Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en sketch på kollektivet hvor ene personen gikk et helt svangerskap uten å bæsje og til slutt var magen hans ganske stor akkurat slik som kona hans



Anonymous poster hash: ef74c...e3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det skulle være Galpikken, jeg... :jepp:

Betyr ikke mad sint også?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kan man gå uten å bæsje før man dør?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Det kommer opp igjen i tarmsystmet, dvs det kommer ut av munnen bare du blir forstoppet nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer opp igjen i tarmsystmet, dvs det kommer ut av munnen bare du blir forstoppet nok.

Seriøst? Jeg hørte om ei dame som måtte urinere og bæsje ut av munnen sin i 6 år

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg hørte om ei dame som måtte urinere og bæsje ut av munnen sin i 6 år

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Urin vet jeg ikke. Men jeg har sett det selv. Jobber blant annet med eldre syke mennesker.

I 6 år høres merkelig ut. Hvorfor fikk hun ikke bare kateter og stomi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urin vet jeg ikke. Men jeg har sett det selv. Jobber blant annet med eldre syke mennesker.

I 6 år høres merkelig ut. Hvorfor fikk hun ikke bare kateter og stomi?

Jeg så det på en dokumentar engang i 2010 og hun hadde spist så mye usunt at fettet hennes vrengte det røret som fører avføringa og urinet ut der det skal så fra 2004 til 2010 tro jeg det var, var ihvertfall i 6 år hvor hun urinerte og bæsjet ut av munnen, bare munnen i 6 år. Se for deg når hun skulle kysse noen og den dårlige ånden hun hadde, syns synd i henne ):

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh.

Jeg lurer på hvorfor jeg alltid må hoste når jeg klør meg i ventre øre, når jeg aldri får den reaksjonen fra høyre øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kiler meg selv inni øra så føler jeg for å tisse, hvorfor? Også hvorfor er det slik at når jeg står og tisser og sakte kiler meg å baken så får jeg ut mer urin?



Anonymous poster hash: ef74c...e3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er riktig rekke følge for tannstellet?

Pusse - tanntråd - munnskyll?

eller

Tanntråd - pusse - munnskyll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er riktig rekke følge for tannstellet?

Pusse - tanntråd - munnskyll?

eller

Tanntråd - pusse - munnskyll?

Jeg pusser kjapt, så tanntråd, så grundigere pussing, og til slutt munnskyll.

Dette gjør jeg nettopp fordi jeg ikke synes det blir heeelt riktig med noen av alternativene du presenterer. Jeg vil ikke rense mellomrom i en skitten munn, men det høres heller ikke noe særlig ut å spre matrestene utover i en ren munn.

Hvis jeg måtte velge et av alternativene dine, ville jeg definitivt gått for tanntråd før puss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pusser kjapt, så tanntråd, så grundigere pussing, og til slutt munnskyll.

Dette gjør jeg nettopp fordi jeg ikke synes det blir heeelt riktig med noen av alternativene du presenterer. Jeg vil ikke rense mellomrom i en skitten munn, men det høres heller ikke noe særlig ut å spre matrestene utover i en ren munn.

Hvis jeg måtte velge et av alternativene dine, ville jeg definitivt gått for tanntråd før puss.

Jeg har samme resonnement som deg. Og jeg tar tanntråd først. Selv om jeg ikke er helt fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er riktig rekke følge for tannstellet?

Pusse - tanntråd - munnskyll?

eller

Tanntråd - pusse - munnskyll?

Om morgenen pusser jeg og så tar jeg fluortablettet, om kvelden pusser jeg tennene og bruker tann tråd pirker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen min har sagt tanntråd-puss-munnskyld, så regner med at det er mest riktig, men hun sa også at det viktigste var at jeg faktisk gjorde alle tre og fant en rutine som passet meg. Ellers enig med Antlers sitt resonement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tannlegen min har sagt tanntråd-puss-munnskyld, så regner med at det er mest riktig, men hun sa også at det viktigste var at jeg faktisk gjorde alle tre og fant en rutine som passet meg. Ellers enig med Antlers sitt resonement.

Tannlegen min sa at det er greit å pusse tenner og ta fluor tabletter (Eller munnskyll, en av de tingene) om morgene og kvelden kan man pusse tenna og bruke tanntråd eller tannpirker. Dette var en tannlege til flere tusen så jeg velger å stole på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen min sa at det er greit å pusse tenner og ta fluor tabletter (Eller munnskyll, en av de tingene) om morgene og kvelden kan man pusse tenna og bruke tanntråd eller tannpirker. Dette var en tannlege til flere tusen så jeg velger å stole på han...

Spørsmålet er ikke når på dagen, men om man skal pusse tennene før man bruker tanntråd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen min har sagt tanntråd-puss-munnskyld, så regner med at det er mest riktig, men hun sa også at det viktigste var at jeg faktisk gjorde alle tre og fant en rutine som passet meg. Ellers enig med Antlers sitt resonement.

Det er den varianten jeg bruker for tiden. Men jeg også er enig med Antlers ressonnement. Derfor jeg egentlig spurte i utg.punktet. Fordi jeg synes begge deler er litt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er ikke når på dagen, men om man skal pusse tennene før man bruker tanntråd eller ikke.

Jeg velger å tro på en tannlege som tar nesten 2000 betalt for en time når han sier puss først og tanntråd etter ;)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...