Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

Jeg har bare godt å si om testene fra billig-tester, og så vidt jeg vet skal de trenge mindre hcg-mengder i urinen enn cb, noe som gjør at de kan gi utslag tidligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅåååååååååh, så gøy å høre!!!! :hoppe:

GRATULERER!!! :nigo:

Det er så deilig å følge prøvedagbøker og plutselig lese at spiren er der! :klemmer:

Gleder meg til å følge deg videre i graviditeten! Jippi!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Arven!!!!! :strix::skya::hoppe::danser:

Se der var det deres tur :)

Kos deg så masse med lille spira!

Forresten så må jeg oppfordre deg og alle andre ny-gravide til å bli med på nyopprettet skravletråd for kommende september/oktober2011-mødre under terminklubb-forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør lissom ikke helt overbevise meg selv får jeg får tatt en test til :klø: Flere som har hatt det på samme måte som må overbevise seg selv med mange tester... :tunge1:

Hehe.. jeg skjønner deg 100 %. Hadde det akkurat sånn jeg også. Jeg hadde testene på skrivebordet mange dager bare for å se på strekene :ler:

Jeg hadde bare 2 billigtester liggende. Tok den ene (11 DPO. Den andre dagen etterpå, og kjøpte en CB digital som jeg tok 14 DPO. Etter det har jeg tatt en el-test i ny og ne bare for å se at den sprenger positivitets-skalaen :ler:

Spent på å høre hva sambo sier :popcorn:

Dere skal bli foreldre! :hjerte:

Jeg er så utrolig glad på dine vegne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Følger veldig spent med, jeg også!!

Du blir liksom prøvekaninen for meg.. Da jeg planlegger å gå i dine fotspor ;) Tar positiv test som et meget godt tegn.

Jeg føler meg rimelig trygg på at du er gravid når du fikk så tydelig to blå.. men skjønner godt du vil bekrefte det opp til flere ganger..

åhhhhhhhh :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, for å si det sånn. Første gangen jeg var gravid tok jeg 7 tester før jeg torde å ringe og melde i fra til legen.

Og andre gangen tok jeg 10 tester! Alle fra billig-tester da. Hvis ikke hadde det jo blitt en formue!

Denne gangen har jeg nå visst det i litt over ei uke og har greid å holde meg til tre tester - foreløpig. (To den første dagen - måtta ta en ekstra for å sjekke at den første var korrekt - og en noen dager etterpå for å se om streken var blitt noe sterkere. )

Har et par-tre billigtester liggende, blir nok så jeg bruker de også etter hvert, kjenner jeg meg selv rett.

Vekommen Nilla :-) Godt å høre at det ikke bare er meg som er teste freak.

Hehe.. jeg skjønner deg 100 %. Hadde det akkurat sånn jeg også. Jeg hadde testene på skrivebordet mange dager bare for å se på strekene :ler:

Jeg hadde bare 2 billigtester liggende. Tok den ene (11 DPO. Den andre dagen etterpå, og kjøpte en CB digital som jeg tok 14 DPO. Etter det har jeg tatt en el-test i ny og ne bare for å se at den sprenger positivitets-skalaen

Spent på å høre hva sambo sier

Dere skal bli foreldre!

Jeg er så utrolig glad på dine vegne

Takk for det LineG. Så deilig å høre at du også ble litt "gal" til å begynne med. Jeg tok bilde av min positive test i går med mobilen og vet ikke hvor mange ganger jeg sjekket bildet når jeg var på jobb i går...

:popcorn: Følger veldig spent med, jeg også!!

Du blir liksom prøvekaninen for meg.. Da jeg planlegger å gå i dine fotspor ;) Tar positiv test som et meget godt tegn.

Jeg føler meg rimelig trygg på at du er gravid når du fikk så tydelig to blå.. men skjønner godt du vil bekrefte det opp til flere ganger..

åhhhhhhh

Bare kom etter du Aurelia, blir spennede å se hvordan det går med dere fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Arven!!!!! :strix::skya::hoppe::danser:

Se der var det deres tur :)

Kos deg så masse med lille spira!

Forresten så må jeg oppfordre deg og alle andre ny-gravide til å bli med på nyopprettet skravletråd for kommende september/oktober2011-mødre under terminklubb-forumet :)

Så stas! Jeg slenger meg med :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen nok engang for alle koselige meldinger. Blir helt rørt her jeg :blomst:

Tok en CB digital i dag og den viste GRAVID :rødme: Ja, jeg er nok gravid. :duskedame: Begynner å tro på det nå kjenner jeg,selvom følelsen er uvirkelig ennå. Lille meg gravid lissom :danser:

Fortalte nyheten til sambo i går kveld. Reaksjonen var vel litt som forventet egentlig. Han gikk rett inn i en sjokktilstand og ble der resten av kvelden :omg: Han sa han var glad, men skremt,redd og alt på en gang. Kvelden i går ble stille, han satt og så ut i luften i flere timer :skratte: Han kommer nok mer på banen etterhvert kjenner jeg han rett, lot han egentlig bare være litt i fred...

