Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle gratulasjoner og hilsener, jenter. Er visst ikke så flink til å ha dagbok lenger jeg. Er vanvittig trøtt om dagen, er nesten så jeg angrer på at vi har sagt at pjokken skal være hjemme med meg hele uka siden skolen min ikke begynner før neste uke. Er slitsomt å holde hans tempo hele dagen når jeg selv er så trøtt og helst bare vil sove. I går våknet han til gjengjeld klokken 05, og da var det veeeldig vanskelig å holde seg våken til soving i 11-tida. Jeg satte meg rett og slett i sofaen med han og så på barnetv, men holdt på å sovne hele tiden, så jeg skallet haka mi i hodet hans, stakkar. Jeg var veldig glad for at han sov i nesten 3 timer når han endelig la seg.

Føler meg dvask og oppblåst og føler jeg må komme igang med trening igjen etter jula, men er så trøtt og har ikke orket enda. I morgen har jeg meldt meg på spinningtime, så da bør jeg komme meg avgårde. Kanskje får jeg mer energi også.

Tickeren min er visst en dag for raskt ute, får rette på det en dag jeg orker :Gjesp: Nå er det natta :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer med nr 2 på vei :strix:

Husker jeg smugleste mye hos deg i din forrige bok, en av favoritt"bøkene" mine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Heisann!

Bare en snartur innom og hilser på! Kjenner meg virkelig igjen med den trøttheten.. Jeg sov omtrent hele veien tur/retur Trondheim Oslo da jeg var 6-7 uker på vei med snuppa, og jeg sover aldri i bil ;)

Håper alt går fint med dere! Tenk da, du er allerede 9 uker på vei! "Bare" 3 igjen til den trygge 12-ukersgrensa :)

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oi, her var det ikke mye liv nei.. :sjenert: Hadde nesten glemt bok mi, godt du dro den fram Minnimusepus :)

Hm, tja merker litt forskjell ja. Har fått vondere og tidligere bekkenløsning enn forrige gang. Legen mente at det gjerne kom av at det ikke var så fryktelig lang tid siden forrige gang. Og jeg har fått mer kviser denne gangen, og føler meg generelt "mer" gravid tidligere denne gangen. Forrige gang var jeg egentlig ganske langt på vei før jeg følte at jeg hadde ordentlige gravidsymptomer (med unntak av trøtthet og kvalme). Men nå er det akkurat som om jeg har en klump i magen, og at jeg kjenner livmora mer, er liksom litt stinn hele tiden. (hehe, kan jo bare være i tarmene og da :fnise: ) Og bekkenløsningen gjør definitivt at jeg må tar mer hensyn til graviditeten allerede. Prøver å unngå å løfte for mye på J, er vondt å gå på glatt is, og får vondt av å ta ut av oppvaskmaskinen og å støvsuge (de to siste er jo egentlig bare positivt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo fortelle her og at jeg har vært på første kontroll i dag. Det var kjekt, for da føler jeg at det er litt mer "i gang", sånn offisielt, med å fylle ut helsekort osv. Jeg glemte å ta med urinprøven ( så den står og godgjør seg på kjøkkenbenken hjemme, digg :roll: ), men legen sa det ikke var så farlig når jeg var så kort på vei.. Nå gleder jeg meg til ordinær UL som skal være om ca 6 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt om mannen kan ta seg av de to siste så langt det er mulig :jepp:

Ah, bekkenløsning er noe herk. Høres veldig likt ut det jeg hadde med L. Nå hadde jeg det i begynnelsen, deretter gav det seg litt men nå har det kommet tilbake igjen. Riktignok ikke så ille enda, og godt er det.

Klump i magen var godt sagt, du har jo det :fnise:

Livmoren klarer jeg ikke å finne denne gangen, selvom jeg vet at den er der for vi så jo liv i uke 12. Prøver å klemme litt både morgen og kveld når jeg ligger nede uten hell. Nå er den vel kommet et stykke over skambeinet også. Skal til legen til torsdag så håper han kan finne hjertelyden da :rodmer:

Går du på skole nå eller koser du deg bare sammen med prinsen? Ikke så godt å få tak i alle i skravletråden, med tanke på hvem som gjør hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på skole ja, synes det er veldig kjekt å være student nå som J er så liten. Har mer fleksible dager og kan gi ham kortere dager i barnehagen enn om jeg var i full jobb. Er glad jeg er student første året nestemann er i barnehagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 12 uker! :klemmer:

Håper vi følger etter om ikke så alt for lenge vi også ;)

ÅH, så moro ;)

Nå som du er 12 uker må du flytte boka til graviditetsdagbok igjen :)

Ja, det må jeg vel. Får sende moddene en meld, så fikses det sikkert raskt.

*********

Hmm... rart å være 12 uker. Nå er liksom den magiske grensen over.Ikke at jeg har brydd meg så mye om den egentlig, det visst litt gammel lærdom det. Uke 8 og 10 er visst større milepæler sånn sett. Forrige gang hadde jeg vært på flere UL allerede pga et forskningsprosjekt jeg var med på. Nå vet jeg liksom ingenting. Annet enn at jeg kjenner tydelig at jeg er gravid da, så er ikke bekymret sånn sett. Men er spent på om lillebaby er frisk og utvikler seg normalt. Men denne gangen skal jeg ikke på flere UL enn den ordinære, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff, i dag har jeg en ordentlig sutredag. :cry3: :cry3: :cry3:

Føler meg i elendig form. Dette svangerskapet er allerede mye tøffere enn forrige. Forrige gang gikk liksom alt som en lek, eller har jeg bare fortrengt hvordan det var? Har så mye vondter og ubehag, og jeg er jo bare i uke 13. Akkurat nå skjønner jeg nesten ikke hvordan jeg skal orke å gå et helt svangerskap. Bekkenet krangler skikkelig og jeg har mye vondt i magen og er kvalm.

Jeg trenger en klem :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Unknown. :klemmer: Akkurat nå orker jeg ikke noe fordi jeg har vondt i magen og er kvalm, så skal hvertfall klare å holde meg unna sjokolade ut dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...