Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget calsone med ost og skinke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vårkylling, bacon og hjemmelaget fettucini med ostesaus..

kveldsmat momser jeg brie og eplemarmelade, og manchego som jeg dypper i aioli. sunnhetsmannen!! :danser:

Skrevet

Steinbitkarbonader med Bergens fiskesaus, råkost og nypoteter. Hva skal man ha til dessert mon tro... butikken stenger om tre kvarter. :gjeiper:

-misa

Skrevet
Steinbitkarbonader med Bergens fiskesaus, råkost og nypoteter. Hva skal man ha til dessert mon tro... butikken stenger om tre kvarter. :gjeiper:

-misa

brie og eplemarmelade til dessert, det stemmer jeg for! :hoppe:

Skrevet
brie og eplemarmelade til dessert, det stemmer jeg for! :hoppe:

Var veldig dårlig utvalg i butikken gitt. Endte opp med sviskekompott med lettmelk (de hadde ikke yoghurt naturell engang...). :)

-misa

Skrevet

Kyllingsnitzler panert med bl.a. loffsmuler, urter og fetaost. Servert med bulgurpilaff og ovnsbakte grønnsaker.

Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe med makaroni og hardkokte egg. Godt grovbrød som tilbehør.

Skrevet

I går: Taco.

I dag skal jeg spise hos en venninne.

Skrevet

Chermoulamarinert, grillet uerfilet servert med brød, salat og yoghurtdressing.

Skrevet

Elgpasta og kyllingfiletbiter med strimla gulerøtter og soyasaus.

Skrevet
Elgpasta og kyllingfiletbiter med strimla gulerøtter og soyasaus.

Pasta av elg? :fnise:

Vi skal ha fullkornspaghetti med kjøttsaus av karbonadedeig og ekstra krydret Dolmio tomatsaus (og ekstra løk selvfølgelig!). Nam.

-misa

Skrevet

Det ble litt av hvert idag, siden jeg maatte spise opp en del ting i kjoeleskapet foer jeg reiser bort noen dager.

Dagens middag bestaar av:

Ovnsbakte poteter med aprikoser, mynte og div krydder

Kikerter med eple, banan, karri, peanoettsmoer, en tomat, cayennepepper og div andre krydder (aka "fjern smaken av kikerter ved aa ha oppi boettevis av noe man liker".. Det ble faktisk godt).

Kokt.. hva heter det naa igjen..? Disse hvite traerne som ligner paa brokkoli.. Glemmer alltid hva det heter

Og det var det.. mye rart som dere ser :ler:

Godt ble det faktisk.

Muffins fra igaar til dessert.

Skrevet
Kikerter med eple, banan, karri, peanoettsmoer, en tomat, cayennepepper og div andre krydder (aka "fjern smaken av kikerter ved aa ha oppi boettevis av noe man liker".. Det ble faktisk godt).

Kokt.. hva heter det naa igjen..? Disse hvite traerne som ligner paa brokkoli.. Glemmer alltid hva det heter

Wow, det hørtes ... spesielt ut. :fnise:

"Disse hvite trærne" antar jeg er blomkål. Hehe.

-misa

Skrevet
Wow, det hørtes ... spesielt ut. :fnise:

"Disse hvite trærne" antar jeg er blomkål. Hehe.

-misa

Ja, kom nettopp paa det :ler:

Skrevet

Libanesiske kjøttboller, tzatziki, gresk salat og brød. Jordbær til dessert.

Gjest New Dawn
Skrevet

2 brødskiver og et lite beger med biff stroganoff fra deikatessen til nærbutikken min .. Alene hjemme og har vært på trening - så maten smakte fortreffelig :) Litt Møvenpick sjokoladeis til dessert var prikken over I`en idag.

Skrevet (endret)

tomatisert fiskesuppe med brosme, salmalaks, blåskjell, litt rød paprika, champignon og litt chili i. foccacia til.

rabarbraterte og yoghurtsorbet til dessert. DET var godt det :sikle:

Endret av LekeHusmor
Skrevet

taco med fullkornswrap :spise: hamburgerrygg istedenfor kjøttdeig .. og sjokolade, iskrem og gelè etterpå

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng, mandelpotet og råkost av gulrot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...