Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1990:)

Fikk en barbie når jeg gikk på ungdomskolen :ler: Veldig skuffet. Ga den heller til kusina mi på 9 år.

Har også fått et eple og en tyggispakke faktisk :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde ikke være lov! Helt utrolig at det går an. Og kom ikke å si at det er tanken som teller! Jeg hadde spydd om samboeren min hadde gitt meg ei steikepanne, eller så hadde han fått den i hodet!

Jeg har faktisk ønsket meg et sett med nye gryter til jul av min mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ønsket meg et sett med nye gryter til jul av min mann..

Men då är det ju en annan sak. ;) Och et set är ju lite annorlunda än en enda stekpanna, hehe. Mamma hade nog också blivit glad om det var ett helt set, men det här var uppenbarligen helt ogenomtänkt.. Ingen tanke att räkna ens en gång. Han har lärt sig sedan dess, tack och lov! (Inte att han köper dyra grejer och så, men han tänker igenom gåvorna lite mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat en kjip gave og ikke en julegave heller...Men jeg har bursdag tett oppunder jul, og for første gang fikk jeg gave hos mine svigerforeldre. En stor pakke med fin skranglelyd :gjeiper:

Det var et fjernstyrt helikopter! Med merkelappen "fra 8 år" ,hehe. Nå er jeg over 30, jente, og har aldri uttrykt noen som helst interesse for fjernstyrte leketøy menmen. Det er jo tanken som teller, og samboer og katt får mange timer med moro ut av leketøyet!

Hvorfor i alle dager ga de meg dèt??? :lete:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn førstehjelpspute for å ha i bil. Jeg har riktinok lappen, men ingen bil. Og det vet da besteforeldrene mine. Ligger i bilen til kjæresten min, så den kom jo til nytte da :). Ellers har vi søsken fått mye rart av besteforeldrene våre opp igjennom. Lo godt av "rynkesettet" min yngre søster fikk til jul. (Hun var 18)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantastiske bestemor hadde 10 barnebarn, 5 gutter og 5 jenter.

4 av gutta er født tett opptil hverandre og den siste gutten er ca 7 år yngre. Så et år så hadde besta litt dårlig tid da hun skulle kjøpe gavene og tenkte bare: 5 gutter, 5 like gaver.

Vi lo så vi grein da vi så satt på juleaften og så på at 12 åringen pakka opp ei pakke med barberskum, barberhøvler og aftershave. :skratte: Stakkars besta fikk så dårlig samvittighet så yngsteman fikk selvsagt en ny gave i romjula, men gud som vi ler når vi mimrer. :gjeiper:

Endret av Lachesis
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket jeg fikk klær som jeg ikke likte da jeg var 15 år... gammel rosa fløyels bukse og strikket genser i samme farge.Fikk det av besteforeldrene mine...grøss :tristbla: Dette var sent på 80-tallet og var IKKE noe jeg ville ha på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Kom på noe annet.

Husker ikke helt hvem det var fra men tror det var fra tanta mi. Men uansett så fikk jeg da to home made puter i fjor! Trekket over putene var strikket og hun hadde limt på noen sånn runde knapper eller hva søren det var :klø: Var masse farger på. Alle fargene i regnbuen og det så helt grusomt ut! Alt for mange farger på en gang og den passa overhode ikke inn i leiligheten. Må være den styggeste puten jeg noen gang har sett. Typen var helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom julafton. Pappa hade fått en klocka och en massa fina saker som han hade önskat sig av mamma och vi barn var jättenöjda. Och så blev det mammas tur att öppna sitt paket.. Man riktigt såg den barnsliga glädjen och hon studsade nästan upp och ner när hon öppnade det enorma paketet. DET VAR EN STEKPANNA! Från IKEA för 199 kronor. Han hade inte ens tagit bort prislappen... Hon blev så besviken att hon började gråta.

Efter den julen införde vi traditionen att vi ska göra alla julklappar själva och hittills har ingen blivit besviken! :)

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å få ei steikepanne til jul. Elsker å lage mat, og liker godt å få kjøkkenutstyr i gave. Men jeg foretrekker andre produsenter enn Ikea, det er ikke akkurat toppkvalitet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kaffe av familie ifjor, og alle i familien VET GODT at jeg ikke drikker kaffe. Takk for omtanken, liksom.

Var også sånn billig firstprice kaffe.

Ganske typisk gave fra gjerrige kaffe elskere som vil gjøre narr av at andre ikke er "voksen" og derfor ikke liker kaffe..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten boks med en gummi edderkopp eller noe inni av en kjæreste da jeg var 12 år. Jeg trodde det var en ring eller et smykke, siden gaven var på den størrelsen... :skratte: Det er vel ikke det at gaven var så ille, og jeg ble jo takknemlig, men jeg ble litt paff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..kom på en til. Også gitt meg da jeg var ganske ung. Fikk et grusomt plastesel som bar en tønne på hver side, som skulle brukes til salt og pepperbøsse....bøssene var i tillegg komplett umulig å åpne for å fylle på, og det var omtrent like umulig å drysse noe med dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Fikk engang knestrømper og en spiselig truse av min 6 år eldre søster.......

......akkurat den julen jeg feiret med kjæresten og hele hans familie for første gang...............

Ble kjapt lagt innigjen i papiret kan du tro! :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å få ei steikepanne til jul. Elsker å lage mat, og liker godt å få kjøkkenutstyr i gave. Men jeg foretrekker andre produsenter enn Ikea, det er ikke akkurat toppkvalitet...

Som jag skrev tidigare hade hon säkert blivit jätteglad för lite kvalité och baktanke, men nu var det ju bara skräp.. Själva grejen var inte att det var en stekpanna, men att det var det största paketet under granen och det stod "IKEA 199kr" på det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var 13 fikk jeg addidas badedrakt av en tante.... jo ja jeg skulle på tur men badedrakt da ville jo ha bikini. desuten var den forliten ca to st for liten....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonje Jacobsen

Da jeg var 15 år fikk jeg et prinsessesett av en tante. Med et rosa pennal skrevet ''Princess'' på + 1 stk tryllestav. Heldigvis var hun ikke der da jeg åpnet den ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...