Nuttapia Skrevet 19. januar 2013 #1101 Del Skrevet 19. januar 2013 Aah, indisk Har akkurat spist hjemmelaga pizza, men indisk er og blir favorittmat, altså Kos deg på jobb, Lizzie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. januar 2013 #1102 Del Skrevet 19. januar 2013 Indisk mat er NAM! Du får ha en fortsatt fin lørdagskveld og en fin dag på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #1103 Del Skrevet 19. januar 2013 Takk jenter Mannen plages med noe skolesaker på dataen, så er alenekveld på meg. Han sitter bare der å surmuler... Yaiks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. januar 2013 #1104 Del Skrevet 31. januar 2013 Lizzie Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #1105 Del Skrevet 31. januar 2013 Lizzie Hvordan er det med deg? Greit. Gitt litt opp babylaging og sånt, og er bare lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 31. januar 2013 #1106 Del Skrevet 31. januar 2013 Ikke gi opp, Lizzie :klem: Hvordan går det med utredning nå? Har dere sjekket muligheten for å få utredning privat? Og sædprøve av mannen også privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #1107 Del Skrevet 31. januar 2013 Ikke gi opp, Lizzie :klem: Hvordan går det med utredning nå? Har dere sjekket muligheten for å få utredning privat? Og sædprøve av mannen også privat? Nei, er lei, og står akkurat nå på stedet hvil.... Utredning privat vil isåfall være i Trondheim, og det er dyrt, og vi har ikke akkurat overflod av penger just nå. Må hente frem litt mot, og pågangslyst. Har Trøndermesterskap i korps nå søndag som kommer, foreldrekonferanser i februar, og har NM for korps i mars. Og i tillegg jobber jeg 100%, og endel vakter på boligen. Når kvelden kommer, så er jeg tappa altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #1108 Del Skrevet 31. januar 2013 Yaiks... Hva koster fertilitetsutredning? Prisen på fertilitetsutredning vil varierer etter hvor mye som er nødvendig å gjøre av prøver og undersøkelser. Under ser dere et prisoverslag på en vanlig utredning. Blodprøver, pr stk (normalt fire) 250,- Sædprøve 850,- Konsultasjon hos oss med begge partnere (40 min) 2.300,- Total (inkl. fire blodprøver) 4.150,- www.medicus.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 31. januar 2013 #1109 Del Skrevet 31. januar 2013 Hvorfor ikke bare få time til å levere sædprøve til privat klinikk og ta resten hos fastlege? Jeg tok underlivs sjekk og blodprøver hos min fastlege. Konsultasjon? hva er det siden det koster så masse penger? Vi var ikke på sånt... Legen min sente henvisning til fertilitetsklinikk (offentlig da vi ville prøve det først for å ikke bruke så mye penger om vi kunne fått det mye billigere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #1110 Del Skrevet 10. februar 2013 Gratulere med morsdagen alle dere Jeg har den store sippedagen idag. Mensen, ingen baby, også hjemlengsel. Håper at det en dag blir min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 10. februar 2013 #1111 Del Skrevet 10. februar 2013 :klem: Det er lov å sippe litt, Lizzie! En dag blir det din tur til å bli feiret på morsdagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 10. februar 2013 #1112 Del Skrevet 10. februar 2013 Det burde ikke vært LOV å ha mensen på morsdagen når man prøver. :klem: Håper det blir din tur til å feire morsdag neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #1113 Del Skrevet 10. februar 2013 Det burde ikke vært LOV å ha mensen på morsdagen når man prøver. :klem: Håper det blir din tur til å feire morsdag neste år! Nei, er ikke noe særlig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. februar 2013 #1114 Del Skrevet 10. februar 2013 Håper du får feira morsdag neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. februar 2013 #1115 Del Skrevet 10. februar 2013 Stooor klem til deg. Klart det blir din tur, søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. februar 2013 #1116 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Får vondt av å lese innlegget ditt på morsdagen.. Håper du er heldig og får feiret neste år. Jeg krysser i hvert fall mine fingrer og håper på det beste. Har dere snakket med lege om dette? Ser jo dere har prøvd siden 2010? Endret 12. februar 2013 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #1117 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Idag er jeg husmor, brøddeigen er på heving, klær skal legges sammen, og pinnekjøttet er på kok. Jeg skal også legge sammen litt klær, og få vaska litt klær som skal brukes til uka. Har også stoore planer om å organisere i ett skap på kjøkkenet, er så rotete inni der Bestilte meg time til lege igår, var jo der før jul også. Skrev "Henvisning til gynekolog/utredning" i feltet der det står hva jeg ønsker. Siden jeg og mannen har samme fastlege, så har jeg store planer om å ha mannen med meg også. That's it, jeg vil ha BABY før jul til neste år ! Red; Skrivefeil. Endret 17. februar 2013 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. februar 2013 #1118 Del Skrevet 17. februar 2013 Så flink du er Håper dere kommer noen vei til legen nå da, dere har jo prøvd lenge og det er ikke meningen å skulle gå rundt å ikke vite hvorfor man ikke blir gravid. Jeg krysser alt for at legen spiller på lag og at dere kommer igang med utredning og at en baby bosetter seg i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. februar 2013 #1119 Del Skrevet 17. februar 2013 Håper du får komme til på utredning i det offentlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. februar 2013 #1120 Del Skrevet 17. februar 2013 Ååååh.. Pinnekjøtt :sikle: Flink du har vært idag da Mer enn hva jeg kan si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå