Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middag den siste uken:

Ufattelig mye deilig cajun/sørstats-mat, da jeg befinner meg på en ranch utenfor Tucson, Arizona for øyeblikket :mrgreen:

Gjest Eurydike
Skrevet

Ovnsbakte stykker av salmalaks med hele salvieblader og Sankta Kristina-skinke surret rundt. Tilbehør blir smørdampet hjertesalat, blomkålpuré med parmesan og Gentil Hugel.

Skrevet

Rester fra igår. Enchiladas med salat, guacamole og rømme.

Skrevet

Biff med ovnsbakte potetbåter, bakt løk med fyll, aspargesbønner, stekt sopp og rødvinsaus.

Skrevet

Karbonadesmørbrød med speilegg og løk, og nyplukket traktkantarell. Skikkelig ungkarsmiddag :fnise:

Skrevet

Risotto med karri, hvitløk og kylling. Wokede grønnsaker til.

Skrevet

Ravioli fylt med grønnkål, pancetta, Pecorino og champignon, og fløte-/gorgonzolasaus. Tomatsalat med litt salatblader til.

Skrevet

En helt OK wok, spist alene forran TV (Friends på DVD) med beina i kryss i sofaen.

Gjest New Dawn
Skrevet

Idag blir det lammefrikassè til middag .. og frukt og bær til dessert.

Skrevet

Lammetagine med couscous og nystekte marokkanske småbrød. Ostekake med rips og bringebær til dessert.

Skrevet (endret)

I går hadde vi venner på besøk. De fikk servert elgsteik med kokte poteter, brokkoli, rosenkål, gulerøtter og hjemmelaget fløtesaus av stekesjyen. Hadde Canaletto Primitivo som drikke til.Til dessert hadde vi jordbærsorbet med jorbær som pynt. Dessertvinen Saccaro til.

I dag skal vi spise hos søsteren til min kjære... Tynnribbe med tilbehør.. ;)

Edit: Skrev inn feil navn på rødvin.. :P

Endret av Litavesla
Skrevet

Potetkarbonader med løk og bacon, salat ved siden av.

Skrevet

Pasta og kjøttsaus + hvitløksbaguetter.

Skrevet

I dag blir det indrefilet med fløtekratinerte poteter og kokte grønnsaker. Jeg har besøk og da er gøy å lage litt ekstra.

Skrevet

I dag blir det rett og slett noe så latterlig enkelt som lapskaus på boks og ferskt brød ved siden av.

(Pusser opp kjøkkenet så det blir enkelt i dag)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...