gbnj Skrevet 19. november 2010 #161 Skrevet 19. november 2010 Det optimale til og med? Har du ei dukke selv kanskje? Er ikke noe galt i selve dukka, men er noe galt med mannen som trenger den.. Har ikke selv, og er det noe galt i at/med menn som ikke tiltrekker ekte kvinner, kjøper en sånn dukke? Vil du nekte dem det?
Gjest Galithralia Skrevet 19. november 2010 #162 Skrevet 19. november 2010 Personlig så tror jeg, vi kvinner ville ha godtatt en del sexleketøy for menn. Ja jeg hadde kanskje synes det var litt rart, men hadde godtatt det. Men det er noe med den dukken, der tror jeg min grense hadde gått. Det hadde bare blitt litt for merkelig for meg . Det blir opp til den enkelte å sette sine grenser, kan man ikke respektere det, så har man ikke så mye en skulle ha sagt.
Jalp Skrevet 19. november 2010 #163 Skrevet 19. november 2010 Om det har bekreftet noe, så er det det faktum at kvinner her inne har en grense. Ja akkurat, men problemet er at det ikke angår henne. Det er ikke hun som skal bruke hans sexhjelpemiddel. Dere legger dere bort i hva menn vil ha som sexhjelpemiddel og krever å få bestemme over noe som ikke angår dere. Menn har aldri blitt invitert til å mene noe som helst i forhold til hva hun skal kunne anskaffe seg. Men samtidig krever dere å ha inflytelse på hva menn skal kunne glede seg over og evt. anskaffe seg. Du vet hva dette heter og hva man kaller personer som har disse holdningene?
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2010 #164 Skrevet 19. november 2010 Har ikke selv, og er det noe galt i at/med menn som ikke tiltrekker ekte kvinner, kjøper en sånn dukke? Vil du nekte dem det? NEI, JEG VIL IKKE NEKTE DE DET! Men tragisk er d likevel..
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #165 Skrevet 19. november 2010 En kvinne får ikke samme nytelse av en vibrator, som en mann får av å penetrere ei dukke. Man blir ikke penetrert av en vibrator. Jeg skjønner poengene dine nok en gang, men det er ikke på lik linje med vibratorer og grunnlagene for å bruke de. som jeg nevnte tidligere så har jeg ikke problemer med å godta ei dukke om mannen virkelig hadde trengt det. Unnskyld for min usmakelige tråkking tidligere btw. Det er greit Ok, så ut fra den nye og modifiserte argumentasjonen din så skiller du mellom dildo og vibratorer da? Dvs: for en kvinne uten orgasmeproblemer er det nå greit å bruke vibrator, men ugreit å bruke dildo siden dildo innebærer penetrasjon, mens vibratoren ikke gjør det? Dette er hva du sier, eller hva? I så fall må skille mellom ulik bruk av puledokka: ikke all slags bruk innebærer vaginal eller anal penetrasjon nemlig. Hva om gubben stikker kuken sin inn i "munnen" hennes da, dette må da vel være greit? Eller er dette også ugreit siden slik munnsex også er en form for penetrasjon? Men hva om han ikke penetrerer dokka på noen måte da, men at han bare runker over "henne" til han kommer siden han synes hun er så deilig? Dette må da være i orden, hva? Dette blir bare spissfindigheter: du kommer ikke unna at puledokker, dildoer OG vibratorer alle stiller likt siden de alle er hjelpemidler som gir oss nytelse. Da kan du ikke godta det ene, og ikke det andre.
gbnj Skrevet 19. november 2010 #166 Skrevet 19. november 2010 Må du være så nedtalende? Av en eller annen grunn får jeg følelsen av det ikke nytter å argumentere med en som deg, fordi du uansett kommer til å svare nedtalende tilbake og komme med idiotiske kommentarer. Jeg trenger ingen teskje. Du klarer fremdeles ikke å få frem hvorfor guttene skal klare å komme i en plastikk dukke og ikke i en jente. Forskjellen mellom dildoer og vibratorer og dukker er at, vibratoren treffer bedre enn det fingrene gjør. Og stimulerer bedre. Derfor bruker vi hjelpemidler. Hva gjør en dukke? Ingenting..ligger der med et åpent hull. Vil ikke si at din argumentasjon er så mye bedre. Fordi ikke alle jenter alltid er klare for å knulle, og noen menn får ikke ekte jenter i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #167 Skrevet 19. november 2010 Ja akkurat, men problemet er at det ikke angår henne. Det er ikke hun som skal bruke hans sexhjelpemiddel. Dere legger dere bort i hva menn vil ha som sexhjelpemiddel og krever å få bestemme over noe som ikke angår dere. Menn har aldri blitt invitert til å mene noe som helst i forhold til hva hun skal kunne anskaffe seg. Men samtidig krever dere å ha inflytelse på hva menn skal kunne glede seg over og evt. anskaffe seg. Du vet hva dette heter og hva man kaller personer som har disse holdningene? Dear lord.. Klarer du ikke å se dette fra en annen vinkel? Jeg godtar grensene til mannen min, og jeg hans. Det handler ikke om å styre hverandre. Har menn aldri blitt invitert til å mene noe sier du? Jeg har kastet min største dildo fordi mannen min ble usikker på grunn av den. Jeg tror ikke du helt forstår at "folk flest" ser på disse dukkene som en fetish, istedet for et leketøy nettopp pga alle disse mennene som har et ekte forhold med de.
gbnj Skrevet 19. november 2010 #168 Skrevet 19. november 2010 Tilgitt Hmm ok, takk for den oppklaringen.Vel, det finnes jo de som faktisk foretrekker dukker. Men hvis jeg omformulerer spørsmålet(bare for moro skyld); hadde en gutt eller du, godtatt at damen hadde sex med en mannedukke? Som og var kjekkere og større enn sin egen kjæreste? Når gutten var tilgjengelig for sex?
Gjest Galithralia Skrevet 19. november 2010 #169 Skrevet 19. november 2010 Fordi ikke alle jenter alltid er klare for å knulle, og noen menn får ikke ekte jenter i det hele tatt. ...Den synes jeg var litt teit..Den andre grunnen kan jeg forstå, men femdeles ikke helt holdbare argumenter det heller?
Gjest Galithralia Skrevet 19. november 2010 #170 Skrevet 19. november 2010 Når gutten var tilgjengelig for sex? En skulle tro gutter aldri hadde liten eller ingen sexlyst slik du kommenterer. Det er ikke alle gutter som hele tiden er klar for sex.
gbnj Skrevet 19. november 2010 #171 Skrevet 19. november 2010 NEI, JEG VIL IKKE NEKTE DE DET! Men tragisk er d likevel.. Du skrev at det var noe galt med menn som må ty til en dukke, og det er ikke sikkert de kan velge ekte vare, så da er det som du skriver nå, heller tragisk.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #172 Skrevet 19. november 2010 Personlig så tror jeg, vi kvinner ville ha godtatt en del sexleketøy for menn. Ja jeg hadde kanskje synes det var litt rart, men hadde godtatt det. Men det er noe med den dukken, der tror jeg min grense hadde gått. Det hadde bare blitt litt for merkelig for meg . Det blir opp til den enkelte å sette sine grenser, kan man ikke respektere det, så har man ikke så mye en skulle ha sagt. Her sier du at du godtar sexleketøy for menn, UNNTATT dokker, men synes det er "litt rart" at vi bruker dem. Det har altså aldri slått deg at det for oss menn synes litt rart at kvinner bruker dildo el. vibrator? At vi godtar det, men synes det er litt rart likevel, til og med litt "unormalt"? Jeg får en heller uggen bismak av kommentarene her, eller helst av holdningene som ligger under dem. For du med flere kvinner her er vesentlig mer tolerante overfor deres egne hjelpemidler enn overfor våre, og dere ser ut til å forvente at vi ser stort på deres seksuelle behov - selv om de fortoner seg rare for oss, men uten at vi innrømmes samme toleranse selv. For våre behov er jo så rare, må vite, og dét er jo hovedsaken, ikke sant?
gbnj Skrevet 19. november 2010 #173 Skrevet 19. november 2010 ...Den synes jeg var litt teit..Den andre grunnen kan jeg forstå, men femdeles ikke helt holdbare argumenter det heller? Fordi dokka kun er et hjelpemiddel i forbindelse med ronking, når dama ikke er tilgjengelig.
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #174 Skrevet 19. november 2010 Spørsmålet har så vidt blitt forsøkt tatt opp tidligere men jeg prøver igjen. Hva med de kvinner som ikke får orgasme av penetrering? Synes dere mannfolk at vi skal leve uten orgasme under samleie, eller er det ok å bruke en vibrator da? Utrolig mange bastante meninger i denne tråden.
gbnj Skrevet 19. november 2010 #175 Skrevet 19. november 2010 En skulle tro gutter aldri hadde liten eller ingen sexlyst slik du kommenterer. Det er ikke alle gutter som hele tiden er klar for sex. Spørmålet var om det var greit om jenta hadde seg med en dokke, så jeg spurte om gutten var klar for sex/ei i den situasjonen.
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2010 #176 Skrevet 19. november 2010 Det er greit Ok, så ut fra den nye og modifiserte argumentasjonen din så skiller du mellom dildo og vibratorer da? Dvs: for en kvinne uten orgasmeproblemer er det nå greit å bruke vibrator, men ugreit å bruke dildo siden dildo innebærer penetrasjon, mens vibratoren ikke gjør det? Dette er hva du sier, eller hva? I så fall må skille mellom ulik bruk av puledokka: ikke all slags bruk innebærer vaginal eller anal penetrasjon nemlig. Hva om gubben stikker kuken sin inn i "munnen" hennes da, dette må da vel være greit? Eller er dette også ugreit siden slik munnsex også er en form for penetrasjon? Men hva om han ikke penetrerer dokka på noen måte da, men at han bare runker over "henne" til han kommer siden han synes hun er så deilig? Dette må da være i orden, hva? Dette blir bare spissfindigheter: du kommer ikke unna at puledokker, dildoer OG vibratorer alle stiller likt siden de alle er hjelpemidler som gir oss nytelse. Da kan du ikke godta det ene, og ikke det andre. Hehe, ja det er vel ca det jeg sier. Jeg ser at sexhjelpemidler er hjelpemidler uansett form, fasong, farge osv, og at de er til for ett og samme formål, nemlig til seksuell nytelse. Dukker som ser ut som et ekte menneske er likevel i grenselandet for hva som er akseptabelt blant de fleste, av den enkle grunn at det blir litt for ekte. En dildo i plast kommer ikke på samme nivå som en dukke med spesialdesignet naturtro hud, øyne, ekte hår osv. Det eneste som mangler er jo pulsen.. Vet at du av prinsipp kommer til å fortsette denne rettferdighetskampen din, men også at du forstår meget godt hvorfor kvinner flest rynker på nesen av disse puledukkene.
gbnj Skrevet 19. november 2010 #177 Skrevet 19. november 2010 Spørsmålet har så vidt blitt forsøkt tatt opp tidligere men jeg prøver igjen. Hva med de kvinner som ikke får orgasme av penetrering? Synes dere mannfolk at vi skal leve uten orgasme under samleie, eller er det ok å bruke en vibrator da? Utrolig mange bastante meninger i denne tråden. Ja, det er greit, kan menn som ikke får ekte kvinner(midlertidig/permanent) få ha seg med en dukke?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #178 Skrevet 19. november 2010 Tror nok mange føler seg truet av disse dukkene på grunn av kroppene deres, ikke vaginaen. Og da forstår ikke jeg hvorfor mannfolk krever at vi skal godta at han kan ligge å tafse på disse perfekt sammensatte brystene, slanke bena og den lille magen, fordi de godtar at vi får en "stokk" opp i hølet?
Gjest Sommertid Skrevet 19. november 2010 #179 Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja, det er greit, kan menn som ikke får ekte kvinner(midlertidig/permanent) få ha seg med en dukke? Jeg har vel ikke sakt noe annet? Ts spørsmål var jo om det er ok å ha det i et forhold, det synes jeg ikke er like ok. Endret 19. november 2010 av Sommertid
Gjest Galithralia Skrevet 19. november 2010 #180 Skrevet 19. november 2010 Her sier du at du godtar sexleketøy for menn, UNNTATT dokker, men synes det er "litt rart" at vi bruker dem. Det har altså aldri slått deg at det for oss menn synes litt rart at kvinner bruker dildo el. vibrator? At vi godtar det, men synes det er litt rart likevel, til og med litt "unormalt"? Jeg får en heller uggen bismak av kommentarene her, eller helst av holdningene som ligger under dem. For du med flere kvinner her er vesentlig mer tolerante overfor deres egne hjelpemidler enn overfor våre, og dere ser ut til å forvente at vi ser stort på deres seksuelle behov - selv om de fortoner seg rare for oss, men uten at vi innrømmes samme toleranse selv. For våre behov er jo så rare, må vite, og dét er jo hovedsaken, ikke sant? Ja, jeg liker ikke dukker. Og det hadde vært veldig merkelig for meg. Hvis jeg er i et forhold og fyren tar med en dukke hadde det ikke gått. Mine årsaker er mine egne: jeg har svært vanskelig for å komme, jeg kommer kun med vibrator, og hvis jeg klarer å slappe helt av. Jeg kan ha veldig god sex men jeg kommer aldri uten en vibrator. Det er bare slik kroppen min er satt sammen. Om en annen skulle ha diktert hvordan jeg skulle hatt sex, hadde det blitt et problem. Hadde min kjære hatt problemer med vibratorer hadde jeg ikke tatt de med i sengen. Jeg hadde nok hatt de for å kunne komme på egen hånd. Men si meg, gutter blir jo frustrerte når jenter ikke kommer, så hva skulle vi ha gjort i mitt tilfelle? Nektet meg å komme? Da kunne jeg vel og ha krevd at han ikke skulle komme, fordi jeg ikke kom? Jeg er tolerant, jeg kan fint like noe etterhvert selv om første inntrykket er dårlig. MEN, jeg har til nå ikke opplevd en eneste gutt som har ment at vibratorer er forferdelige og ikke vil ha dem med. Selvfølgelig er vi mer tolerante overfor våre egne hjelpemidler, fordi veldig få kvinner klarer å komme av ren vaginal stimulering. Derfor har vi andre hjelpemidler. Skjønner meg ikke på dere noen ganger. Noen blir sure fordi vi ikke kommer, og noen blir sure fordi vi bruker hjelpemidler for å kunne komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå