Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.


arven1

Anbefalte innlegg

Kos deg masse på hyttetur! :humpe: Måtte det bli en fruktbar tur! ;)

Og de kollegaene dine har som andre her har nevnt - ikke noe med om dere prøver å lage :babysmukk: eller ikke! De tråkker virkelig over noen streker når de snakker sånn til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Leste om kollegaene dine! Makan til frekkhet da!! Jeg synes mange er litt utenksomme innimellom.. Det med barn er jo et sårt tema for mange, og det hjelper jo ikke akkurat at andre folk går og maser heller! Skjønner veldig godt at du reagerer, og du er absolutt ikke prippen :klemmer:

Regner med dere koser dere masse nå! Håper hytteturen bringer med seg gode nyheter om et par uker!! Vi skal teste omtrent samtidig vi :biggrin:

God helg!

:klem:

Endret av Shasna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar og lykkeønskninger damer :klemmer:

Ja, nå var vår kjærlighetstur på fjellet over for denne gang :sengekos: Og ja, det ble en del av det :sjarmor: Nå er det bare til å krysse alt som kan krysses og håpe at det er et befruktet egg som vandrer nedover mot livmoren min nå :rødme:

Det var desverre akkurat for lite snø til at vi kunne gå på ski, men vi har gått laaaange turer i fjellheimen. Det var utrolig deilig,stille,rolig og ikke et menneske å se. Bare oss to. :kose:

Nå er hverdagen her igjen og jeg skal på kveldsvakt i kveld, men først skal jeg ta akupunktur. Tok en time før EL og tar en time nå etter EL for å hjelpe kroppen max med å gjøre det den skal.... :tommelsmil:

Nå håper jeg at november blir en lykkelig mnd og at det går bra denne gangen :pls::pls::pls:

Ha en god dag alle sammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akupunktur er sikkert ikke så dumt, kjenner til flere som har blitt gravide ved hjelp av nåler. :)

Heier masse og krysser fingre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en bra uke så langt :skravle:

Jeg måtte gå inn på førstesiden igjen for å oppdatere meg litt på bakgrunnen, og ser jo at du er treningsnarkoman! :ler:

:trene: Bli med på RYP så slipper du å tenke så mye på symptomer! :ler: Funker for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg og håper vi begge kommer i novemberklubben! :tommelsmil:

Ønsker deg en fiiin uke :klem:

Jaaaa,vi vil,vi vil!!!! Det bare må gå denne gangen :rødme:

Akupunktur er sikkert ikke så dumt, kjenner til flere som har blitt gravide ved hjelp av nåler. :)

Heier masse og krysser fingre! :hoppe:

Ja,håper det kan hjelpe, har skikkelig troen på det. Morro å høre at du kjenner til andre som har lykkes med dette. Det gir meg ekstra tro på at dette kan være tingen :Nikke:

Hørtes helt fantastisk ut med hyttetur! :hjerte: Tror det blir spirer ut av sånt! :jepp:

Håper uka di er fin :klem:

Ja,vi har jobbet skikkelig med saken i helgen :blush: Frisk fjelluft,god mat,masse søvn,hvile og ikke minst :humpe: Kan det bli noe bedre.....

Håper du har en bra uke så langt :skravle:

Jeg måtte gå inn på førstesiden igjen for å oppdatere meg litt på bakgrunnen, og ser jo at du er treningsnarkoman! :ler:

:trene: Bli med på RYP så slipper du å tenke så mye på symptomer! :ler: Funker for meg ;)

hehe,jada,jeg er en skikkelig treningsnarkoman og har vært det så lenge jeg kan huske. Jeg er helt enig at det er en god avkobling fra tankene,pluss at det er deilig å føle seg i form. Viktig å ha kroppen i form til et svangerskap! Stå på! :5:

Ps. Hva er forresten RYP? Føler meg litt dum som ikke vet det....

