Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vel..her kommer et rart spørsmål, men jeg har også kommet over tråder her om det. har folk med utovernavel større problemer enn folk med "hule"? altså, sistnevnte er vanligst. Jeg trodde som barn at jeg var den eneste som la merke til navelen til folk, og sa aldri noe, men tydeligvis var jeg ikke alene om det. var ei til som var så plaget av at hun hadde "utover". Og det jeg la merke til, var at de med utover generelt hadde større problemer :P så, forteller navelen hvor "normal" du er? :P



Anonymous poster hash: 88c8b...f38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..her kommer et rart spørsmål, men jeg har også kommet over tråder her om det. har folk med utovernavel større problemer enn folk med "hule"? altså, sistnevnte er vanligst. Jeg trodde som barn at jeg var den eneste som la merke til navelen til folk, og sa aldri noe, men tydeligvis var jeg ikke alene om det. var ei til som var så plaget av at hun hadde "utover". Og det jeg la merke til, var at de med utover generelt hadde større problemer :P så, forteller navelen hvor "normal" du er? :P

Anonymous poster hash: 88c8b...f38

Problemer med hva? Fordøyelsen? Løse matematikkstykker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..her kommer et rart spørsmål, men jeg har også kommet over tråder her om det. har folk med utovernavel større problemer enn folk med "hule"? altså, sistnevnte er vanligst. Jeg trodde som barn at jeg var den eneste som la merke til navelen til folk, og sa aldri noe, men tydeligvis var jeg ikke alene om det. var ei til som var så plaget av at hun hadde "utover". Og det jeg la merke til, var at de med utover generelt hadde større problemer :P så, forteller navelen hvor "normal" du er? :P

Anonymous poster hash: 88c8b...f38

Navlen forteller dessverre ingenting om hvor "normal" du er, bare hvordan den falt av etter å ha blitt klemt av og klippet etter fødsel.

Men det er litt vanligere med innovernavle, omtrent 65% av oss har det, mens det er litt mindre vanlig med utovernavle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kullsyre skadelig for kroppen?

Du fiser og raper litt mer, og kullsyren tærer på tannemaljen. Kan ikke finne noe om at det er så veldig skadelig? Det er viss mengde CO2 løst i både ferskvann og havvann (for ikke å snakke om i blodet), så det er ikke noe kroppen ikke allerede er utsatt for fra naturens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fiser og raper litt mer, og kullsyren tærer på tannemaljen. Kan ikke finne noe om at det er så veldig skadelig? Det er viss mengde CO2 løst i både ferskvann og havvann (for ikke å snakke om i blodet), så det er ikke noe kroppen ikke allerede er utsatt for fra naturens side.

Er det farlig og fise og rape?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig og fise og rape?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Kan jeg ikke tenke meg, da hadde jeg vært i grava for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke tenke meg, da hadde jeg vært i grava for lengst.

bare lurte på siden du nevnte det :) Men å rape for mye kan drepe har e hørt

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor kaffe som er laget med kaffeputemaskin eller kaffekapselmaskin er glovarm når den er ferdig men blir så fort kald?? Den blir mye fortere kald enn vanlig traktekaffe, hvorfor???



Anonymous poster hash: 0b9ae...63a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det er kaldt på rommet, svaret er ja da er det det, kaffen blir da kald siden temperaturen :)



Anonymous poster hash: ef74c...e3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor kaffe som er laget med kaffeputemaskin eller kaffekapselmaskin er glovarm når den er ferdig men blir så fort kald?? Den blir mye fortere kald enn vanlig traktekaffe, hvorfor??? Anonymous poster hash: 0b9ae...63a

I den samme koppen?

Har du et digitalt termometer, putt det oppi og må temperaturen på begge drikkene når de er nylaget. Tipper den som blir hurtig kald har lavere temp. Enn den lengstvarmende.

Men du, ikke bruk febertermometer, da sprenger du max temperaturen på den, er jeg redd.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan jeg kan få bilder ut av bildearkivet på pcen og inn i tråder på kg?

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg alltid så utrolig kvalm om morgenen hvis jeg står opp tidlig?



Anonymous poster hash: 542f1...f1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fiser jeg av snus? er ikke særlig plaget med å fise, men i det jeg tar snusen i kjeften, setter det i gang med en gang! det er så irriterende!!



Anonymous poster hash: 88c8b...f38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvordan jeg kan få bilder ut av bildearkivet på pcen og inn i tråder på kg?

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Trykk full editor når du skal lage innlegg og deretter velg filer. Det er svært begrenset hvor mye man får lastet opp på denne måten (~5mb), så det lønner seg nok vanligvis å laste bildet opp på photobucket e.l. og linke derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være innstillinger for stigning/bakke på tredemølle når den er helt flat?? Stilte den på stigning engang men merket ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...