Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oh! Jeg hadde begynt å grine.

Jeg var veldig flink til å skjule det, faktisk. Men inni meg gråt jeg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig kjipt når man har sikkelig hinta til foreldrene sine om noe man ønsker seg til jul også får man det ikke.

Da jeg var 15 var det bare en ting jeg ville ha til jul og det var en rosa ipod! Fikk jeg det? Neida.

Vel, då bør man kanskje ønske seg ting som ikkje koster fleire tusen ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk foresten i fjor en gavepakke med deodorant, bodylotion og sånn i fra bestemor. Bare litt dumt at det for menn og ikke kvinner! Har ikke så lyst til å gå rundt å lukte mann akkurat :fnise: Jeg bare ga den til pappa.

Fikk også en sånn gavepakning til jul for noen år siden! Men det var fra pappa.. :ler: Lurer på om han bare røsket noe med seg ut fra en butikk? Hadde ikke lyst til å gå rundt og lukte som han akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk BRUKTE hårspenner en gang :klø: så det var hår på spennene..

Tabbet meg ut en jul for noen år siden, var vel rundt 12-13 år.

Ene tanta mi spurte meg om hva jeg likte å få til gaver (hun var på besøk PÅ juleaften), så sa jeg;

"Liker det meste jeg, så lenge det ikke er noen klær. Det liker jeg å kjøpe selv, klær er faktisk noe av det verste jeg kan få. Liker sminke :) "

Jeg så at hun ble litt paff men tenkte ikke mer over det. Når vi kom til pakkeåpninga om kvelden (da hadde hun hedligvis gått) så hadde jeg fått verdens STYGGESTE genser av henne, det er ikke tull! Gjett om jeg ble flau over det jeg hadde sagt :fnise: men siden da har jeg aldri mer fått klær av henne :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg ble fryktelig skuffet da jeg kun fikk en neglfil. Å neglfiler hadde jeg nok av fra før av. Jeg vet at det er tanken som teller men allikavel så synes jeg det var en kjip gave å få.

En anna gang fikk jeg en helt grusom veske av tante. En sånn veske med leopard pels på. Herregud for en stygg veske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gang en grønn øyenskygge og en grønn eyerliner :haar:

Har også fått klementiner til julegave. Som vi ikke hadde nok av det fra før i huset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en plain kjøleskapsmagnet av en gutt jeg likte når jeg var ca 12. Prislappen var på. 5,-. I kid you not.

(fikk vite senere at familien slet veldig økonomisk, så jeg klandrer ingen. Men skuffa er det lov å bli, der og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, då bør man kanskje ønske seg ting som ikkje koster fleire tusen ;)

Mamma tjener masse, og har alltid kjøpt mobil, mini-TV og andre dyre tin gi julegave, så det var jo ikke prisen som stoppet henne i å kjøpe PS. Den morgenkåpa kosta sikkert 2-300 kr :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 15 fikk jeg en DVD med Postman Pat :blink:

Og når jeg var 18 fikk jeg en nålpute av onkelen og tanta mi, mm, akkurat det en vilter 18åring har bruk for..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 15 fikk jeg en DVD med Postman Pat :blink:

Og når jeg var 18 fikk jeg en nålpute av onkelen og tanta mi, mm, akkurat det en vilter 18åring har bruk for..

Ser for meg en forvirra 5 åring med sure foreldre som fikk Gudfaren! :skratte:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en forferdelig stygg vase av en venninne for et par år siden. Det var en grønn glass-stilk med gul glassblomst på. Den gikk "uheldigvis" i gulvet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk et undertøysett av en bekjent av familien da jeg var 12. Han var en mann opp i årene, og mente det nok godt. Jeg fikk en enorm hudfarget bestemortruse, med en machende bh som nok var i størrelsen f cup eller der omkring. :sjokkert: Man gir ikke slikt til en 12 åring som ikke engang har kommet i puberteten vel... :eeeh: Men det er jo litt morsomt å tenke på det i dag da. :legrine:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden ønsket jeg meg veldig en Ipod av foreldrene mine!! Av mamma fikk jeg ei kjempestygg hjemmelaga lue og matchende stygge votter, og av pappa fikk jeg en parfyme, den samme som jeg fikk i bursdagsgave en måned før, denne også av pappa. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest youlookslashy

Et to-binds junior leksikon. Jeg var tolv år, og unormalt smart på denne tiden. Å få et leksikon beregnet på "småbarn" følte jeg var litt sånn... smack in da face. Men nå tre år senere setter jeg utrolig pris på gaven. Ikke at dette leksikonet noen gang har kunnet hjelpe meg på noen måte, men pågrunn av symbolikken i det. Bestefaren min gav meg det, og han er nå død. Føler at det var et utrykk på at han virkelig brydde seg om min intelligens og satt stor pris på den. Noe han også ga utrykk for i hverdagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh en jul ønsket jeg meg intendo wii(var vel rundt 15 år gammel) Dette hadde jeg sagt til mamma flere ganger men istedenfor fikk jeg skøyter! Hadde ikke skrevet det på ønskelisten eller sagt en gang at jeg ønsket meg skøyter. Ble temmlig skuffet.

I fjor fikk jeg sånn øyenskygge palett fra Nille. Fine farge men hjelper ikke så mye når det nesten ikke kommer noe farge på øyelokket. Må påføre minst 10 ganger før det blir noe farge og øyenskyggen går vekk etter 5 min. Skuffa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nja reinsdyra var i oransje de også, alt var virkelig skinnende blankt ekstremt oransje og sikkert kanskje på en mer ghettofabolous måte fint hvis jeg hadde vært svart, men jeg er mer melkehvit på vinteren- så kan ikke si jeg akkurat kledde den

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hadde min kjære farmor strikket skjerf og lue som matcha. Siden hennes favoritt farge er mørke grønn hadde hun strikket det i mørke grønt. Jeg hater fargen grønn. Så ble ikke særlig glad da jeg åpnet pakken men det er jo tanken som teller :) Men man blir jo skuffet.

Da jeg var rundt 14 fikk jeg en barbie dukket av oldemor 85. Når man er 14 vil man ha litt mer voksen gaver som sminke og sånn, så jeg ble temmlig skuffet da jeg fikk en barbie dukke når jeg hadde sluttet å leke med de for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...