Gleder meg til å følge med her de neste 2 ukene :) Krysser fingrene og heier på en liten spire :duskedame:

Takk Ripsy! Denne ventetiden er alltid den verste tiden. Tiden går så utrolig sakte. Håper alt er bra med deg om dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP = Release Your Potential :nigo:

Og er basically et treningsprogram over 13 uker med 6 uker grunnprogram + 1 uke hvile + 6 uker spesialisering (ekstrem muskelvekst, ekstrem forbrenning eller trening for idrett).

Greia er at man finner ut sin max vekt på 10 reps på ulike øvelser og får dermed fastlagt en progresjon på hver økt ut i fra dette. Kun 3 økter i uka :) Veldig fokusert og målrettet :ler:

Masse info kan lastes ned og leses om her: https://www.tn.no/ryp

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP = Release Your Potential :nigo:

Og er basically et treningsprogram over 13 uker med 6 uker grunnprogram + 1 uke hvile + 1 uke spesialisering (ekstrem muskelvekst, ekstrem forbrenning eller trening for idrett).

Greia er at man finner ut sin max vekt på 10 reps på ulike øvelser og får dermed fastlagt en progresjon på hver økt ut i fra dette. Kun 3 økter i uka :) Veldig fokusert og målrettet :ler:

Masse info kan lastes ned og leses om her: https://www.tn.no/ryp

ok! Takk for det. Alltid spennende med noe nytt :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig snart helg igjen, deilig :nigo: Helgen består av litt rengjøring også skal vi på et venners julebord. Da blir det revy og middag ute.

Jeg er både spent og ikke spent i forhold til neste helg for å se om TR dukker opp søndag. Nå har vi jobbet hardt med saken. Denne PPèn bestemte vi oss for å :humpe: hver dag f.o.m dag 10 t.o.m dag 18 og det gjennomførte vi bortsett fra en dag som vi var så slitne at vi :sove: før vi kom så langt :sjenert: Jeg har ligget på pute etter all humpty dumpty aktivitet, tatt foltbl, tatt akupunktur, passet på å få nok hvile, søvn, mat, fysisk aktivitet blablabla :jepp: Jeg har gjort alt som jeg kan gjøre, nå er resten opp til egget og cellen. :unsure:

Uansett, jeg har hatt en magefølelse på at denne gangen er det ikke noe som kommer til å skje. Spør meg ikke hvorfor jeg tenker det, men det er akkurat som jeg bare vet det. Det er kjempe rart, men tanken bare er der. Har hatt masse "mensenaktivitet" i livmora de siste to dagene. Akupunktøren forberedte meg på at det kunne skje fordi hennes nåler øker energien og blodgjennomstrømmingen i livmoren. Det er helt sikkert at det er mye energi "nedi der" Det føles ut som det kommer små luftbobler ut derfra noen ganger :hakeslepp: Så det bobler over av energi inni der :tongue: Rart at små nåler kan gjøre så mye rart med kroppen. :sjokkert:

Noen "vet" bare at de er gravide når de har blitt det, jeg bare kjenner på meg at denne gangen er det ingenting. Kan så klart ta feil, men tror ikke det denne gangen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har i alle fall lagt forholdene veldig til rette for at det skal klaffe denne måneden! :) Mensmurring, er ikke det et tegn da? :klø:

:duskedame: Heier på at egget og cellen gjør jobben sin :duskedame:

Det med akupunktur er rart ja.. prøvde det selv som smertestillende under fødselen med snuppa mi. Det hjalp litt :) Kunne tenkt meg å lært det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurrringer i tide og utide en stund før IKM er et ganske sikkert tegn på graviditet. Men det kan jo også komme av akupunkturen som du sier, den som venter får se. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har i alle fall lagt forholdene veldig til rette for at det skal klaffe denne måneden! :) Mensmurring, er ikke det et tegn da? :klø:

:duskedame: Heier på at egget og cellen gjør jobben sin :duskedame:

Det med akupunktur er rart ja.. prøvde det selv som smertestillende under fødselen med snuppa mi. Det hjalp litt :) Kunne tenkt meg å lært det selv!

