Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Strimlet-grillet-biff av okse-ytrefilet oppå ovnsbakte grønnsaker og poteter, (squash, paprika, cherrytomater, champignon, gulbete, rødløk, hvitløk og litt chili + amadinepoteter)

med masse deilig grovt revet parmesan over.

Klønete forklaring, men har ikke akkurat noe navn for denne retten :klø:

Chilensk merlot å drikke til, og hjemmelaget sjokoladeterrine til dessert :jepp:

kanskje litt heftig for en onsdagsmiddag, men reiser vekk i morgen så vi skal kose oss litt :rolleyes:

Endret av LekeHusmor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bangers and mash (pølser fra Grøstadgris og potetmos), onion gravy, rosenkål.

Skrevet

Kylling med lun bulgursalat.. Aldri smakt bulgur, så dette blir noe nytt... ;)

Skrevet

Bakt potet med baconbiter, mais, rømme og hvitløkssmør!

Nam!

Skrevet

Jeg blir litt sulten av å lese denne tråden.. :spise:

Jeg har absolutt ikke peiling på hva jeg skal lage, men vil lage noe litt ordentlig for i dag er jeg happy :strix:

Får se hva det blir...

Skrevet

Samme som i går, blir rester av kyllingwrap :)

Skrevet

Potet- og purreløkssuppe. Grillet brød med hvitløkolje som tilbehør.

Skrevet

Her ble det fullkornspagetti med hjemmelaget kjøttsaus :sikle:

Skrevet

Spiser alene i dag - mannen jobber overtid. Laks og grønnsaker (paprika, løk, brokkoli, gulrøtter og hvitløk) i folie, couscous og en skje rømme til. Snart ferdig! :)

Skrevet

I går hadde vi bacalao og grønn salat, og i dag har vi oppvarmede rester fra i går, og en ny grønn salat. :)

Skrevet

I går ble det ikke kjøttkaker likevel, siden jeg ble så dårlig etterhvert så jeg ikke orket å lage det. Så da ble det innbakte pølser fra fryseren.

I dag var planen kjøttkakene som vi egentlig skulle hatt i går, men plutselig fikk vi en bra nyhet så da blir det hjemmelaget pizza og en stor cola-flaske!

Så får kjøttkakene heller bli i morgen.

Skrevet

Hjemmelagede fiskeboller i karrisaus med poteter og grønnsaker (brokkoli og gulrøtter).

Skrevet

Stekte kyllingfileter, ovnsstekte hvitløkspoteter og en grønn salat til.

Skrevet

I dag blir det rester fra tirsdag. Lasagne... hadde egentlig satt opp pølse og potetgryte.. Min kjære skulle egentlig jobbe overtid i dag, så derfor tenkte jeg at det kunne være litt greit med restemiddag.. men fikk meld nå om at han ikke skal jobbe overtid likvel :) Heldigvis er det nok til oss begge to ;)

Skrevet

Byttet ut fisk med pølse, så det blir pølsegrateng.

Ferdig om 8 minutter.....

Skrevet

Fårikål, og det er til og med fårikålens dag, så heldig med den! Smuldrepai med epler og honning, og vanilieis, til dessert :)

Skrevet

Stekt flyndre med kokte poteter og purresaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...