Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, da var et nytt år i gang igjen. :eeeh:

Håper dere alle har hatt en deilig og mettende jul :spise: og en fin nyttårs feiring. :flagg:

Jeg har hatt en liten dagbok/babytanker- pause i jul og nyttårs feiring. Trenger en timeout fra tankene til tider. Vi har vært hos min kjæres familie på sørlandet og koset oss masse. :Hehe:

Nå er vi tilbake hjemme og hverdagen igjen og vi har holdt på med husplanlegging hele julen. Har blitt noen turer på IKEA :reise: for å se på kjøkken. Morro!!! Tenk at vi skal få et eget nytt hus!!!!! Luksus altså. :tommelsmil:

Jeg begynte med EL slim allerede 1.nyttårsdag :sjokkert: (dag 11...) og ble stresset fordi det er umulig med pulings i huset til svigers.... :flau::klaske:

Kom hjem i går og tok EL test og krysset fingrene for at den ikke var over, den ble knallsterk positiv... :klappe:

Så i går ble det :humpe: (herregud, vi har ikke fått hatt oss hele julen....)

Det blir nok en runde i kveld og for sikkerhetsskyld en i morgen også. :hoppe: Min kjære er nesten mer ivrig enn meg om dagen. Så i går var det bånn gass hjem fra sørlandet, for han skulle nemlig rekke egget ja!!! :skratte:

Må gå nå, har en jobb å gjøre her. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så søt han er da! :ler:

Håper han rakk egget! Slenger over en dose babystøv for sikkerhet skyld :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg! :klemmer:

Kos dere masse, med husplanlegging og :sengekos::lur:

Søte mannen da , "rekke egget" :fnise:

Her er litt babystøv, har hørt at januar-støv er veeeldig effektivt!! ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Krysser fingrene for at han rakk frem i tide :fnise:

Nok en spennende periode i gang for deg :klemmer: Jeg kommer etter om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt Nyttår Arven! :klemmer:

Ser at det er flere enn meg som jobber hardt for tiden.. :ler:

Ja,vi må bare stå på nå skal det bli noe. Satser på at 2011 blir vårt år.

Hahaha, så søt han er da!

Håper han rakk egget! Slenger over en dose babystøv for sikkerhet skyld :strix:

Ja, det håper jeg han rakk også.Tar imot alt babystøv jeg kan få nå.

Godt nyttår til deg!

Kos dere masse, med husplanlegging og :sengekos::lur:

Søte mannen da , "rekke egget"

Her er litt babystøv, har hørt at januar-støv er veeeldig effektivt!! ;)

:strix: :strix:

Takk og takk for støv..... Det er velkomment her. Håper det stemmer at januar er en effektiv mnd... :biggrin:

:lol: Krysser fingrene for at han rakk frem i tide :fnise:

Nok en spennende periode i gang for deg :klemmer: Jeg kommer etter om en ukes tid.

Ja, skynd deg etter. Vi heier på januar :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kom årets første sykdomsperiode til gården. Min kjære var syk i nyttårshelgen og jeg burde nok holdt meg litt unna. Men når EL dukket opp noen dager for tidlig er det nesten påbudt med nærkontakt. Jeg kan tåle en forkjølelse hvis det blir noe resultater fra helgens :humpe:

Så i dag våknet jeg med feberverkende kropp :fryser: og en skikkelig sår hals. Måtte holde meg hjemme fra jobb i dag. Så da ligger jeg her på soffan da og syntes egentlig litt synd på meg selv :forkjola:

Nå har jeg sett Oprah, Dr. Phil og alt annet crap jeg ellers aldri ser på. Litt deilig også :jepp:

Er så klart spent på om vi "rakk egget" som min kjære sa det i helgen :lur: Har gått jevnlig til akupunktur nå i 4 sykluser og det har gitt resultater. Ikke at det har blitt noe spire, men jeg har alltid hatt store smerter både under EL og når TR dukker opp. TR har gitt meg noe voldsomme smerter slik at jeg pleier å kaldsvette og kaste opp. De to siste syklusene er smertene både ved EL og TR helt borte!!!! :duskedame: Det var jo en bivirkning jeg ikke har tenkt på kan oppstå. Det er så vanvittig godt å være kvitt de smertene. I følge akupunktøren tenker hun at det er et godt tegn og at det skjer positive forandringer i livmoren :duskedame: Kanskje denne perioden, eller neste kan gi resultat. Jeg tar med meg alt som er positiv og holder godt på det :jepp:

Har bestilt meg time hos fastlege og fått time den 12 jan. Ønsker at han skal ta noen blodprøver og henvise meg til gynekolog bare for å forsikre seg om at det ikke er noe galt... Jeg trenger å vite det nå kjenner jeg.. :lete:

Men kanskje akupunktøren har rett.... Tenk om det har stabilisert seg der og at kroppen er mer mottakelig nå... :icon_lol:

Heier på januar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykedag med Dr. Phil og Oprah er ikke å forakte! :fnise: Og når det er sagt, håper du blir raskt frisk igjen :klemmer:

Har trua på akupunktur jeg. Som du sier selv, så kjenner du jo allerede at det skjer noe med kroppen. Blir spennende å se!

