Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men laptopen blir jo varm, så du kan sette den på ryggen! :idesmil:

Nei uff. :fnise: Det du faktisk kan gjøre er å helle litt varmt/kokende vann på et håndkle og så legge det i en plastpose. Funker like fint, og er faktisk lettere å legge rundt skuldre og slikt.

God bedring ihvertfall! Utrolig kjipt med vondt i nakke og skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takk for godt tips. :) Ja, er irriterende når jeg i dag hadde tenkt å reise ut på biblioteket og fått skrevet en del. Men får skrive det jeg får til i dag, og håpe det går over snart. Hvordan går det med deg og din skriving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet masse! Eh... på KG. :rolleyes:

Kom på lesesalen for ikke så lenge siden da, så jeg skal straks gyve løs på oppgaven! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag. :kaffekopp:

Treg start i dag. Måtte vente til S-mannen kom hjem fra jobb før jeg kunne stikke opp på treningssenteret (det er for kaldt til å gå opp der nå i de tynne treningsklærne mine, blir istapp før jeg når frem), og han var jo ikke hjemme før halv ni. Måtte trene litt forsikig pga vond nakke/skulder, men det forsvant nesten med en gang da jeg ble varm og begynte å trene (men kom tilbake da jeg satt i bilen på vei til uni...).

Så nå sitter jeg endelig på universitetsbiblioteket og skal jobbe, men slarver med ei venninne i stedet. Også har endelig mobilen min nådd Stavanger, så får se hvor lenge jeg klarer å sitte når jeg ser den har nådd vårt lokale postkontor. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Det gjør jeg så absolutt. :kaffekopp:

Ikke særlig produktiv i dag, nei, rent akademisk sett. Men sosialt sett har det vært veldig produktivt. :happy:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Synes litt synd på meg selv nå. :sukk:

Menneh, på den positive siden så har jeg endelig fått mobilen min! :hoppe: En HTC Desire. Smart-telefon med touch-skjerm og hele pakka. Det er mange år siden jeg unnet meg en helt ny telefon, så dette var litt stas. Masse apps også, fikk tak i noen koselige spill (blant annet Harry Potter trivia) og litt småsnacks.

Og utfra det avsnittet skulle man ikke tro jeg var over 30 år... :sjenert:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Og utfra det avsnittet skulle man ikke tro jeg var over 30 år... :sjenert:

Den skjønte jeg ikke.

Jeg er 45 og :hoppe: for duppeditter hele tiden. Elsker gøye ting med nye funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra det ikke bare er meg som er voksen og :hoppe: for dubbeditter. Nei, ikke gøy med stiv nakke. Irriterende at det skulle sitte slik i.

I dag sendte jeg det jeg har skrevet til veileder og ba om tilbakemelding og hjelp. Jeg føler det går altfor tregt med skrivingen, og det er nok fordi jeg ikke vet helt hva jeg skal skrive og hvordan. Så forhåpentligvis, til neste uke, vil nakkesmertene være borte og jeg har fått mer motivasjon og retning på det jeg skal skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man ikke vet hva og hvordan man skal skrive er en kjempeeffektiv skrivesperre, altså. Plagsomt og frytelig irriterende. Jeg bruker alltid masse tid på å bryte ting ned i mindre og mindre bestanddeler og tar det derfra - likevel er det lett å miste oversikten og å huske hvorfor man gjør noe.

Håper du føler deg bedre i morgen! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt bedre nå, ja. Sitter og spiller Dragon Age. Jeg har allerede fått svar fra veileder, så da vet jeg hva jeg må gjøre. Blir en del jobb, men bedre det enn å sitte å fikle med en setning her og der uten mål og mening.

I morgen skal jeg trene om morgenen, så vente og se om jeg må hjelpe mor til legen (hun er kronisk syk og trenger hjelp i blant), og deretter er det vel helg. Hvis hun ikke trenger hjelp, så håper jeg at jeg får kommet i gang med skrivingen i morgen. På lørdag blir det Harry Potter igjen - meg og mor. Har blitt en tradisjon. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...