Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Risengrynsgrøt :)

Ble ikke risengrynsgrøt, men kjøpte oss hver vår Club Sandwich. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig er det min tur og:

fårikål

Skrevet

Jeg vet ikke - kan jeg lage risotto med fersk traktkantarell, eller bør jeg bruke tørket sopp :klø: Har ikke hvitvin heller, men kyllingkraft kan vel gjøre nytten?

Mulig det blir noe helt annet... Pizza med traktkantarell, kanskje?

Skrevet

I dag vet jeg ikke hva det blir.. hadde egentlig satt opp kjøttkaker, men vi skal avgårde nesten med engang min mann kommer hjem fra jobb. Å hive i seg maten blir ikke aktuelt. Mulig vi kanskje kjøper noe mat i dag også, hvis ikke blir det egg, bacon og brød...

Skrevet

På grunn av en misforståelse og generell forvirring blir det fiskekaker (hjemmelagde) for andre gang denne uken.

Skrevet

Svinekoteletter, potetmos og eplesaus.

Gjest Eurydike
Skrevet

Kremet, tomatbasert fiskegryte med fersk hysefilet, paprika og squash. Risblanding ved siden av (brun basmati, rød ris, villris).

Skrevet

Pytt i panne av potetrester, karbonader, pølser og egg. Nybakte rundstykker

Skrevet
Endelig er det min tur og:

fårikål

Rester idag!

Skrevet (endret)

I dag blir det biff med poteter,brokkoli,gulerøtter,sukkererter og peppersaus. Drikke til blir nok vin.

Skulle egentlig ha kylling, men det hadde vi ikke mer av i fryseren. Så da tar man det man haver i frysen... :) Må nok kjøpe kylling i nærmeste fremtid. Går en del av det her i gården.

EDIT: Ble forresten Dolly pizza i går... ;)

Endret av Litavesla
Skrevet

Spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus her i dag..

Skrevet

Idag blir det herrrlig mexikansk mat med alt av tilbehør.

Skrevet (endret)

Fjellørret med pimentón dulce og arganolje, gresskarmos, og byggcouscoussalat med bladbete/mangold, fennikel, tomat, agurk og frisk koriander, og presset sitron og appelsin.

Endret av Zia
Skrevet

Omelett med purre, erter og persille. Godt, men nå har jeg vondt i magen :(

Gjest New Dawn
Skrevet

Nachos med ost, salsa og rømme - som hver fredag .. Det er så enkelt og kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...