Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

Når har du planer om å teste? :popcorn: Jeg skal ikke teste enda i og med at TR fortsatt kan innfinne seg.... :sjenert:

Håper din positive følelse slår til! :klemmer:

Jeg hadde kjempe lyst på morgenen i dag, men greide å la vær. IKM er onsdag. Planen er å vente til tidligst onsdag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres lurt ut.. Da slipper man kanskje unødvendig stress og eventuell negativitet ved negativt svar for tidlig?

Alltid så spennenede frem mot IKM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på sin plass med litt babystøv her!

:strix: :strix: :strix:

Du er flink som holder deg fra å teste til IKM :)

:klem:

#rulle,rulle#, seg i støv :rulle::pasha:

Jeg måtte virkelig hente styrke fra dypet for å unngå testing i dag :trampe:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det like spennende hver måned??? Livet som prøver er iallfall ikke kjedelig.. (selv om det av og til går svææært sakte). hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å la være å teste!! :Nikke:

sender over litt herlig babystøv, og krysser alt som krysses kan for at spira sitter hos dere denne månden :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

(..som en bonus kan du slenge deg med på "puppe-diskusjonen" i boka mi :fnise: )

:klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VISSTE DET!!!!!! I dag fikk jeg to blå :hakeslepp: Tok en test fra billig-test i dag og den slo ut før jeg fikk tisset ferdig :hakeslepp:

Jeg har bare visst det.... Nå må jeg kjøpe meg en CB-digital i dag for å dobbelt sjekke. Blir paranoid. Tenk om testen er feil...

Streken var sterk og tydelig

Arven1 gravid :grine: ..... :bolledeig::nigo:

Gleder meg til å fortelle kjære det i kveld.

:strix::strix::strix:

Klor deg fast lille venn :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro - GRATULERER!!!! :strix: :strix:

Rart hvordan intuisjonen kan være. Fra hvilken dag etter el var det du begynte å kjenne på at nå er jeg gravid?

Og heldige mannen slipper koppspruting :nigo:

lykke til videre - måtte du få et fint svangerskap :danser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ såååååååååååå

FANTASTISK!!!!

Gratulerer så mye! For en strålende nyhet på tirsdags morgen! :strix::sol: :sol:

:klemmer: :klemmer:

:kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med spire i magen!

Tenk du skal få kul på magen :gravid:

Om 9 mnd har du en :babysmukk: !

Det var jo kjempe-gode nyheter Arven1!

Det blir nok lange timer til du kan få fortalt det til din kjære!

Håper spiren klorer seg fast nå!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohhh myy!!!! alltid like "overraska" over slike beskjeder... fra venting til glede på null komma niks... :hakeslepp:

Gratulerer!!!!!! :babysmokk::babyjente::babygutt::babygutt:

Gleder meg til å følge i dine fotspor!!!

gleder meg til å følge deg videre.. Krysser fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å titte i boka de noen ganger, men kommer aldri inn ved hjelp av linken. Så nå når jeg endelig kom innom skulle jeg skrive for å få på mine "innlegg", også er du gravid

:hoppe: Så hva passer vel bedre enn å skrike ut

GRATULERER!!!

Jeg testet positivt i går, så vi ligger veldig likt an :enig: Blir spennende å følge med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE ARVEN1!!!

Fantastiske nyheter!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Så deilig, å starte året med slike gode nyheter!!! :hoppe:

Gleder meg til å høre hva mannen sier!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: Arven1!

Innom og får deg på "mine innlegg". :)

Og, mest av alt, for å si: Gratulerer som :gravid:!

Ser ut til at vi har kommet noe like langt vi da. Er 5+1 i dag jeg. :)

Skal bli artig å følge deg videre. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUUUSEN TAKK alle sammen for hyggelige gratulasjoner. :sjarmor:

Dagen i dag har vært helt surrealistisk. Har hatt problemer med å konsentrere meg på jobb og hadde bare lyst til å være hjemme. :sjenert:

Har kjøpt meg en CB digital i dag som skal tas i morgen. :redd: Har tenkt i hele dag, "tenk om testen er feil", men streken var like sterk som kontrollstreken, og forhåpentligvis er det sjelden tester er feil positiv....? :klø:

Bestiller time hos lege i morgen når jeg fått dobbelt sjekket testen og avbestille koppsprutingen til sambo evt. :hoppe:

Gleder-gruer meg til å fortelle han det etterpå. :skravle: Han har vært like ivrig som meg de siste mnd, men når det først er virkelig tror jeg kanskje han kan bli noe usikker og redd.

Og til alle som er like ivrig symptomjeger som meg kommer jeg tilbake til den lista til helgen..... I morgen reiser jeg bort to dager til studiestedet for å få med meg mnds forelesninger :opplyser: , finnes ikke lyst til det nå. :rolleyes:

Det eneste jeg ønsket meg til bursdagen var en positiv test :gratulerer: Tør lissom ikke helt overbevise meg selv får jeg får tatt en test til :klø: Flere som har hatt det på samme måte som må overbevise seg selv med mange tester... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å si det sånn. Første gangen jeg var gravid tok jeg 7 tester før jeg torde å ringe og melde i fra til legen. :sjenert:

Og andre gangen tok jeg 10 tester! Alle fra billig-tester da. Hvis ikke hadde det jo blitt en formue! :fnise:

Denne gangen har jeg nå visst det i litt over ei uke og har greid å holde meg til tre tester - foreløpig. (To den første dagen - måtta ta en ekstra for å sjekke at den første var korrekt - og en noen dager etterpå for å se om streken var blitt noe sterkere. )

Har et par-tre billigtester liggende, blir nok så jeg bruker de også etter hvert, kjenner jeg meg selv rett. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...