Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Eurydike
Skrevet

I dag er planen å lage minestrone kokt på røkt svineknoke, med rotgrønnsaker, sommerkål, grønnkål, fullkornsspaghetti, basilikum og parmesandryss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaghetti med kjøttsaus i går - dagens meny har jeg ikke rukket å tenke på ennå.

Skrevet

Stekt torskefilet med sitron/basilikumpoteter.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

I forrigårs: Tomatbasert suppe med bl.a. kikerter, paprika og en del ingefær, hvitløk og chili. Mannen og vår gjest fikk kyllinggryte i ovn, med sitron og diverse grønnsaker, med ris til.

I går: Pizza (hjemmelaget) med løk, paprika, soltørket tomat og ruccula.

I dag: Muligens curry, etter tips fra Zia. Tviler på at min mor, som kommer på besøk, vil være åpen for det, så kanskje jeg lager en liten form lasagne til henne.

Skrevet

Enkel middag idag: Ei broedskive med leverpostei og cayennepepper og 1 banan, 1 kiwi og 1 paere ved siden av.

Groenn te til.

Skrevet

Tomatsuppe med elgpasta og egg, og pannekaker med jordbærsyltetøy.

Skrevet

Ovnsbakt laks og kirsebærtomater, salat med blant annet vannmelon og rødløk, kokt ris.

Dessert: Rabarbrasuppe med vaniljekesam.

Skrevet (endret)

ble ikke middag idag :overrasket:

Endret av GinaTricot
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ombestemte meg. Det ble lasagne med aubergine og squash. En liten salat til. Og jordbær og mango til dessert.

Skrevet

hva er elgpasta? :klø:

jeg har spist hjemmelaget pizza med tyyynn og sprø bunn, tomatsaus, oliven, feta og salami picante. aioli og ruccola oppå. nam nam!

Skrevet
hva er elgpasta? :klø:

Jeg tror det er pasta formet som elger. De selger det på Ikea.

Skrevet

I går hadde vi sommerkoteletter med bearnaisesaus, kokte poteter og kokt blomkål.

Deilig!

Skrevet

Gazpacho med nystekt brød til.

Skrevet (endret)

Pir fyllt med persille. Agurksalat og nypoteter.

Endret av Annie
Skrevet

stekt piggvar med asparges og yuzohollandaise.. og nypoteter :hoppe:

Skrevet

Gratinerte nachips tror jeg:) mmm.. syk idag, så føler for noe snadd mat

Gjest Eurydike
Skrevet

Ovnsbakt filet av flekksteinbit, kokte nypoteter, hvitvins- og smørdampede nye grønnsaker (gulrøtter, blomkål, strimlet sommerkål, vårløk, gul squash, bladpersille) og beurre blanc med sitron og frisk dill. Hvit burgunder å drikke til.

Jordbær til dessert, muligens sammen med en smaksprøve av nylaget sorbet av grønne epler og eplemynte. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Pytt-i-panne med diverse grønnsaker til meg og kyllinggryte til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...