Håper du får en god kveld

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mocci og MonThe :klem:

Dagen i går var preget av høy feber,hoste og sår hals. Formen ble verre utover kvelden og jeg følte meg helt forferdelig :fryser: Jeg fikk god pleie av :herremann: da og det hjelper.

Jeg er en uhelbredelig skoholiker og absolutt digger sko. Jeg har lenge ønsket meg et par fra uggs, de er bare så utrolig kule.

Sjekk disse!!!!

Fine ikke sant? Uansett, jeg har vært på jakt etter de og har vært her i byen og Oslo for å få tak i de, men de har vært utsolg overalt. :kjefte:

I går kom min kjære stolt hjem med en postpakke under armen og prøv og gjett hva som var inni...... Jo, de skoene!!!! :duskedame:

Da hadde han lett på nettet og funnet de, og kjøpt de til meg. :kyss: Da glemte jeg at jeg var syk noen minutter :rødme: Blir så sjarmert når han gjør slike ting helt uventet bare for å glede meg :kose:

Nå venter jeg bare på å bli frisk slik at jeg kan gå en spradetur i mine nye flotte sko :sexy:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det som jeg trodde skulle gå fort over viser seg å være langvarig. :sur: Ligger fortsatt rett ut og feberen vil ikke gå sin vei. Dette må nok være en skikkelig influensa tenker jeg. Vet jeg hadde influensa på barneskolen, men har faktisk sluppet unna siden. Det var kanskje på tide da tenker jeg... :tristbla:

Ligger på soffan og ser ut på solen og kunne tenkt meg en tur ut i luften. Dagens prosjekt for meg i dag er å gå i postkassen og få tatt meg en dusj med hårvask :dusje: Merkelig hvordan de små tingene kan bli til et dagsprosjekt når man er syk :forkjola:

Er ca 7-8 DPO i dag. Har ingen symptomer bortsett fra noen skikkelig kvalmeanfall de to siste nettene, :spy: men å det kan også være influensaen. Ikke godt å kjenne etter noe nå egentlig har mer enn nok med det som er.

Nå bare kjenner jeg det skal bli godt å få seg en skikkelig vask :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Uff, influensa er skikkelig kjipern. Men så heldig du er som har sluppet unna så lenge, får håpe det blir like lenge til neste gang :) Fortsatt god bedring, og spennende blir det fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det? Blitt noe bedre?

Ikke lenge til IKM skjønner jeg. Spennende å følge med :popcorn:

Heier på full klaff! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, influensa er skikkelig kjipern. Men så heldig du er som har sluppet unna så lenge, får håpe det blir like lenge til neste gang :) Fortsatt god bedring, og spennende blir det fremover :)

Takk for det Ms.Raggsokk. Neste gang er det i hvertfall ikke min tur.

Lykke til med dusjing og hårvask! :)

God bedring :klemmer:

Takk MonThe. Kjente meg som et helt nytt mennske etterpå.

Fortsatt masse god bedring! :klemmer:

Takk for det mocci. :skravle:

God morgen :kaffekopp:

Håper du føler deg litt bedre i dag!??! :klemmer:

Takk og takk Ripsy. Feberen er borte i dag. Sitter igjen med bare tett nese og hoste nå. Går den riktige veien dette.

Hvordan går det? Blitt noe bedre?

Ikke lenge til IKM skjønner jeg. Spennende å følge med :popcorn:

Heier på full klaff! :duskedame:

Neida, ikke lenge til IKM nå. Litt under en uke så er jeg der. Kjenner at uroen begynner å bygge seg litt opp. Er som vanlig veldig spent... Kanskje denne gangen...... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp i dag uten feber. Yezzzz :5: Sov helt til kl 11.30 i dag. :sove: Skjønner ikke at det er mulig å sove så mye altså. La meg sammen med min kjære kl 23 i går.... Det blir over 12 timer med søvn det :hakeslepp: Har ikke hørt han har reist i dag engang :)

I morgen har jeg planlagt time hos min fastlege. :eeeh:

Det er i forhold til om jeg skal begynne en utredning. :frown:

Vi har prøvd nå i ca 9 mnd uten resultat og nå begynner vi å bli litt urolig for om det er noe galt med en av oss. :forvirret:

Jeg har ikke brukt p-piller siden jeg var 26 og har etter det brukt kondom som prevensjon. Så syklusen min har ikke trengt å stabilisere seg noe etter det disse prøvemnd heller. :murvegg:

Jeg blir 35 år til helgen :bursdag: Og vi ønsker oss i hvertfall 2 barn så vi er litt redde for at tiden skal fly fra oss. :sjenert:

Gruer meg litt til legetimen i morgen, er litt redd for at han skal si at vi må prøve i hvertfall et år før vi får noe mer utredning. :overrasket: Er kjempe spent på hva som kommer ut av det. Jeg tenker at han må ta oss på alvor i og med at vi er såpass seint ute med barnplanlegging. Min kjære blir 40 om 14 dager så vi må kunne regne oss som godt voksne i hverfall :sjarmor:

Nå har jeg gått og tenkt på den timen hele julen så det skal bli godt å få det overstått også.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...