Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, går bra her. :)

Jeg tenkte jeg skulle dele min lunsjwrap-oppskrift hvis noen vil ha tips til god og enkel lunsj: Lunsj-wraps

Det var noen her på KG som tipset om å ta med wrap i lunsjpakken, men jeg husker dessverre ikke hvem det var. Så jeg tenkte å dele min versjon. :)

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jammen lenge siden det ble en kaffekopp på meg... ikke siden lørdag ! :kaffekopp:

Flott du inspirerer, jeg skal lese på eksamener, men "skal bare.. skal bare"... Plutselig er det kvelden..

Ha en produktiv dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dagen i dag har faktisk vært ganske produktiv. Har fått gjort en del, og begynner å se lys i tunnellen videre. Det føles herlig. :smilbla:

Lykke til med eksamenslesing! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlig. Jeg har kommet godt i gang og ser veien videre. Har mye jobb foran meg, men det er jo snakk om en masteroppgave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Grr, dette er så irriterende. Hadde kommet godt i gang i går, og ser nå lettere hva jeg har å gjøre de neste ukene. Var forberedt på å jobbe videre i dag like effektivt - og våkner igjen med stiv nakke og stive skuldre. Tidligere var det bare på ene siden, og det var nå endelig på vei bort. Kjente lite av det i går, så jeg tenkte at nå var det snart over. Også våkner jeg i dag og er enda verre, nå har det kommet i hele nakken og stråler nedover begge skuldrene.

Med slike ting så er det jo en fordel å ikke sitte i ro foran PCen, men det er jo nettopp det jeg må gjøre, for jeg må skrive! Frustrerende. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi Tabris! forsiktig! Min søster hadde samme problemet. Det startet på samme måte, hun kunne omtrent ikke få på seg klærne, og dusje ordentlig pga vondt i nakke/skulder som ikke kunne løftes ordentlig, fortalte det var som strålinger ned i skuldrene. Det startet også for henne kun på den ene siden.

Hun har nå vært under aktiv sykmelding i 3 måneder, og tatt MR osv, og går på noen smertestillende...

I starten var det snakk om nakkebetennelse eller frozen shoulder... Men de har ikke funnet ut enda.

Dette hadde jeg gått til legen for var jeg deg hvis det ikke forsvinner snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, må ikke skremme meg slik. Jeg har hatt dette før, tror jeg har en svakhet i den ene nakkemuskelen. Det begynte for mange år siden, da jeg hadde en kontorjobb. Legen ga meg resept på 600mg Ibux. Jeg tror ikke legen kan gjøre så mye annet enn å eventuelt gi meg smertestillende og fortelle meg at det går over av seg selv. Slik muskelverk pleier jo å gjøre det. Jeg forstår bare ikke hvorfor det kom tilbake, og så mye verre, når det var på vei bort i går. Muligens fordi det var utrolig kaldt på soverommet i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God ettermiddag :kaffekopp:

Så kjedelig at du er blitt verre. Jeg har selv slitt med det samme, men det hjalp veldig med fysioterapi. Behandlinger kombinert med egentrening har gjort at jeg har vært bra i 2-3 år nå.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og i dag er jeg bedre igjen. Jeg har gitt opp å forsøke å forstå skuldrene mine. I dag trente jeg spinning. Kun en halvtime, men må begynne i det små. Det var tungt, kjedelig, vanskelig - og samtidig også veldig godt. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja, får satse på at det holder, men stoler ikke på noe lenger. :fnise:

På lørdag skal vi feire S-mannens 30 år og 364 dagers bursdag. Han feiret ikke noe da han ble 30, så han slår det sammen nå. Vi skal ha det på hotellet der han jobber, og gjør det vel egentlig om til en temmelig uformell fest. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På lørdag skal vi feire S-mannens 30 år og 364 dagers bursdag.

Haha, så herlig! :ler:

Bursdagsfeiringer er alltid stas. De skuldrene dine høres derimot ikke så stas ut. Skal jeg hyle litt til dem for deg? (jeg har blitt fortalt at jeg hyler ganske skummelt, kanskje det skremmer dem til å oppføre seg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...