Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har også fått en parfyme som stinka drit. Men det var av bestemora mi på 78 år. hehe :ler:

Jeg fikk en flaske med 4711 av en gammel "tante" en gang da jeg var 13-14 år! Alle de "voksne" som var tilstede (tanten var det ikke) sniffet og mimret om sine egne, avdøde bestemødre! :fnise:

Stakkars, tror hun var veldig redd for å ikke klare seg økonomisk etter at hun ble enke... (forøvrig er flasken vakkert nostalgisk, og den har visst nylig kommet tilbake i produksjon)

Når jeg tenker over det har jeg tydeligvis fått en del crappy gaver.. :P Men tanken har vært god hver gang, da! ;) Tror jeg! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min ga meg en databibel en gang. Jeg har aldri vært kristen, noe han er og var fullstendig klar over. Så han endte opp med å bruke den selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet når jeg fikk en bok av Nils Arne Eggen (Godfoten) som 11-åring..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en anna ting. Da jeg gikk i 9 klasse fikk jeg en afrika maske (Sånn hogga bogga eller hva jeg skal kalle det :fnise: ) av en onkel av mamma. Ble ganske paff da jeg åpnet opp pakken og så den skummle maksen. Ja den var faktisk skummel synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Fikk oppvaskeklut og -børste av en tante en gang.Det er en av de få gangene jeg har blitt skikkelig skuffet og ikke greide jeg å skjule det heller.Heldigvis var ikke hun der da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg var 11 da mamma og pappa ga meg et akebrett til jul. Lillebror og jeg fikk helt like. Det var superskuff! Jeg mener selvfølgelig likte han å få akebrett med jeg var nesten ungdom og ville ha en litt mer voksen gave. Dessuten hadde vi akebrett fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akuratt skuffet for denne gaven , har ikke akkuratt noen særlig forhåpninger nå det kommer til julegave derfra. Men må si det var en noen spesiell gave, en stor og skarp kjøtt kniv. Jippi, akkuratt hva jeg ønsker meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet når jeg fikk en bok av Nils Arne Eggen (Godfoten) som 11-åring..

:ler:

Huff da...

Jeg fikk en forferdelig stygg vase av han jeg var kjæreste med. Da var jeg 15 år, og vase sto liksom ikke på ønskelista. Han var sikkert helt lost på hva han skulle finne på, stakkar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en vase leder her også. Fikk en usannsynlig stygg keramikkvase av en eldre dame som var venn av familien. (Jeg var vel ca. 13 år...) Tror jeg klarte å smile og se glad ut da jeg traff henne og takket for gaven og faktisk var jeg vel godt over 30 før jeg kom meg til å faktisk kaste den. Men den ble aldri brukt.

Min far ligger også godt an på "dårlig gave" fronten. Da jeg var barn var det han som kjøpte de morsomste gavene. Naturlig nok har forventningene blitt redusert med årene, men skuffelsen var stor det året jeg fikk et kakefat i plast fra "Nytt & Nyttig" :ler: . Men til hans forsvar så må jeg tilføye at jeg fikk penger også. Fatet var bare "for at det skulle være noe under treet". Jeg var "fattig student" så jeg satte stor pris på pengegaven, men det fatet ble heller aldri brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke akuratt skuffet for denne gaven , har ikke akkuratt noen særlig forhåpninger nå det kommer til julegave derfra. Men må si det var en noen spesiell gave, en stor og skarp kjøtt kniv. Jippi, akkuratt hva jeg ønsker meg :gjeiper:

Bytte mot en liten flaske 4711? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tallerken på deling med mine foreldre for et par år siden...

Og det er kanskje verdt å nevne at jeg flyttet hjemmefra for 12 år siden. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

Fikk foresten i fjor en gavepakke med deodorant, bodylotion og sånn i fra bestemor. Bare litt dumt at det for menn og ikke kvinner! Har ikke så lyst til å gå rundt å lukte mann akkurat :fnise: Jeg bare ga den til pappa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror at det var fra en kar som ikke likte meg noe særlig.

Glemte en ting. Buttplugg. Sikkert fra samme karen som sendte meg det bilde. Litt flaut når jeg åpnet den med hele slekta til stede.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden ønsket jeg meg skikkelig Playstation av mamma, og hun hadde hinta litt om at jeg skulle få det. Jeg gledet meg skikkelig til å sitte å spille PS 1., 2. og 3. juledag, men neida. Jeg fikk en morgenkåpe. I det jeg åpnet gaven sa mamma "Jeg stod med PS i hånda, men så la jeg den tilbake i hylla. Du sittet for mye foran TVn som det er"... Takk skal du ha, mamma!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden ønsket jeg meg skikkelig Playstation av mamma, og hun hadde hinta litt om at jeg skulle få det. Jeg gledet meg skikkelig til å sitte å spille PS 1., 2. og 3. juledag, men neida. Jeg fikk en morgenkåpe. I det jeg åpnet gaven sa mamma "Jeg stod med PS i hånda, men så la jeg den tilbake i hylla. Du sittet for mye foran TVn som det er"... Takk skal du ha, mamma!

Oh! Jeg hadde begynt å grine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kjipt når man har sikkelig hinta til foreldrene sine om noe man ønsker seg til jul også får man det ikke.

Da jeg var 15 var det bare en ting jeg ville ha til jul og det var en rosa ipod! Fikk jeg det? Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...