Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

:kjefte::snurt::sur::frustrert:

:slåss: :angry::murvegg::sinna::sinnatagg::sukk:

:trist::kjefte::regler: :cry: :slår: :slår: :slår: :cry3: :slår: :trampe:

Sånn!!! Akkurat sånn føler jeg meg nå. Sitter her og har rett og slett mensensmerter: TR er på vei!!! F..ck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en :klem:

Er ikke til å unngå at man blir skuffet når TR dukker opp, selv om man forsøker å fokusere på andre ting... Håper dere får en fin førjulstid allikevel, fylt med masse kos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Er ikke til å unngå at man blir skuffet når TR dukker opp, selv om man forsøker å fokusere på andre ting... Håper dere får en fin førjulstid allikevel, fylt med masse kos :klemmer:

:klemmer: Takk MonThe. Håper dere også får en hyggelig høytid. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hm,blødningene har fortsatt ikke kommet... Hadde skikkelig mensen mage i går og var sikker på at TR meldte sin ankomst....Tenkte at jeg skulle våkne opp med tanta sin tilstedeværelse i dag, men neida. :søvn:

Jeg tok en billigtest på fredag og den var blendahvit så jeg har egentlig ingen mistanke om at det er noe på gang heller.... Tok ingen test på morgenen i dag, orket lissom ikke. Venter å ser hva som skjer i løpet av dagen....IKM dagen er i løpet av helgen så nå er det bare tålmodigheten som må aktiveres her...

Tikk takk... :filer:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å gi deg noen ideer - men rett før jeg testet positivt så hadde jeg så sterke menssmerter at jeg var sikker på at tanta kom. Fikk en liten blødning/spotting en dag - men ikke noe mer. Og jeg testet heller ikke positivt før en uke eller så etter dette... Så det kan jo være...

Om det skulle være tanta som kom - så krysser jeg fingrene for at den i neste PP har vett til å holde seg borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har tanta kommet??

Nei, ingen Tante på besøk ennå..... Negativ billigtest i dag tidlig. Skjønner ingenting om hva som foregår her :roll:

Ikke for å gi deg noen ideer - men rett før jeg testet positivt så hadde jeg så sterke menssmerter at jeg var sikker på at tanta kom. Fikk en liten blødning/spotting en dag - men ikke noe mer. Og jeg testet heller ikke positivt før en uke eller så etter dette... Så det kan jo være...

Om det skulle være tanta som kom - så krysser jeg fingrene for at den i neste PP har vett til å holde seg borte!

Hm,ja, lurer veldig nå... Testet du ikke positivt før en uke etter IKM? Tanta skulle vært her absolutt senest i går og hvis det hadde vært noe der syntes jeg det er rart at testen er negativ i dag.

Pleier aldri å være forsinket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikke for å "fyre opp under bålet", men jeg hadde også veeldig mens-følelse den måneden det klaffa.. Var sikker på at den kom til å komme, for hadde både menssmerter, og den der følelsen man har når man må gå på do og sjekke om den har kommet..

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gikk ca to uker over før jeg testet - etter en del mensmurringer, ømme bryst og vondt i nedre del av ryggen så måtte jeg bare sjekke at jeg ikke var gravid (for det trodde hverken jeg eller mannen at jeg kunne bli så fort) og at det var systemet som hadde hengt seg opp... Men der tok vi feil.

Har også lest om damer som er godt på vei før de tester positivt da de er "trege" med å utvikle HcG som testene slår ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gikk ca to uker over før jeg testet - etter en del mensmurringer, ømme bryst og vondt i nedre del av ryggen så måtte jeg bare sjekke at jeg ikke var gravid (for det trodde hverken jeg eller mannen at jeg kunne bli så fort) og at det var systemet som hadde hengt seg opp... Men der tok vi feil.

Har også lest om damer som er godt på vei før de tester positivt da de er "trege" med å utvikle HcG som testene slår ut på.

