Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seibiff med løk, gulerøtter og poteter.

Skrevet

Vi spiste sen, men god, middag.:)

Snacks før maten: Selleristenger med røkelaksrøre (rest fra helgen).

Middag: Stekt kveite med sellermos og "kompott" av løk, gule rosiner og chorizo. Pinot gris til.

Dessert: Ovnsbakte epleskiver med honning, chèvre og pinjekjerner.

Skrevet

Lurer på om ikke det blir pannekeker idag...

Skrevet

Indisk gryte med bl.a. kylling og kikerter servert med basmatiris, raita og nystekte naanbrød.

Gjest Eurydike
Skrevet

Fullkornsspaghetti med kyllingfilet, cherrytomater, hvitløk, chili, oliven, kapers, bladpersille og parmesandryss.

Skrevet

Rester fra i går. Salt kjøtt, kålrotstappe og kokte poteter. Lys saus og rørte tyttebær til selvsagt.

Skrevet

ovnsbakt fullkornspenne med hakkede tomater, cherrytomater, sorte oliven og mozzarella. fersk basilikum og litt revet parmasan over ved servering.. valpolicella classico å drikke til.

hjemmelaget sjokoladeterrin med limesaus til dessert. gleder meg!!

reiser jo på ferie i morgen så må lade opp litt :fnise:

Skrevet

Mulligatawny-suppe.

PS Middagen din høres utrolig god ut, LekeHusmor!

Skrevet

I dag ble det suppe av blomkål, persillerot, litt sellerirot og en potet, jevnet med litt matfløte. Hadde litt lettrøkt, sprøstekt bacon oppå og chevregratinert foccacia til.

Skrevet

Kyllingvinger i grønn pose fra Prior og ris til.

Skrevet

Jeg er syk, så jeg likkger i :veslejenta: og prøver å i det hele tatt opparbeide viljestyrke til å lage meg en kopp kaffe, så om det blir middag, så blir det noe lettvint. Kanskje pannekaker til 18-åringen som har lovet å gjøre rent i dag, og en suppepose til meg.

Gjest Eurydike
Skrevet

Ryggfilet av brosme, sitronbåter, ovnsbakte potetbåter, grillet vårløk og romesco-saus.

Skrevet

Kremet kyllingsuppe med bl.a. purre, sellerirot og ramsløk.

Skrevet

I dag blir det fiskekaker m/ brun saus og løk. Broccoli, gulerøtter, kokte poteter til.. Litt sånn norsk husmannskost, men veldig godt fordet :)

Skrevet

Nigellas panerte, stekte svinekoteletter med spinat/tomat-salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...