Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt hyse med kokte poteter, gulrøtter, brokolli og litt smeltet smør til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurydike
Skrevet

Blandet grønn salat med varmrøkt laks, lettkokte aspargesbønner, balsamicobakte rødbeter og sennepsvinaigrette. Gresskarkjernebrød og pepperrotdressing ved siden av.

Skrevet

Lakseburgere i byggrundstykker med dressing av matyoghurt, revet agurk og ramsløkpuré, salat av ekebladsalat, revne gulrøtter, sukkererter, fennikel og vårløk, små franske sylteagurker og skivede tomater. :)

Skrevet

Stekt røkt kjøttpølse, potetmos, brokkoli, gulrøtter og erter.

Skrevet

Burritos fylt med texmex-krydret krabbe og selleristang gratinert med crème fraîche og revet ost. Pico de gallo og guacamole til.

Skrevet

5 knekkebrød med skinke, tomat, agurk og rødløk... kjedlig men faktisk helt greit...

Skrevet
hyse

Hyse er verdens morsomste ord.

Av en eller annen grunn...

Skrevet
heldiggris som har fått tak i kalvekoteletter :sur:
Det er faktisk den lokale Eurosparbutikken min som glimter til og har kalvekjøtt av og til. :)

I dag skal vi ha pasta-med-det-jeg-finner-i-kjøleskapet, i hvert fall blir det spinat og mascarpone, kanskje litt vårløk. Salat til.

Skrevet

Fiskekaker med remulade, kikerter og grønne erter.

Gjest New Dawn
Skrevet

Kun kort innom huset på vei fra jobb til trening og har kokt meg en skål med nudler ... langt fra sunt og heller ikke så veldig godt - men det gikk raskt, så tar jeg heller noen skiver med ettellerannet når jeg kommer hjem igjen.

Er det bare jeg som tyr til sånne lettvinte løsninger som nudler, nøtter eller skiver til middag på travle dager?

Skrevet

Wok med kylling, brokolli, paprika, purre og tomat. Couscous ved siden av.

Skrevet

I går: Hjemmelaget pizza med gruyere, parmesan, cheddar og mozzarella, toppet med rødløk, bacon og cherrytomater.

I dag: Komle, type Fjordland. ;)

Gjest Eurydike
Skrevet

Vi skulle ha fisk i dag, men det ble endringer i planene og i stedet fullkornsspaghetti med sommerkål, bladspinat, tørrsaltet bacon, pinjekjerner og parmesan.

Skrevet

Kyllinglår marinert i sitron, olivenolje og frisk salvie bakt i ovnen sammen med ferskpoteter, med aïoli og salat med masse ulike typer grønnsaker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...