Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil fortsatt slå et slag for at ingen symtomer er et godt tegn :Nikke:

Jeg henger meg på den!! :jepp: Hadde ikke trua på at det hadde klaffa, hadde ingen symptomer, tok en test på IKM og jaggu lyste det ikke to streker mot meg!! :hoppe: Håper det blir slik for deg også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen i boka mi :)

Ser at IKM er rett rundt hjørnet for deg. Spennende! Jeg har venninner som har hatt masse symptomer, andre som ikke har kjent en døyt, så man kan aldri vite.

Håper den sitter snart! Ha en fin kveld :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Takk for hilsen i dagboken min! :) Deg skal jeg jammen følge med på. Deilig å se andre som er på min egen alder (rart å føle seg gammel som 29! :fnise: ) , og som prøver samtidig som meg. Krysser fingrene for oss begge to!

Så søt samboer du har!! :hjerter_rundt: Samboeren min er nok litt mer laidback til det hele. Skjer det, så skjer det, er hans måte å se på det. Hadde han visst at jeg er her inne å skriver, så ville han vel syns jeg var litt vel overivrig. :rolleyes:

Gleder meg til å følge deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å heie litt :duskedame: Jeg har selv en lite spennende måned uten prøving, så gøy å følge med på spenningen hos dere andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsninger i boka mi damer :klemmer: Er ikke helt opplagt til å svare alle nå, men setter pris på alle innleggene.

Tok en test nå på morgenen og den var blenda hvit :tristbla: Så gikk det ikke denne gangen. Jeg har en lang lutealfase og er i dag ca 16 DPO. Hadde det vært noe der, hadde den blitt synlig på test nå.....

Jeg bare gråter og gråter og jeg skal snart på jobb.... Skjønner ikke hvordan jeg skal kommme meg igjennom denne vakten. :trist:

Nå har jeg bestemt meg, til uka bestiller jeg time hos legen min. Tenker at det er greit å få sjekket om det er noe galt med meg eller :herremann: før jeg mister helt motet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste først... :klemmer: til deg!

Krysser fingrene for at det ikke er noe galt med hverken deg eller mannen, men en legetime og ikke minst evt sjekk hos fagfolk er nok lurt så man med sikkert kan si at det er det ene eller det andre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: forstår at det tar på å få negativ test gang på gang. Det kan sikkert være greit å snakke med legen ja.

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvitt er ikke å foretrekke! (Møkka-test!) :kjefte:

Men det er greit å få sjekka ut litt, bare det gjør at man føler man kommer litt videre i allefall :)

Håper det går greit på jobb nå, det er jeg sikker på det gjør :klemmer:

Gleden kommer snart tilbake :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffa, så leit at det ikke klaffet denne gang. :klem:

Det kan sikkert være greit å få sjekket seg hos legen men det trenger jo ikke være noe galt med noen av dere.

Håper du føler deg bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: Skjønner at du blir fortvilet! Håper du føler deg møtt og forstått hos legen! Er nok greit å få det sjekket :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuusen takk for alle trøstende ord :klemmer: Deilig å få trøst når hverdagen er litt trist :tristbla:

Litt oppdatering på hva som skjer i hjemmet her om dagen :popcorn:

TR dukket opp på lørdag, men det var jo ikke noe overraskelse i grunn. Snakket mye med :herremann: i helgen og han har trøstet så godt han kan. Laget mat, kjøp blomster og sjokolade til meg :blush: Det hjelper litt på tilværelsen å ha en snill kjæreste. Vi er nå i PP 8, pluss-minus. Må nok trekke fra 2-3 forsøk på grunn av jakten i høst og et par utenlandsreiser i forbindelse med jobben hans. Tror ikke vi traff helt på EL dagen, men hadde håp likevel.

Hadde en lang samtale med fastlege på tlf i går og han syntes vi skal vente noen mnd til før vi begynner med undersøkelser. For ca et år siden var jeg alvorlig syk i mange mnd og i den forbindelse gjennomgikk jeg mange undersøkelser for å finne ut hva som var galt. Alt så fint ut den gangen på ultralyd og blodprøver. Så legen mente at jeg må begynne å puste med magen og prøve å ta det litt med ro i svingene her :lol:

Sambo mener også at jeg må prøve å stresse ned nå og jeg er enig. Jeg er bare så ivrig og utålmodig. Jeg vil nå!!!! ÅÅÅÅh. :murvegg:

Har tatt meg et par dager fri fra jobb for å komme over skuffelsen og har brukt mye tid på å tenke. Ikke lett å gi andre omsrog når man er på bånn selv. Har snakket med sjefen min og forklart situasjonen og hun var så forståelsesfull. Fikk lov til å være hjemme noen dager og pleie meg selv og komme tilbake med nytt mot om noen dager. :Nikke: Deilig!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei arven,

godt å høre at du har begynt å komme til hektene igjen. Så snill samboer du har :rødme:

Jeg tror legen og samboeren din har et poeng; at det lønner seg å stresse ned, selvom jeg vet det er lettere sagt enn gjort!

Håper dere får en kjempefin PP i desember med masse kos og romantikk :yvonne::sengekos:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei arven!

Titter innom for å se om alt er bra. :skravle: Håper du har kommet deg litt etter skuffelsen. :klemmer: Snilt av sjefen din å gi deg fri for å komme deg da. Tørr ikke å si noe på jobben her før jeg er sikker på at alt sitter, i tilfelle jeg kan miste jobben. Vet ikke om det er reellt men.. Jeg har kanskje ikke den tryggeste jobben sånn sett.

Men nå har du vel snart EL, har du ikke? Krysser fingrene for at det klaffer denne PP! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...