Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg stiller meg på hendene og drikker fra et glass med sugerør - hva skjer når jeg svelger da?

Du slutter å hikke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg stiller meg på hendene og drikker fra et glass med sugerør - hva skjer når jeg svelger da?

Det går ned (eller opp) i magen. Spiserøret er ikke bare et stivt rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hmm...hvis jeg ikke drikker noe også?

Heile greiene rundt det med å slutte å hikke er for at du skal konsentrerar deg om noko anna. Du lurar kroppen på ein måte. Når du konsentrerar deg med å stå på hovudet "gløymer" kroppen at han skal hikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Er det farlig å innhalere drikke med nesa?

Det spørs kva drikke. Drikke med lågt syreinnhald kan gje skade på slimhinnene. Jus, cola og slikt. Vatn går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs kva drikke. Drikke med lågt syreinnhald kan gje skade på slimhinnene. Jus, cola og slikt. Vatn går fint :)

Når jeg var liten en gang når jeg var på besøk hos en kompis så stakk han sugerøret i nesa og sugde inn brus, vet ikke hvorfor egentlig :P Men så ikke ut som det var behagelig. Vann har jeg fått inni nesa mi før når jeg har vært i bassent og det føles helt for jævlig ut for å være ærlig /: Skjønner ikke hvordan dem klarer å svømme under vann så lenge på filmer og serier samtidlig som dem har øyna åpen, øyna mine svir visst jeg åpner dem under vann

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på japp og mars?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Produksjonslandet.

I England og USA (og helt sikkert et par andre land) heter de Mars, i Norge (og sikkert et par andre land) heter de Japp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonslandet.

I England og USA (og helt sikkert et par andre land) heter de Mars, i Norge (og sikkert et par andre land) heter de Japp.

Men de smaker det samme, og dem har begge merkene i norge

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de smaker det samme, og dem har begge merkene i norge

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Har Mars blitt solgt inn til Norge igjen?

Japp het Mars før 1985 (eller der omkring), men etter det byttet de navn. Selvfølgelig smaker de det samme, det er den samme sjokoladen, bare med forskjellig navn utifra hvor de blir produsert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Mars blitt solgt inn til Norge igjen?

Japp het Mars før 1985 (eller der omkring), men etter det byttet de navn. Selvfølgelig smaker de det samme, det er den samme sjokoladen, bare med forskjellig navn utifra hvor de blir produsert. :P

Dem har solgt mars sjokolade i norge så lenge jeg har levd ihvertfall

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo både mars og japp i butikken i norge. Så den kan ikke ha byttet navn.

Jeg synes ikke de smaker helt det samme. Men nesten!

Jappen har tykkere sjokoladelag på toppen hvertfall. Og er litt høyere enn Mars.

Endret av Mynona
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor liker ikke de som jobber i en barnehage å bli kalt barnehagetante?

Kall meg gjerne barnehagetante, gjør meg ikke en døyt. Nå skal det sies at jeg ikke er pedagog, tror det er de som har det største problemet med det.

Anonymous poster hash: 8c792...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...