Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

mandelpanert steinbit. tilbehør ikke helt funnet ut enda, men hvertfall auberginekrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skruer av fullkornspasta med ovnsbakte grønnsaker (gulrot, pastinakk og rødløk), chèvre, pinjekjerner og balsamico.

Skrevet

Tynne stekte skiver av entrecôte, estragon og hvitløkspotetmos, dampede aspargesbønner og stekt champignon.

Skrevet

Blandet grønn salat med avokado, tomater, paprika, vårløk, kidneybønner, mais, limesaft, texmex-krydret kyllingfilet og litt tyrkisk yoghurt. Brød ved siden av.

Skrevet

I går hadde jeg kyllinggryte.

I dag ble det visst pølser med lompe, rå løk og ketchup... :sjenert:

Skrevet

Løvbiffrull fylt med sennep og mozzarella, ovnsbakt aubergine, tomatsalat med løk og mozarella, samt røstipotet.

Skrevet

Lun kyllingsalat med blandet grønn salat, mozarella og parmesandryss. Stekesjy som dressing, mmmmm

Skrevet

Falukorv, blomkål, brokkoli, potetmos og smeltet smør.

Og sterk sennep.

Skrevet
mandelpanert steinbit. tilbehør ikke helt funnet ut enda, men hvertfall auberginekrem.

Det hørtes godt ut! Hvordan mandelpanerer du fisk? Tar gjerne en oppskrift på auberginekremen også jeg :)

Skrevet

Spaghetti med kjøttsaus i går, i dag tror jeg det blir pizza fra Dollys!

Skrevet

Thai-inspirert wok med laksefilet, div. friske grønnsaker, chili/ingefær/hvitløk, cashewnøtter, frisk koriander og saus av kokosmelk og lime. I tillegg enten eggenudler, risnudler eller basmatiris - har ikke bestemt meg helt.

Skrevet

Stekt kveite med krydrede hvite bønner og chorizo. Smørdampet babypurre til.

Skrevet

Pasta med karbonadeig, grønnsaker, tomatsaus og parmesan. Salat og kanskje noen grove rundstykker til.

Skrevet

I dag har jeg så innmari lyst på pannekaker, men syns det blir litt kjedelig. så om noen vil sende meg noen tips for å gjöre den litt mer interessant så be my guest :D

Skrevet
I dag har jeg så innmari lyst på pannekaker, men syns det blir litt kjedelig. så om noen vil sende meg noen tips for å gjöre den litt mer interessant så be my guest :D

Pannekaker med bacon og sopp (kantarell eller sjampinjong fra butikken om du ikke har tilgang) er jo veldig godt da... Stek med litt hakket løk også.

Skrevet (endret)

Pannekaker er kjedelig, rett og slett. Ett er å spise dem, men å lage dem :dåne:

Endret av nextlife
Skrevet

Mmm det hörtes digg ut :)

Har jo plenty av bacon i fryseren også! Takk for tipset :)

Skrevet

jeg kan ikke forstå at noen liker kombinasjonen pannekaker+bacon! :fnise: for meg blir det fullstendig kræsj. men er ikke spesielt glad i pannekaker uansett, da må de isåfall være suuupertynne :)

Skrevet

Kyllingsnitzler panert med bl.a. loffsmuler, urter og fetaost. Servert med bulgurpilaff og ovnsbakte grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...