Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

"å trene glute bridge og hip thrust i squat-racken?"

Dette så jeg i en tråd, og lurte fælt på hva det var personen skulle trene i Squat-racken. Skjønner at dette er trening, men så uvitende som jeg er, så koblet jeg racken til ræva og fikk meg en god latter. Om TS i den tråden leser her, så henger jeg ikke ut vedkommende. Jeg er rett og slett på bærtur, og aner ikke hva slags trening dette er. Noen som kan forklare meg?

Ville ikke kuppe tråden der og spørre.

Glute bridge er når du ligger på gulvet og har beina opp med knekk i knærne og føttene i gulvet (skjønner? :klo: ) Og så lager du en bro med deg selv ved å løfte på rumpa, senke den, løfte deg osv.

Mens Hip thrust er når du lener deg inntil en benk eller noe liknene og hever og senker kroppen deretter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan T9er få Alzheimer?? Min mobil "glemmer" helt vanlige ord som appelsin, RIMI, peanøtter, og den har alltid ment at kjem og ein er normale ord å bruke på bokmål!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i helv.. har jeg lagt armbåndsuret mitt? :bond:

Antagelig der jeg så uret sist, men det er så lenge siden at jeg husker ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glute bridge er når du ligger på gulvet og har beina opp med knekk i knærne og føttene i gulvet (skjønner? :klo: ) Og så lager du en bro med deg selv ved å løfte på rumpa, senke den, løfte deg osv.

Mens Hip thrust er når du lener deg inntil en benk eller noe liknene og hever og senker kroppen deretter

Men hva er squat racken

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan folk klarer å dytte en klementin oppi rumpa?

Veldig forsiktig antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan T9er få Alzheimer?? Min mobil "glemmer" helt vanlige ord som appelsin, RIMI, peanøtter, og den har alltid ment at kjem og ein er normale ord å bruke på bokmål!?

T9'en har en maksgrense for ord, og når ordlisten er full, overskriver den gamle ord som ikke blir brukt så ofte. I teorien skal den ikke overskrive den opprinnelige ordlisten, kun den som kalles Mine Ord (på gamle T9-mobiler het den det ihvertfall, aner ikke hvordan det er med "smart"foner), men noen ganger bugger programvaren seg og begynner å overskrive den opprinnelige ordlisten i tillegg til Mine Ord-listen.

Endret av Minya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh.

Jeg lurer på hvorfor jeg alltid må hoste når jeg klør meg i ventre øre, når jeg aldri får den reaksjonen fra høyre øre.

Det har jeg lurt på lenge. Hvertfall med q-tips. Må hoste og får vann i øynene når jeg bruker q-tips i venstre øre, men ikke høyre :S Ukomfortabelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart å lurte på, men når gutter bæsjer får de bæsj på pikk eller balle?

Anonymous poster hash: 7681f...212

Anonymous poster hash: 7681f...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan folk klarer å dytte en klementin oppi rumpa?

Tror den personen hadde spist den først og så satt den fast. Vet det høres rart ut

T9'en har en maksgrense for ord, og når ordlisten er full, overskriver den gamle ord som ikke blir brukt så ofte. I teorien skal den ikke overskrive den opprinnelige ordlisten, kun den som kalles Mine Ord (på gamle T9-mobiler het den det ihvertfall, aner ikke hvordan det er med "smart"foner), men noen ganger bugger programvaren seg og begynner å overskrive den opprinnelige ordlisten i tillegg til Mine Ord-listen.

Er slik med min iphone også, skriver et ord og den tror jeg mener noe annet. En gang ble small gjort om til smallville :skratte:

Veldig rart å lurte på, men når gutter bæsjer får de bæsj på pikk eller balle?

Anonymous poster hash: 7681f...212

Anonymous poster hash: 7681f...212

Jeg er gutt/mann og kan bekrefte at det får man ikke :) Skjønner ikke helt hvordan det skulle kunne hendt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart å lurte på, men når gutter bæsjer får de bæsj på pikk eller balle?

Anonymous poster hash: 7681f...212

Anonymous poster hash: 7681f...212

Hvis vi driter med raua i været, så ja. Men det er mer behagelig å sitte ned på toalettsetet slik dere rare kvinneskapninger gjør.

Anonymous poster hash: a45db...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må jeg alltid nyse etter at jeg hoster? Uansett om jeg er forkjølet, har satt noe i halsen eller bare hoster en gang så må jeg nyse 2-3 ganger etterpå. Ser så dumt ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i helv.. har jeg lagt armbåndsuret mitt? :bond:

Antagelig der jeg så uret sist, men det er så lenge siden at jeg husker ikke lenger.

Hah, fant armbåndsuret mitt. Lå gjemt inne i en boks, som igjen lå inne i en boks.

Nå lurer jeg på hva det koster om dagen, å få satt inn nytt lithium batteri hos en urmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på hva det koster om dagen, å få satt inn nytt lithium batteri hos en urmaker.

Det kommer litt an på, for et år siden kostet det meg 75 kroner. For et par måneder siden måtte jeg et annet sted, da kostet det 150 kroner, så ring og sjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, fant armbåndsuret mitt. Lå gjemt inne i en boks, som igjen lå inne i en boks.

Nå lurer jeg på hva det koster om dagen, å få satt inn nytt lithium batteri hos en urmaker.

250,- sier min mann som er urmaker. Var visst dyrere siden det var Lithium.

Anonymous poster hash: 8c792...880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

250,- sier min mann som er urmaker. Var visst dyrere siden det var Lithium.

Anonymous poster hash: 8c792...880

Delene er en liten del av kostnaden. Lithiumbatterier koster ikke stort i vanlige butikker. Men jeg unner en urmaker lønn for jobben. Greit å vite at klokka er helt tett etterpå.

Anonymous poster hash: a45db...851

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene er en liten del av kostnaden. Lithiumbatterier koster ikke stort i vanlige butikker. Men jeg unner en urmaker lønn for jobben. Greit å vite at klokka er helt tett etterpå.

Anonymous poster hash: a45db...851

Nå hørtes du ut som mannen min. :laugh:

Anonymous poster hash: 8c792...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...