Gå til innhold

Hva er den beste eller verste julegaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner faktisk jeg blir litt irritert over slike som gir tilfeldig rask på den måten. Enten det nå er peisblåser til folk uten peis, Nille-nips eller annet som har blitt nevnt i denne tråden. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har åpnet billigrask som går i søpla nesten umiddelbart.

Jeg har full forståelse for at folk ikke ønsker å bruke mye penger og energi på julegaver. Men da kan man vel heller kjøpe noe rimelig som man vet kan brukes og faller i smak hos de aller fleste? En boks med sjokolade, en flaske vin, eller bare et fint kort med en hyggelig julehilsen.

helt enig!

Jeg hadde blitt kjempe glad om jeg fikk en flaske vin eller sjokolade..

Når jeg var student og ikke hadde økonomi til å kjøpe julegaver til alle, så lagde jeg ting i stedenfor. Jeg lagde en pute med bilde av alle barnebarna til mormoren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tanken som teller, men...

Jeg har (en slags) slektning som HVERT ÅR kjøper nips fra Nille i julegave fra seg selv, sin mann og ungene til meg og min mann.

Prislappene henger som regel på, og hver jul har vi mottatt nips til en samlet verdi av 50-60kr.

Hadde vi fått lys og servietter hadde jeg vært glad, for det går nå med. Men dette er små englefigurer og annet ræl fra Shabby-chick-hylla. Det er rett og slett søppel, og blir kastet andre juledag.

Selv har de en stadig voksende ungeflokk med litt av en ønskeliste, for å si det slik.

Endret av Alice123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: alt jeg får av foreldrene mine. De gir meg alltid ting jeg ønsker meg, som jeg kan bruke og som jeg blir glad for.

Verste: hvert eneste år får jeg noe drit fra min favoritt-tante og onkel. De to siste årene har jeg f.eks fått det samme, stusselige skjerfet fra Vero Moda til 159,- i forskjellige farger. Husker også en gang da jeg fikk en blå og gul genser i fløyelsstoff fra Vero Moda, den var helt forferdelig. Jeg føler meg alltid utakknemmelig når jeg får gaven fra de, for jeg blir aldri fornøyd. Det er bare det at jeg hater å få gaver jeg ikke får bruk for. Litt ekstra kjipt er det også når kusinen min alltid får ordentlige gaver fra min familie. I fjor fikk hun superundertøy fra Kari Traa. Kan også slenge med at lillebroren min fikk Moods og Norway lue fra samme tante og onkel, mens jeg ble stuck med dette skjerfet...



Anonymous poster hash: 88a1b...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, blir helt sjokkert over hva folk kan finne på og kjøpe. Det finnes jo mange flotte gaver til en billig penge. F.eks. vin eller noe sjokolade :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke kaste ting som ikke er ødelagt, da. Gi det heller videre til Fretex, Hjelp oss å hjelpe, eller lignende.



Anonymous poster hash: 62fb6...8a6
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker. Ullsokker. I feil størrelse, h.v.e.r gang. Jeeeeh. :bolledeig:



Anonymous poster hash: 9cbfd...860
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det värsta är nog den duken jag och mannen fick tillsammans av min mor förra året.

Enda julegaven, vi skulle visserligen hålla igen och köpa något litet bara, men det betyder i mina ögon inte att man kan köpa precis vad som helst.

En GUL duk, med mönster av röd-rosa tulpaner på. Avtorkningsbart tyg.

Den passar möjligen i en sommarstuga, när man ska dölja det gamla slitna utebordet, men det passar inte ens måttmässigt på vårt utebord, och i stil överhuvudtaget inte alls inomhus - den tar över ALLT i hela rummet.

Det hade faktiskt varit bättre att låta bli, eller att skänka pengar till välgörenhet, eller köpa en blomstergrupp. Det här har bara synen av: duken kom med ett bokpaket, eller jag ryckte till mig något på billigbutiken vid kassan



Anonymous poster hash: 07579...eb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Marsipan siden jeg ikke liker det er det verste jeg har fått. 

Anonymkode: 4fe7a...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merkelig at denne tråden ikke har fått noen ordentlig "bump" nå, i tiden rett etter julaften. 

:tommelopp:

Anonymkode: dd287...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsshorts 2 nummer for liten. Attpåtil shorts liksom, på vinteren 🙄 jeg tar hintet svigermor,  du kan få de tilbake i gave neste jul 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

merkelig at denne tråden ikke har fått noen ordentlig "bump" nå, i tiden rett etter julaften. 

:tommelopp:

Anonymkode: dd287...0cf

Se innlegg #572!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk skikkelige store sloggi truser en jul, bruker kun string så.

Anonymkode: 4fe7a...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...