Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2010 #161 Del Skrevet 29. november 2010 Stikker innom kaffekroken en liten tur, for å se at alt står bra til. Og det ser jammen sånn ut Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ja, går bra her. Jeg tenkte jeg skulle dele min lunsjwrap-oppskrift hvis noen vil ha tips til god og enkel lunsj: Lunsj-wraps Det var noen her på KG som tipset om å ta med wrap i lunsjpakken, men jeg husker dessverre ikke hvem det var. Så jeg tenkte å dele min versjon. Endret 29. november 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. november 2010 #163 Del Skrevet 29. november 2010 Åh, det så godt ut! *bokmerke* :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 29. november 2010 Takk, jeg synes de smaker veldig godt. Og takk for bokmerking. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 30. november 2010 Da sitter jeg på uni. Har til og med tatt med lunsj. *føler seg flink* Nu er det jobbings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JumboJenny Skrevet 30. november 2010 #166 Del Skrevet 30. november 2010 Nå var det jammen lenge siden det ble en kaffekopp på meg... ikke siden lørdag ! Flott du inspirerer, jeg skal lese på eksamener, men "skal bare.. skal bare"... Plutselig er det kvelden.. Ha en produktiv dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, dagen i dag har faktisk vært ganske produktiv. Har fått gjort en del, og begynner å se lys i tunnellen videre. Det føles herlig. Lykke til med eksamenslesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2010 #168 Del Skrevet 30. november 2010 Hei Så fint at du har en produktiv dag. Et skritt nærmere målet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, det er herlig. Jeg har kommet godt i gang og ser veien videre. Har mye jobb foran meg, men det er jo snakk om en masteroppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 1. desember 2010 God formiddag. Grr, dette er så irriterende. Hadde kommet godt i gang i går, og ser nå lettere hva jeg har å gjøre de neste ukene. Var forberedt på å jobbe videre i dag like effektivt - og våkner igjen med stiv nakke og stive skuldre. Tidligere var det bare på ene siden, og det var nå endelig på vei bort. Kjente lite av det i går, så jeg tenkte at nå var det snart over. Også våkner jeg i dag og er enda verre, nå har det kommet i hele nakken og stråler nedover begge skuldrene. Med slike ting så er det jo en fordel å ikke sitte i ro foran PCen, men det er jo nettopp det jeg må gjøre, for jeg må skrive! Frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JumboJenny Skrevet 1. desember 2010 #171 Del Skrevet 1. desember 2010 Oioi Tabris! forsiktig! Min søster hadde samme problemet. Det startet på samme måte, hun kunne omtrent ikke få på seg klærne, og dusje ordentlig pga vondt i nakke/skulder som ikke kunne løftes ordentlig, fortalte det var som strålinger ned i skuldrene. Det startet også for henne kun på den ene siden. Hun har nå vært under aktiv sykmelding i 3 måneder, og tatt MR osv, og går på noen smertestillende... I starten var det snakk om nakkebetennelse eller frozen shoulder... Men de har ikke funnet ut enda. Dette hadde jeg gått til legen for var jeg deg hvis det ikke forsvinner snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 1. desember 2010 Oida, må ikke skremme meg slik. Jeg har hatt dette før, tror jeg har en svakhet i den ene nakkemuskelen. Det begynte for mange år siden, da jeg hadde en kontorjobb. Legen ga meg resept på 600mg Ibux. Jeg tror ikke legen kan gjøre så mye annet enn å eventuelt gi meg smertestillende og fortelle meg at det går over av seg selv. Slik muskelverk pleier jo å gjøre det. Jeg forstår bare ikke hvorfor det kom tilbake, og så mye verre, når det var på vei bort i går. Muligens fordi det var utrolig kaldt på soverommet i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2010 #173 Del Skrevet 1. desember 2010 God ettermiddag Så kjedelig at du er blitt verre. Jeg har selv slitt med det samme, men det hjalp veldig med fysioterapi. Behandlinger kombinert med egentrening har gjort at jeg har vært bra i 2-3 år nå. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 2. desember 2010 ... og i dag er jeg bedre igjen. Jeg har gitt opp å forsøke å forstå skuldrene mine. I dag trente jeg spinning. Kun en halvtime, men må begynne i det små. Det var tungt, kjedelig, vanskelig - og samtidig også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2010 #175 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Så bra at du er bedre! Og fysisk aktivitet hjelper stort sett på slike vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 2. desember 2010 Takk. Ja, får satse på at det holder, men stoler ikke på noe lenger. På lørdag skal vi feire S-mannens 30 år og 364 dagers bursdag. Han feiret ikke noe da han ble 30, så han slår det sammen nå. Vi skal ha det på hotellet der han jobber, og gjør det vel egentlig om til en temmelig uformell fest. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. desember 2010 #177 Del Skrevet 2. desember 2010 På lørdag skal vi feire S-mannens 30 år og 364 dagers bursdag. Haha, så herlig! Bursdagsfeiringer er alltid stas. De skuldrene dine høres derimot ikke så stas ut. Skal jeg hyle litt til dem for deg? (jeg har blitt fortalt at jeg hyler ganske skummelt, kanskje det skremmer dem til å oppføre seg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, de fortjener virkelig litt hyling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. desember 2010 #179 Del Skrevet 2. desember 2010 *kjempeskummel hyling* Eh... sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 2. desember 2010 Satser på at det hjelper. Hvis de da ikke ble så redde at de... eh, faller av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå