Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

God form...vel, ettermiddag nå. :kaffekopp:

Ja, jeg tok bachelor i KRL og er nå på siste året på master i religion. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, alle. :kaffekopp:

Endelig har jeg kommet meg opp i omtrentelig OK tid. Jeg ligger på etterskudd på oppgaven nå, delvis pga min egen latskap og delvis fordi jeg venter på noen bøker jeg har bestilt fra biblioteket og ikke fått enda. Jeg kommer meg ikke så mye lenger uten dem. Men håper i det minste jeg kan få jobbet litt med disposisjonen på teoridelen i dag, slik at jeg har litt mer struktur på det før bøkene kommer.

Kjenner jeg begynner å bli pittelitt stresset nå... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag. Ikke morgen lenger nå. Er fortsatt stresset, kjenner jeg. Jeg har fortsatt ikke fått bøkene jeg bestilte forrige mandag, så jeg ringte biblioteket nå og hørte. Den ene er ble sendt forrige mandag, så jeg er litt bekymret for om det er posten som har tullet. I tillegg har vi omstendigheter med gavekjøp, ærender, egen latskap og være sjåfør for mor som gjør at jeg bare får reist ut til biblioteket her og jobbe to dager denne uken (og da fordi samboer var snill og overtok det ene ærendet jeg egentlig skulle gjøre).

Så nå ligger jeg litt på etterskudd. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får låse deg inne og svelge nøkkelen! Er selv langt bak, ligget ut 2 dager i strekk med hodepine nå så dette blir forhåpentligvis en produktiv dag!

Kanskje det hjelper hvis du får i deg en skvett kaffe ?;) Mangler ikonet idag ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, beklager! :kaffekopp: Sitter med en skvett kaffe nå, faktisk. Ja, neste uke skal jeg skru av mobilen og ta pause fra verden. Ingen avtaler, ingen ærender, ingen kaffebesøk. Da meg ta igjen det tapte.

Håper du får en produktiv dag! Skriver du også oppgave? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for nå er det "bare" eksamenslesning og prosjektarbeid. Starter bacheloroppgave etter nyttår! Skal bli deilig å jobbe selvstendig og ikke ta hensyn til andre. Selv om jeg også vanligvis sitter for meg selv her og jobber med noe felles ( og med en skvett kaffe selvfølgelig) så er det ikke den samme friheten, synes jeg!

Hva ønsker du å jobbe med når du er ferdig med studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, rar følelse å være ferdig med eksamenslesing. Masse lykke til! achelor var gøy, kan jeg spørre hva du tar bachelor i?

Jeg har lyst å jobbe med fag. Dvs, universitesbibliotek, forlag, foreleser... noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg fælt til det er over, skole er ikke helt meg tror jeg, elsker å jobbe! strukturert dag der jeg vet hva jeg må gjøre =)

Tar en bachelor innen organisasjon og strategi! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Har du tenkt på hva du vil skrive om?

Selv elsker jeg skole, hadde jeg hatt råd hadde jeg blitt evighetsstudent. :raudruss:

Nå skal vi avgårde i selskap, bror fyller 40 år i dag. :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :)

Kos deg i bursdag :)

Også håper jeg du får bøkene du trenger, og kommer skikkelig i gang med skrivingen etter hvert. Det er pyton når en begynner å føle seg stresset på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i bursdagsselskap!

Jeg har vært student i 7 år, det er lenge nok synes jeg. Jeg gleder meg faktisk til å bli ferdig. Selv om jeg håper jeg aldri slutter å være nysgjerrig og kunnskapstørst, men det tror jeg ikke det er noen fare for. Også skal jeg begynne igjen når jeg blir pensjonist, og bli en av de irriterende gamlisene som stadig avbryter foreleseren og begynner nesten hver eneste setning med "Unnskyld, men er det ikke sånn at...?" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også bli en sånn pensjonist. :smilbla:

Ja, den ene boka kom i dag. Så i morgen er det tilbake til trening om morgenen, også avgårde på uni, så jeg får kommet i gang! Skal bli godt. Fredag er det Harry Potter-premiere. :kosteskaft: I går kjøpte samboer (får kalle ham S-mannen) "Harry Potter Lego Year 1-4" til meg på DS. Hovedsaklig fordi han hadde allerede bestilt en hi-tech mobil til seg selv uten å nevne det. :fnise: Så nå er det snart i seng og spille det. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Har du tenkt på hva du vil skrive om?

Selv elsker jeg skole, hadde jeg hatt råd hadde jeg blitt evighetsstudent. :raudruss:

Nå skal vi avgårde i selskap, bror fyller 40 år i dag. :gratulerer:

Egentlig ikke snøring enda, men endringer i bedrift f.eks er spennende :) Info-møte i morgen så får se om det ikke kommer opp et lys for meg da!

God morgen forresten :kaffekopp: får håpe du får en produktiv dag med boka idag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag alle! :kaffekopp:

Sitter på universitetsbiblioteket med kaffekopp og laptop nå, og skal forsøke å få noe arbeid gjort. Sliter litt med søvnen for tiden, jeg har lagt meg til en dårlig vane med å være oppe til 12-1 og sove til langt ut på formiddagen. Så da jeg la meg til å sove i elleve-tiden i går, så trodde kroppen min at det bare var en powernap. Dermed våknet jeg etter 20-30 minutter - PING! Lys våken. Kroppen var egentlig trett, men øynene var så våkne etter luren at det var fysisk ubehagelig å lukke øynene igjen. Det var som å forsøke å sove etter å ha nettopp våknet etter en lang natts søvn.

Skulle egentlig stå opp kvart på seks for å trene, men ga meg selv en time lenger. Og skal si det var tøft å trene med søvnmangel! Huff, anbefales ikke. S-mannen kjørte meg ut til uni, og jeg sov i bilen. Så nå er det kaffe og skriving som teller! I morgen er det ikke trening, og da satser jeg på å komme meg opp tidlig og reise rett på uni, og at det er det som skal til for å få en bedre søvnrytme.

:kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Velkommen i legger-seg-alt-for-sent-klubben! Holder gjerne på sånn jeg og, og det hjelper ikke at J-man er enda verre enn meg. Synes du er knalltøff som trener på morgenen når du får lite søvn! Flinka! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...