Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den må du ha rota vekk, ellers har butikken svindlet deg, for hvis du beholder en, og gir en hver til de to gamlisene (tre tilsammen), så skylder du dem ganske riktig førtini hver. Du skylder dem altså nittisju for kjolen, pluss lommekrona. Det blir nittiåtte. Legger du til de to kronene de allerede har fått tilbake, kommer du opp i hundre. :nigo:

Men, så har de rentetapet på et rentefritt lån, samt inflasjon til lånet er tilbakebetalt. Så egentlig har du svindlet dem for førti øre...

Gamlisene?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger?

Det finnes to forskjellige måter å se på sunnhet.

Noen ser kun på kaloriinnhold. Da er ting som salat og vann sunt.

Andre ser på vitaminer, mineraler osv. Da er normale ting sunt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger?

Salaten i seg selv er jo selvfølgelig like sunn, men dressingen har jo gjerne en del fett som gjør at den er ansett som usunn. Derfor vil dressingen trekke sunnheten til hele måltiden totalt sett ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salaten i seg selv er jo selvfølgelig like sunn, men dressingen har jo gjerne en del fett som gjør at den er ansett som usunn. Derfor vil dressingen trekke sunnheten til hele måltiden totalt sett ned.

Men bare når det kommer til kalorier.

Næringen i salaten blir jo ikke noe mindre.

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes :

mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet?

dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger?

Og når man har i salat i noe er det plutselig sunt, hvordan? Det er fortsatt det samme usunne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes :

mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet?

dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo

Antibac?

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare når det kommer til kalorier.

Næringen i salaten blir jo ikke noe mindre.

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett".

Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett".

Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter :fnise:

Sjokolade er jo i seg selv en blanding av frukt og grønnsaker (ok, pluss en liten melkeskvett), så jeg ser ikke helt hvorfor man skal stappe den inni enda en grønnsak?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett".

Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter :fnise:

Brokkoli med sjokolade er sunnere enn bare sjokolade, men mindre sunt enn bare brokkoli. Dersom man spiser noe skikkelig sunt til middag, og så spiser en sjokoladekake til dessert, er da hele måltidet usunt? Inntrykket jeg får av noen er at skal man "ødelegge" måltidet med noe usunt, kan man like gjerne droppe den sunne hovedretten og bare spise dessert, for det blir ikke sunt allikevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes :

mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet?

dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo

Selg de på finn.no og kjøp nye der samtidig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes :

mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet?

dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo

Apropo lure på rare ting føler jeg dette kvalifiserer:

Hvordan mister man et par gamerbriller i dass'?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo lure på rare ting føler jeg dette kvalifiserer:

Hvordan mister man et par gamerbriller i dass'?

tja ikke så vansklig det vel. stod å pissa så skulle jeg klø meg over øret, hadde glemt jeg hadde på meg gamerbriller så de datt av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja ikke så vansklig det vel. stod å pissa så skulle jeg klø meg over øret, hadde glemt jeg hadde på meg gamerbriller så de datt av

Var dette oculus rift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

69 dollar for et par virtuelle briller? Nice

Antar dette er et norsk produkt siden det står gunnar der

nei de til 100 dollar. og nei de er ikke norske. men mange norske gamere bruker det. gunnar optics sponser endel pro gamers verden over.

men hva mener du med virtuelle briller? de er ekte, ikke virtuelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei de til 100 dollar. og nei de er ikke norske. men mange norske gamere bruker det. gunnar optics sponser endel pro gamers verden over.

men hva mener du med virtuelle briller? de er ekte, ikke virtuelle

Å, trodde det var slike virtuelle briller som oculus rift. Er gunnar optics norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...