Gjest Zia Skrevet 4. september 2008 #21021 Skrevet 4. september 2008 Kylling-enchiladas og salat bestående av romanosalat, avokado og sukkererter, og krydderbakte plommer med pisket krem til dessert.
Lund Skrevet 4. september 2008 #21022 Skrevet 4. september 2008 vi hadde nettopp fiskegrateng(kysten heter den)med tilbehør,ris kokte gulerøtter
Nilma Skrevet 5. september 2008 #21024 Skrevet 5. september 2008 I dag skal vi ha pasta med pattypan-squash, crème fraiche, chili og parmesan.
Arkana Skrevet 5. september 2008 #21025 Skrevet 5. september 2008 Grillet biff med grillede nypoteter, aspargesbønner, soppstuing, foliebakt hvitløk og kryddersmør. Crème de marron med vispet krem til dessert.
marika2 Skrevet 5. september 2008 #21026 Skrevet 5. september 2008 I går hadde vi karbonade med pommes frites og brokkoliblanding. I dag hadde vi bare grøt (posegrøt) for vi skal ha tapas og vin i kveld.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #21027 Skrevet 5. september 2008 Improvisert middag i dag: Brokkoli/svinekjøtt/risnudler/løk/chili/soyasaus/søt chilisaus Nam!!
Fakse Skrevet 5. september 2008 #21028 Skrevet 5. september 2008 Bruschetta med bøffelmozarella, klasetomater, basilikum og god olivenolje
Gjest Eurydike Skrevet 5. september 2008 #21029 Skrevet 5. september 2008 Pai med halvgrov bunn og fyll av purre, vårløk, chèvre og valnøtter. Blandet grønn salat med tomater til, og Gentil Hugel i glasset.
janne84 Skrevet 5. september 2008 #21030 Skrevet 5. september 2008 Mousakka med salat og tzatziki til..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #21031 Skrevet 5. september 2008 I dag skal vi ha pasta med pattypan-squash, crème fraiche, chili og parmesan. Mulig å få oppskrift? Dagens middag her bestod av selvfanget nykokt krabbe og en flaske iskald hvitvin
Kvist Skrevet 5. september 2008 #21032 Skrevet 5. september 2008 Steinbitfilet rullet sammen med Santa Kristina-spekeskinke (som var veldig god . ), brunet i panne og etterstekt i ovn. Ovnsbakte persillerøtter, sellerirot, søtpotet og rødløk. Gul paprikacoulis til. Masse frisk sitrontimian drysset over. Godt tjekkisk øl til.
Brunhilde Skrevet 6. september 2008 #21033 Skrevet 6. september 2008 Tja, 18-åringen skal på byen og jeg er like forkjølet, så et eller annet lettvint blir det.
Gjest New Dawn Skrevet 6. september 2008 #21034 Skrevet 6. september 2008 Mulig å få oppskrift? Dagens middag her bestod av selvfanget nykokt krabbe og en flaske iskald hvitvin Krabbe er bare nydelig synd at det er bare jeg som spiser det her i huset. Idag har gutta boys fått bestemme - det blir taco skikkelig spennende, altså ..
Nilma Skrevet 6. september 2008 #21036 Skrevet 6. september 2008 Mulig å få oppskrift? Selvsagt! Her ligger oppskriften (jeg bruker normalt vanlig grønn squash, men nå hadde jeg noen pattypan-squash som måtte brukes opp). I dag skal vi ha tradisjonell fiskesuppe med steinbit, fløteboller, poteter, gulrot og purre. Til dessert blir det rommarinerte moreller med vaniljeis og stjerneaniskaker.
Gjest Eurydike Skrevet 6. september 2008 #21037 Skrevet 6. september 2008 - Blandet grønn salat med reddiker, sukkererter og sennepsvinaigrette. Surdeigsbrød med aïoli. - Dampede blåskjell med rotgrønnsaker, karri, safran, hvitvin, fløte, sitron, pastis og bladpersille. Ved siden av ovnsbakte økologiske nypotetbåter med fleur de sel, og mer aïoli. Gentil Hugel å drikke til - super blåskjellvin! - Pære- og sjokoladedessert, muligens sammen med et lite glass JP Moscatel de Setúbal.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #21040 Skrevet 6. september 2008 Selvsagt! Her ligger oppskriften (jeg bruker normalt vanlig grønn squash, men nå hadde jeg noen pattypan-squash som måtte brukes opp). I dag skal vi ha tradisjonell fiskesuppe med steinbit, fløteboller, poteter, gulrot og purre. Til dessert blir det rommarinerte moreller med vaniljeis og stjerneaniskaker. Tusen takk, da er mandagsmiddagen i boks Dagens middag blir den samme som i går, mer krabbe og hvitvin Til dessert skal vi ha nystekt marengseplekake med epler fra egen hage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå