Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelagede bifteki med ovnsbakte potetbåter, gresk salat og tzatziki.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går ble det bakt potet med revet gulost på meg og en pepperoni-grandis på samboer.

I dag blir det grøt og rød saft.

Og i morgen blir det mexicansk gryte med salat.

Skrevet

Skal ha Toro's Indisk chicken curry .. har opp i litt garam masala og kajennepepper for å få den litt sterkere ;)

Laga hjemmelaget sjokolademousse i går, så det blir desserten. :D

Forresten noen som har oppskrift på indisk chicken curry fra bånn av?

Skrevet

Fettucine med ferske reker, grønne asparges og saus av chili, hvitløk, rekekraft, fløte og sitron - servert med ekstra sitronbåt. Det ble godt! :)

Til dessert blir det nystekt eplestreusel, dvs eplepai med smuldredeigtopping, og hjemmelaget vaniljesaus.

Skrevet

Idag har vi hatt hjemmelaget lasagne, pizzabrød og salat - fikk kjempekryt av maten :)

Lagde 2 digre former med lasagne og 2 store pizzabrød, så vi har middag til søndag også ..

Skrevet

I gaar hadde vi seifilet stekt i foliepakker med smoer, purre og persille med soetpotet stappe med erter i :sikle:

Tenkte aa lage hjemmelaget blomkaalsuppe i dag med stekt sopp og bacon ved siden av.

Skrevet (endret)

i dag skal vi ha limebakt fisk med bulgursalat ... ble det ikke nei....

Hadde ikke lyst på fisk, så derfor tar vi rester fra fredagens hjemmelaget pizza... ;)

Fisken tar vi i morgen :)

Endret av Litavesla
Skrevet

Idag skal jeg ha den andre formen med hjemmelaget lasagne og pizzabrød fra igår ... så lager jeg bare en ny salat - enkelt og greit og kjempegodt.

Til dessert blir det vaniljeis med bjørnebær fra hagen.

Skrevet

Helstekt kylling med løk/salvie-stuffing, ovnsbakte poteter og grønnsaker og saus laget av sjyen. Nigellas sticky-toffee pudding med pisket fløte til dessert.

Skrevet

Pinnekjøtt, kokte mandelpoteter og kålrabistappe. :fnise: *rydder i fryseren*

Til dessert resten av gårsdagens eplepai og hjemmelagde vaniljesaus.

Skrevet

Jeg har også ryddet i fryseren, så her blir det helstekt entrecôte med sjampinjong- og paprikasaus, pommes noisettes, blomkål og brokkoli.

Bare kaffe til dessert.

Skrevet

Nakkekoteletter med surkål, sjysaus, mandelpoteter og stekte kantareller med løk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...