Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, ja. :kaffekopp:

Filmen var faktisk veldig bra, veldig tro mot boken. Men de antar mer eller mindre at man kjenner historien og vet hva som har skjedd på forhånd. Dette er jo første del av siste boka, så nå er det ikke lenger introduksjoner og rolige innledninger. Derfor fungerer den kanskje ikke like godt som en Hollywood-film, for den følger ikke nødvendigvi standardoppsettet av en slik film. Nettopp fordi de filmer en halv bok, noe som kan være vanskelig å omgjøre til en film. Så jeg ble positivt overrasket over at de har valgt å gå mer etter boken enn å endre den til det standard filmformularet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidrar til kaffeslaberaset med med :kaffekopp:

Åh, gleder meg til å se filmen jeg og! :hoppe:

Har du noen morsomme planer for dagen i dag, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag, alle. :kaffekopp:

Ja, når har vi endelig fått PS3en tilbake. :hoppe: Dvs, vi fikk en ny. Det samme skjedde sist også - PS3en røk, vi leverte den inn, det gikk 2,5 uker og vi fikk beskjed om at vi bare kunne komme og hente en ny. Denne gangen hadde vi spilt såpass og lagret opp en god del save-files, så da vi leverte den inn spurte vi om de kunne forsøke å redde save-filene om ikke annet. Dette ble selvsagt ikke nevnt en gang da vi kom for å hente en ny, og han bak kassa hadde nok ikke helt peiling på det hele. Jeg mistenker det bare er latskap fra verkstedets side, og at de ikke engang har prøvd. Irriterende!

Så nå sitter jeg og spiller Fallout: New Vegas - og gjør de innledene quests for tredje gang. :fnise:

Ellers skal jeg ned til mor og ta en kaffe. Har ikke så mye mer planer enn det. Burde gjøre noe husarbeid, men regner med det blir mest spilling. :sjenert: Jeg har også endelig fått masse bøker sendt fra biblioteket, så neste uke kan jeg endelig bli skikkelig effektiv og få gjort en del med oppgaven!

Jo, også har jeg bestilt meg en HTC Desire mobil. :hoppe: Den er allerede sendt, så regner med den kommer hit mandag eller tirsdag. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp:

Har vært og trent og sitter her med frokost og kaffe. Jeg skal være hjemme i dag, men satser på å få gjort noe skolearbeid likevel. Jeg trener nå styrke tre ganger i uka, og merker at jeg øker styrken ganske ulikt på de forskjellige muskelgruppene. På rygg og triceps har jeg økt med 10-15 kilo på tre uker, men på brystmuskler og oversiden av låret så har jeg bare klart å køe med 5 kilo på samme tid. Uansett godt å merke progresjon. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :)

Imponert over at du trener på morgenen! Men sikkert godt når en er ferdig. Og så fint å se progresjon :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kvelden, ja. :kaffekopp:

Og takker, ja, jeg må trene på morgenen. Det blir mye vanskeligere for meg å motivere meg til slikt om jeg har begynt dagen. Min beste motivasjon er å ikke tenke, bare gjøre. Så uten å gruble, fundere eller vurdere tar jeg på meg treningsklærne med en gang jeg står opp og kommer meg til treningsstudioet på autopilot. :fnise:

Jeg har fått gått gjennom teoribøkene og merket av de stedene som er relevante. Så tar jeg med meg dem og laptopen på universitetsbiblioteket i morgen og skriver. Det er planen. I dag var jeg så dum at jeg begynte på Dragon Age: Origins, så da ble jeg sittende med det utover ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste som var så "dum"... Jeg klarte å sove til klokken 12.... 12! Så ja, da kan jeg bare skylde på meg selv for at jeg fremdeles sitter her og leser =)

Spiller du kun PS eller også PC? WOW f.eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller både PS3, PS2, Wii, DS og PC. ;) Jeg spiller ikke WoW, men spiller LotRO og EQ2 i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oioioi! det var mye forskjellig. Jeg har prøvd LotrO på PC, som trial. Men har det ikke kommet nytt Lotro siden den tid kanskje? kan det stemme? Det virket som et koselig spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva du mener med et "nytt" LotRO, men det er nå en gratisversjon av spillet ute. Du kan spille starterområdene gratis, og enten betale for å låse opp quests og andre ting i andre områder av spillet, eller tjene "Turbine Points" gjennom spilling. Ja, veldig koselig. Lite som slår å spille en liten Hobbit som står foran en diger ovn i Hobbiton og lager en blåbærpai når det kommer til spillkos. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Blir hjemme i dag også, fikk en strekk etter trening i går, og har så vondt i nakken og skulderen. :( Må få unna en del skriving i dag, men er jo vondt å sitte foran PCen, stivner mer av det. Får se hvordan dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda! :kose:

Har du laptop eller stasjonær? Hvis du har laptop er det jo større muligheter for å få tilpasset arbeidsstillingen og å fa litt variasjon, tenker jeg. Kanskje hive på en varmeflaske av og til også? :jepp:

(på deg altså, ikke PCen ;))

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...