Jeg har jo hatt influensa i 14 dager i dag. Er litt bekymret for at jeg har vært så dårlig så tidlig i prosessen. Føler meg fortsatt dårlig og det kjennes ut som jeg skal hoste ut hele lille frøet :forkjola:

Har blitt hjemme fra skolen, blir litt redd for å stresse kroppen unødvendig nå, i og med at jeg fortsatt føler meg syk.

Og i dag har jeg hatt min første runde med morgenkvalme :spy: trodde aldri jeg skulle ha en lykkefølelse på kvalme :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj! Morgenkvalme allerede? Here we goo.....

Litt rart dette med menn, selv godt oppi 30 årene (og muligens som 40-50 osv) så blir det et sjokk å vente barn. Det er jo helt naturlig, egentlig skulle vi jo fått barn "årlig"- og hatt et par nå etterhvert.. hehe.

men for menn er liksom barn noe kvinnenne tar seg av.. vi blir gravide, vi steller i heimen.. det er liksom ikke noe som angår menn-derfor blir de sjokka når plutselig DE venter barn.

Håper at han fort venner seg til tanken og går ut av sjokktilstanden... jeg har håp og tro på han! ;)

Ha en fiiiiiiin graviddag! (greit med ny bekfreftelse da)

Lykkeklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med nok en positiv test! :hoppe:

Samboeren din må nok bare få tid på seg til å fordøye nyheten, høres ut som en typisk mannlig reaksjon, stenger seg inne i den lille hulen sin og er stille som graven. ;) Håper det ikke ødelegger for mye av lykkefølelsen din da, jeg er sikker på at han vil glede seg etterhvert også. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med den digitale testen som viste at du er GRAVID!

Da er det bare å stelle pent med deg selv framover.

Menn er rare dyr, men når det værste sjokket har lagt seg så vil han garantert glede seg han også. Igrunn ikke så rart han gikk i sjokk med tanke på at han nettopp hadde fått beskjed om å avlevere sæd-prøve så dere kom i gang med utredningen.

:klemmer: Nyt dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en stoor :klem: , er så glad på dine/deres vegne!!

Ønsker deg en fin dag, med den lille spira i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som din kjære hadde en veldig vanlig og helt normal reaksjon :)

Min ble bare redd og skremt. På UL i går gikk det nok mer opp for han at vi faktisk har noe i magen. Jeg syns jeg skimter små glimt av glede innimellom i han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som din kjære hadde en veldig vanlig og helt normal reaksjon :)

Min ble bare redd og skremt. På UL i går gikk det nok mer opp for han at vi faktisk har noe i magen. Jeg syns jeg skimter små glimt av glede innimellom i han :ler:

Ja, sikkert helt vanlig "mannereaksjon" kanskje... :sjenert: Han skal få lov til å være i en Zombietilværelse, men kan ikke helt hjelpe for at jeg grubler litt over det likevel. :snurt: Han har de siste mnd vært like ivrig som meg å finne EL og riktig tidspunkt osv, og vet jo hva resultatet av det er liksom :ler: Og likevel blir han helt i sjokktilstand når frøet først er der :overrasket: Godt å høre at det er flere med menn som reagerer med redsel....Hyggelig at din kjære begynner å få et forhold til graviditeten da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Arven, har du hatt en god dag? :)

Tar kanskje litt tid å venne seg til denne nye tanken, for deg også?

Innbiller meg at jeg kommer til å bli rolig og tankefull, fremfor skikkelig hyper og hoppende av glede... dersom jeg finner ut at jeg er gravid. Dvs akkurat ved test så har vel man rimelig høy puls :)

Nyt kvelden, den er din og frøet og mannen sin! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arven, har du hatt en god dag? :)

Tar kanskje litt tid å venne seg til denne nye tanken, for deg også?

Innbiller meg at jeg kommer til å bli rolig og tankefull, fremfor skikkelig hyper og hoppende av glede... dersom jeg finner ut at jeg er gravid. Dvs akkurat ved test så har vel man rimelig høy puls :)

Nyt kvelden, den er din og frøet og mannen sin! ;)

Ja, tar litt tid å tenke at det spirer og gror inne i kroppen min akkurat nå, men er så glad og lettet også. Jeg har vært rolig og avslappet i dag faktisk. Har en god følelse inni meg :yvonne: Nå sliter jeg fortsatt med influensaen så jeg har koset meg inne og ligget på soffen m god samvittighet.

Hei, og gratulerer! :hallo:

Hei :goodbye: Takk for gratulasjonen. Ser vi er to av de heldige på "IKM lista for januar" Gratulerer til deg også :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig sier jeg bare..... Nå har jeg gått med denne influensaen i over 14 dager som jeg ikke blir kvitt... Er bekymret nok som det er med det. Som om ikke det var nok,våknet jeg i dag med verdens verste tannverk. Det pulserer i hele overkjeven. Har fått time til tannlege etterpå. Er nå kjempe redd for at jeg må ha noe antibiotika eller penicillin. Jeg har aldri hatt ett eneste hull i tenna. Nå må det komme liksom.... :sur: Er så bekymret for det lille frøet mitt. Lurer på hvordan det er å bruke penicillin så tidlig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...