Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Så koselig å "se" deg igjen :klemmer: Alt er vel her, vi koser oss i bartebyen fortsatt. har fått litt "nu glød" etter at vi flyttet og kjøpte oss bil. Var utrolig godt å komme seg ut av byen. Men vi skal forte oss nedover altså. Forhåpentligvis blir det om 2,5 år ;)

Godt å høre at dere koser dere i bartebyen, selv om dere ikke bør bli for komfortable. ;) Jeg kjenner til det at det er greit å komme seg ut av bilen, og å ha egen bil er veldig, veldig kjekt! :nikk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unknown

:vinke:

Så koselig at dere prøver på nr2 :)

Jeg skal prøve å følge med litt her, kanskje jeg får lyst å prøve jeg også.

Lykke til!

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Flickan hva er det jeg ser? :klemmer: Så koselig at dere prøver på nr 2! Du husker meg kanskje ikke, men jeg husker deg veldig godt :fnise:

Her må jeg følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en snartur innom og oppdaterer meg litt :) Håper alt går fint med deg og eksamens/jule-forberedelser og alt det der! Heier på pp3 :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flickan, du bør kjøpe eggløsningstester på billigtester.no

Jeg har også hatt kjempeustabile sykluser, forrige måned hadde jeg 50 dager, men denne gangen var det mer normalt igjen, på 35 dager.

Kjøpte en hel haug med både tester og eggløsningstester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere koser dere i bartebyen, selv om dere ikke bør bli for komfortable. ;) Jeg kjenner til det at det er greit å komme seg ut av bilen, og å ha egen bil er veldig, veldig kjekt! :nikk:

:klemmer:

Ja, det er kjekt å være ute av byen :jepp: Nå har forresten svigers kjøpt seg leilighet, så nå er det bestemt at vi skal ta over huset deres når vi flytter nedover. De leier ut leiligheten i mellomtiden. :nigo:

:vinke:

Så koselig at dere prøver på nr2 :)

Jeg skal prøve å følge med litt her, kanskje jeg får lyst å prøve jeg også.

Lykke til!

Ja, kanskje det :lur: Jeg er hvertfall veldig klar for en til nå. :nigo:

Neimen Flickan hva er det jeg ser? :klemmer: Så koselig at dere prøver på nr 2! Du husker meg kanskje ikke, men jeg husker deg veldig godt :fnise:

Her må jeg følge med :)

Jeg husker deg nå som du har avslørt nick-bytte :klemmer:Koselig at du stakk innom :)

En liten overraskelse... ;)

Blir'u med i gjengen?? :D

:klemmer:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bare en snartur innom og oppdaterer meg litt :) Håper alt går fint med deg og eksamens/jule-forberedelser og alt det der! Heier på pp3 :duskedame:

Ja, det går fint. Litt stress nå på slutten, men det er vel sånn det skal være bare det.

Flickan, du bør kjøpe eggløsningstester på billigtester.no

Jeg har også hatt kjempeustabile sykluser, forrige måned hadde jeg 50 dager, men denne gangen var det mer normalt igjen, på 35 dager.

Kjøpte en hel haug med både tester og eggløsningstester. :)

Ja, jeg har vurdert det om det ikke skjer noe før jul. Men jeg skulle liksom ta alt så med ro denne gangen, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ha EL rundt disse dager, men merker som sagt ikke noe til det. Jeg og mannen har uansett hatt masse sex helt siden jeg var ferdig med mensen, og har planer om å ha det fremover også, så det skal ikke stå på det hvertfall :ler:

Føler meg i så god form om dagen. Er kjempeflink å trene. De siste ukene har jeg trent 4 ganger hver uke, og det er jeg stolt av. Her om dagen var jeg på spinningtime som varte i 75 min. :dåne: Det er rekord for meg. Har ikke gått ned så mye i vekt, men merker at jeg har blitt strammere og tynnere. Mamma kommenterte det også da vi snakket på skype, så da er det noen som ser det hvertfall. :)