Hei Shasna :)

Har også hørt om noen som har brukt det under fødsel og at det har virket bra. Er jeg så heldig å bli gravid og må igjennom en fødsel skal jeg også prøve det. Kunne tenke meg å utdannet meg til akupunktør jeg også, men det er en kjempe dyr utdanning.

Og joda, mensenaktivitet er et tegn på graviditet, men i og med at jeg har fått beskjed om at det kunne bli sånn nå, tenker jeg at det er mer nåler enn spire jeg kjenner.

Mensmurrringer i tide og utide en stund før IKM er et ganske sikkert tegn på graviditet. Men det kan jo også komme av akupunkturen som du sier, den som venter får se. :klem:

Hei mocci! :vinke:

Ja, denne gangen tror jeg faktisk det er sånn, det er bare til å hente frem tålmodigheten man ikke har og vente en litt over en uke. :filer:

Innom og ønsker deg en god helg!! :sol::klemmer:

Hei MonThe :vinke:

Tusen takk! god helg til deg også :duskedame::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var helgen over for denne gangen :sur: den går alltid så fort unna. Det har vært en kjempe koselig helg med koselig julebord på lørdag. I dag har vi hatt en skikkelig "daffedag" og bare slappet av egentlig.

Nå er det en uke til IKM og jeg syntes dagene går sakte fremover. Som jeg har skrevet tidligere har jeg en dårlig følelse denne gangen, men et ørlite håp er det jo alltids. Jeg har ikke kjøpt noen tester denne gangen heller. Har bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre det før jeg evt er et par dager over tiden. For meg dobbles nedturen av en negativ test, syntes det er skikkelig vondt. Takler egentlig bedre at TR kommer da.

Nå er det egentlig bare til å smøre seg med tålmodighet en uke til.

Jeg vil,jeg vil,jeg vil!!! Orker ikke vente lenger...... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse tålmodighetsklemmer :klemmer:

Jeg pleier også å holde igjen på testingen, blir som deg mer skuffa av negativ test enn om jeg kjenner at TR er på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fri og det er deilig. Har akkurat kommet hjem fra det store utland. Nå er middagene i boks for de neste ukene vil jeg tro :spise: Ikke ofte jeg gidder å ta turen over, men blir like overrasket hver gang over mye jeg får for pengene. Masse kylling,karbonadedeiger,pålegg,vaskemidler og husholdningsartikler. Nå er fryseren full og jeg har vaskemidler for en lang tid fremover :husarbeid:

Det var noe annet som var billig også :flau: Måtte så klart innom apoteket og greide ikke å motstå fristelsen for graviditetster. Kroppen min gikk dit helt av seg selv. :klaske: Fikk to tester for ca 100 kr så da slo jeg til :sjokkert:

Det er et par mnd siden jeg har kjøpt meg tester nå så jeg har vært flink. Har jeg tester i skapet greier jeg nemlig ikke å la vær og begynner gjerne å teste tidlig også :frown: Det er like nervepirrende hver gang jeg tisser på pinnen....derfor prøver jeg å la vær og venter heller på TR. Har bestemt meg for å prøve å vente med testing til lørdag. IKM er søndag.... Det er så ille lenge til... :roll:

:herremann: spurte i går om jeg kjente noen tegn, noe jeg måtte skuffe han med å si at jeg ikke kjenner noe spesielt :frown:

Når vi la oss i går la han hodet sitt på magen min og strøk meg over livmorområdet, og spurte "er det noen der inne?" :rødme: Da blir jeg så sjarmert av han og syntes han er verdens søteste :kyss:

Hadde dårlig følelse på positiv restultat denne mnd etter EL, men er litt mer opptismistisk nå.... Er så spent for nå vet jeg at vi har truffet på riktige dager og gjort som vi skal... :sjenert: Pluss at jeg har tatt akupunktur.....

:pls::pls::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...