Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

fikk plutselig fri i dag, så da har jeg vært å handlet deilig fersk rødspette. Syns denne fisken har fått et ufortjent rykte som veikro-fisk :ler:

har tenkt å panere den med hakkede mandler, og ha sautert sommerkål og agurk-dressing til. kanskje noen nypoteter også. glæære mæ :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi spiser ute.

si hva dere spiser ute også da - det syns jeg er så interessant :fnise:

*litt mat-gal*

Skrevet

Idag skal jeg ha stekt makrell med agurksalat, poteter og rømmekolle. :sikle:

Gjest Eurydike
Skrevet

Jeg skal snart lage blandet grønn salat med serranoskinke, avokado, rød vårløk, pinjekjerner, sitronvinaigrette og litt rømmedressing med ramsløk på toppen. Hjemmebakt italiensk landbrød til, og en kald pils, tror jeg. *varm*

Jordbær og bringebær med vaniljekesam til dessert.

Gjest fortsatt uregistrert
Skrevet

Hjemmelagde kjøtt/karbonadekaker med hvitløk, løk og chili, brun saus, ertestuing (av frosne erter), poteter, blomkål, aromasopp og tranebærsyltetøy. Ikke akkurat sommermiddag, men akk så godt.

Skrevet
si hva dere spiser ute også da - det syns jeg er så interessant :fnise:

*litt mat-gal*

Det ble kylling Alfredo. New York cheesecake til dessert. :)

Skrevet

Lakseburger og salat bestående av ruccola, tomater, agurk, stekt squash og pinjekjerner. Brie de Meaux og vannmelon til dessert.

Skrevet

Grillet kyllingfilet med thailandsk agurksalat og ris.

Skrevet

I dag blir det hjemelaget pizza :)

Skrevet

I dag griller vi marinerte kyllinglår, og det blir servert med kremet pastasalat.

Skrevet

Torsk i ovn med purre, cherrytomater, olivenolje, litt sitronsaft, krydder, mozarella og masse frisk koriander.

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

hjemmelaget fiske grateng!! jeg gleder meg masse!!

Gjest Gjest
Skrevet

Blir wok med grønnsaker, kyllingfillet og nudla:) Vårrulla med sursøt saus ved siden av..

Gjest Eurydike
Skrevet

Det blir sen og lett middag/kvelds i dag:

Kremet purésuppe av gulrot med muskat og allehånde, og litt finsnittet vårløk på toppen. Hjemmebakte grove rundstykker til.

Skrevet

Jeg har hatt stekt filet av dorade, grillet vårløk. romesco-saus (etter inspirasjon fra Eurydike; fantastisk! Jeg synes alle burde lage romesco av og til), og ruccola. Brie de Meaux og vannmelon til dessert. ;)

Gjest Eurydike
Skrevet
Jeg har hatt stekt filet av dorade, grillet vårløk. romesco-saus (etter inspirasjon fra Eurydike; fantastisk! Jeg synes alle burde lage romesco av og til), og ruccola. Brie de Meaux og vannmelon til dessert. ;)

:hoppe:

Så kjekt at du likte det! Og jammen er jeg hjertens enig i at alle burde lage romesco innimellom. :tommelsmil:

Skrevet

Så kjekt at du likte det! Og jammen er jeg hjertens enig i at alle burde lage romesco innimellom. :tommelsmil:

Det er synd på de som aldri får oppleve det ! :)

Skrevet

Tok med meg rester av chili con carn fra fryseren på jobb, så spiste det sammen med en salat.

Skrevet

igår: ovnsstekt makrell i form med chili, tomat, løk, paprika og masse godt krydder, og villris til. chilensk rødvin, Vina Segu. nam!

i dag: sushi. tempura maki og maki med laks+avokado.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...