Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om jeg får tak i hyse blir det fiskekaker i dag. :) Tilbehøret blir ovnsstekte grønnsaker og aioli. Hvis jeg ikke finner hyse tror jeg det blir stekt fisk av noe slag, med samme tilbehør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaghetti med hjemmelagede små kjøttboller i hot tomatsaus, revet ost på toppen og en enkel salat til.

Skrevet

Her går det mot purésuppe av hokkaidogresskar, med frisk salvie og crème fraîche, muligens servert med litt oppsmuldret chèvre.

Skrevet

Det blir utrolig enkelr idag, siden familiens kokk (altså meg) ikke er helt i form.

Derfor har valget falt på pølselapskaus.

Skrevet

pannestekt lysingfilet med crust av sort pepper og ingefær. villris, strilmet bok choi, gulbete og mango til, + soyasaus :)

Skrevet

Foliebakt laks med ris og grønnsaker.

Skrevet

Stekt laksefilet med urter (salvie i hvert fall), brun ris eller rød villris til, og grønnsaker. Stekt kål og gulrot kanskje?

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med poteter, grønnsaker (gulrøtter og brokkoli) og smeltet smør.

Skrevet

Tror jeg får servert spagetti med kjøttsaus, men har skikkelig lyst på fleskepannekaker!!!!! :sjenert:

Skrevet

Stekt laks, paprika og purre, poteter, erter og smeltet smør.

Skrevet (endret)

Hjemmelaget fiskegrateng med råkost av gulrot og eple, kokte poteter og sitronrømme.

Endret av LekeHusmor
Skrevet

En variant av minestronesuppe og ostemuffins til.

Skrevet

Skal lage en vegetarisk suppe, men klarer ikke å bestemme meg helt for ingredienser. Har blant annet black beans og butter beans, kikerter, byggryn (delvis oppbløtt), løk, litt purre, paprika, gulrøtter, løk, hvitløk og sellerirot. Og hermetiske tomater og tomatpuré, samt grønnsakkraft og muligens hønsekraft... Og en god del friske urter i hagen. Slenge sammen alt :klø:

Skrevet

I dag blir det mexikansk gryte med hjemmelagde rundstykker og salat.

Hvem sier at man må leve på nudler som student? :D

Skrevet
Skal lage en vegetarisk suppe, men klarer ikke å bestemme meg helt for ingredienser. Har blant annet black beans og butter beans, kikerter, byggryn (delvis oppbløtt), løk, litt purre, paprika, gulrøtter, løk, hvitløk og sellerirot. Og hermetiske tomater og tomatpuré, samt grønnsakkraft og muligens hønsekraft... Og en god del friske urter i hagen. Slenge sammen alt :klø:

Det ville jeg gjort! :tommelsmil:

Skrevet
Det ville jeg gjort! :tommelsmil:

Da gjør jeg det :fnise: Kanskje ikke alle bønnetypene, mest med tanke på den totale mengden mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...