Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det biff med hjemmelagde fløtegratinerte poteter med masse hvitløk og friske urter.

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet (endret)

I dag ble det flettebiff(indrefilèt av svin og okse, samt bacon), friske asparges, duxelletomater og sautert bladspinat . Hjemmelagde potetkrokketter (med litt blomkålpurè iblandet), peppersaus. Creme Brulèe og god vin som følge.

Endret av nextlife
Skrevet

Hjemmelaget pizza med diverse topping. Jordbær med fløte til dessert.

Skrevet

En gourmetkylling står i ovnen nå. Jeg har gnidd den inn med smør, div. krydder, sitron og hvitløk, og lagt den i en stekepose sammen med sopp og sjalottlauk. Tilbehør blir smørdampede grønnsaker og ovnstekte poteter.

Skrevet

I går grillet vi sommerkoteletter og grillribbe på hytta. Tilbehør var poteter, potetsalat og vanlig grønnsalat med annanas i. I dag kyllingfilet med ris og salat.

Skrevet

Wok med laks eller lakseburger, har ikke helt bestemt meg enda.

Skrevet

Cæsarsalat med kylling, melon til dessert. Skikkelig sommermat :)

Skrevet

ååå nå fikk jeg mer lyst på spagetti.. :sukk:

Skrevet

Grillet torskefilet med ovnsstekte mandelpotetbåter og romescosaus. Sausen ble laget etter inspirasjon og oppskrift fra Eurydike. Jeg har verken laget eller smakt romescosaus før, men du verden så godt det var! Det blir ikke siste gang jeg lager det :)

Gjest Eurydike
Skrevet
Grillet torskefilet med ovnsstekte mandelpotetbåter og romescosaus. Sausen ble laget etter inspirasjon og oppskrift fra Eurydike. Jeg har verken laget eller smakt romescosaus før, men du verden så godt det var! Det blir ikke siste gang jeg lager det :)

Så gøy å høre. Hvit fisk og romesco er en av mine absolutte favoritter. Også godt med grillede grønnsaker til, som feks asparges eller vårløk. :)

Skrevet

I går hadde vi diverse texmex-mat, i dag salade niçoise og vannmelon, vannmelonsorbet og jordbær til dessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...