Ja, har bestemt meg bare for å vente nå. Har ingen flere tester i huset nå. Får bare se om tanta dukker opp i løpet av de nærmeste dagene.... :sjenert: Tør nesten ikke tenke om det faktisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fri og gjort unna siste julehandleraidet. :gave:

Nå er jeg endelig ferdig med alt som skal gjøres. Litt vasking av leiligheten før kveldsvakt i morgen så er alt i boks og soffaen kan kalle. :Gjesp:

Nå er det røde kubbelys rundt omkring og de røde tulipanene er satt i vase. Jeg elsker tulipaner og det er en selvfølge for meg i julen. Sviblene mine begynner å springe ut og det lukter så utrolig godt. Svibellukten minner meg om barndomsjul og jeg får en sånn deilig følelse av den lukten. Minner meg om tidlige julemorgener i pysjbukse full av forventninger og smugtitting på julepakker. :tree:

Har heldigvis fri fra jobb juleaften, 1 og 2 dag i år og det skal bli deilig. Da er det å stå opp tidlig mens det ennå er mørkt og det er bare juletre og julestjernene som lyser, fyre i peisen og spise klementiner.... mmm, koselig. :kaffekopp:

Tanta har fortsatt ikke kommet på julebesøk. :sjokkbla: Har fortsatt skikkelig "mensenmage" Var helt sikker på at det hadde kommet når jeg var hjemme etter handlerunden i dag. Det kjentes ut som det kom flere ganger og jeg hadde tatt på meg bind og greier før jeg gikk ut for å være på den sikre siden. Nei, fortsatt ingenting!!!! Kanskje hun ikke tør å komme på grunn av mye kjeft de siste mnd. :pisk:

Jeg hadde positiv EL test lørdag for 14 dager siden. Og IKM dagen pleier å komme ca14-15 dager etter EL...Graviditetstesten var negativ i dag tidlig så jeg tror lissom ikke det er noe heller, men skjønner ikke hvorfor det uteblir. :lete: Jeg er alltid presis og kan telle på en hånd de gangene i løpet av livet det har vært forsinket. Og EL har jo vært så TR burde ha kommet... :regler:

I kveld skal vi ha litt pulings. :lur: Kanskje det kan sette i gang tanta?? :jepp: Har jo lest om noen som ikke får positive tester før en uke etter IKM dato, men er ikke noe opptimist. Har ingen symptomer bortsett fra mensenmurringer.... Lurer veldig på hva dette er altså. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se!:) Brukte du ELtester? Kan jo være at EL var litt senere enn vanlig og...

Krysser fingre og tær :strix:

Ja, hadde positiv EL test lørdag for 14 dager siden :skravle:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ett eller annet rot m innleggene her nå, men nå ser det ut som det ordnet seg :skratte:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde positiv EL test lørdag for 14 dager siden :skravle:

Da er det bare å krysse alt som krysses kan for at tanta holder sg vekke med good grunn!:) Kjenner veldig igjen den der nå-fikk-jeg-mensen-følelsen, det kan være bare lureri ;):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kom tanta!!!! Denne gangen ga hun meg en skikkelig lang PMS bare for å torturere meg litt ekstra lissom. :frustrert:

TR er skikkelig frekk i mine øyne :regler: Kunne hun ikke bare tatt seg en lang juleferie feks.. :regler:

Det var nok :humpe: i går kveld som fikk fart på sakene....

Ja,ja, uansett etter forrige store nedtur sist hun var på besøk bestemte jeg meg for at jeg ikke skal gjøre det så vondt for meg selv denne gangen. Jeg er et "julemenneske" :nissekonekyss: så nå skal jeg glede meg over høytiden sammen med familien og kose meg med husplanlegging. Fortsatt mange avgjørelser som skal tas. I går ble siste finnish på tegning innvendig klart så nå er det interiør som står igjen.

Nå skal jeg ta meg en skikkelig hard treningsøkt, spise proteinene mine og gå på kveldsvakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiipt med mensen :sukk:

Men du kan kose deg masse med øl og akevitt i jula :Nikke::ler: (jeg er bitte bitte bitte litt misunnelig :fnise: ).

Jeg hadde også en PP der mensen kom 3 dager senere enn normalt, og bare negative tester - veldig frustrerende :kjefte: Sikkert for mye stress og mas for kroppen ;)

Kos deg masse i jula! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme tanta :kjefte:

Håper dere får en god jul, nyt :vin: og spekemat og alt som hører med!! Plutselig nå så kan du ikke spise/drikke slikt ;)

:nisse::tree: God jul til deg og dine :tree::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med MonThe: Dumme, dumme tanta :kjefte:

Men håper du likevel får en fin jul og kan kose deg masse med familien og venner.

GOD JUL :klem:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...