Bestevenninnen min skal ha baby om 6 uker, og jeg gleder meg sånn, så i helgen måtte jeg bare kjøpe en liten ting til den. Kjøpte en blå Troll-ull-body, de har så deilig og myk ull :)

Ellers går det mest i skole. Har eksamen i morgen, håper det går bra. Tror det gjør det. *må derfor tilbake til bøkene nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! Imponert over deg! Det er jo ikke alltid det vises på vekten siden muskler veier mer enn fett :)

Masse lykke til med eksamen imorgen :klemmer: Husker jeg rett så var du veldig veldig flink på skolen så jeg har tro på deg jeg altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempeflink å trene jo!! Imponert.. :)

Kom plutselig på at nå er det jeg som kan drysse babystøv, jo!!

:strix: :strix: :strix:

Sånn, nå blir du klar for august-klubben!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg en dagbok gitt..

Spennende med prøving på nr. 2 da :-) Føler liksom jeg er i en helt annen verden enn mange andre fra terminklubben 2009. Er det ikke tre som allerede er gravide? Og du prøver og flere kommer snart etter virker det som...

Spennende å følge med i alle fall, og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, du skal se at det klaffer når eksamen er ferdig for da roer du deg mer. Jeg ble ferdig med fagprøven denne måneden og jammen klaffet det etter iallefall 1/2 år med "prøving". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene! Imponert over deg! Det er jo ikke alltid det vises på vekten siden muskler veier mer enn fett :)

Masse lykke til med eksamen imorgen :klemmer: Husker jeg rett så var du veldig veldig flink på skolen så jeg har tro på deg jeg altså :klemmer:

Ja, det er sant, og i dag fikk jeg faktisk på meg en bukse som ikke har passet på over 3 år :hoppe: Er veldig fornøyd. :)

Gikk ganske bra på eksamen tror jeg, men er jo vanskelig å vite. Blir ikke noen A akkurat, men kansskje en B hvis jeg er heldig :)

Ja kjempeflink å trene jo!! Imponert.. :)

Kom plutselig på at nå er det jeg som kan drysse babystøv, jo!!

:strix: :strix: :strix:

Sånn, nå blir du klar for august-klubben!! :sjarmor:

Herlig :strix:

*samler støv*

Der fant jeg en dagbok gitt..

Spennende med prøving på nr. 2 da :-) Føler liksom jeg er i en helt annen verden enn mange andre fra terminklubben 2009. Er det ikke tre som allerede er gravide? Og du prøver og flere kommer snart etter virker det som...

Spennende å følge med i alle fall, og masse lykke til!

Jo, det er visst 3 som er gravide allerede.Tror ikke du er alene om å ikke tenke på nr 2 enda, og du hadde jo så tøft svangerskap at det er vel ikke så aktuelt for deg(?).

Jeg har liksom alltid ønsket meg mange barn. Før ville jeg ja 4-5, nå har jeg redusert til 3-4 :fnise:

Lykke til på eksamen i dag!! :D

Takk :klemmer:

Lykke til i dag, du skal se at det klaffer når eksamen er ferdig for da roer du deg mer. Jeg ble ferdig med fagprøven denne måneden og jammen klaffet det etter iallefall 1/2 år med "prøving". :)

Jeg krysser fingrene, har hvertfall gjort en god innsats på sengefronten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg så stolt. Jeg fikk nemlig på meg "mål-buksa" mi. Den har vært målet hele veien, og nå fikk jeg den endelig på. Den er ikke trang en gang. Det rare er at jeg veier 3-4 kg mer enn forrige gang den passet, men har kanskje fått mer muskler nå? :vetikke:

Endelig har treningen og kostholdsendringen gitt resultater. Har gått ned 11 kg siden februar i fjor. Jeg spiste så mye kaker i barsel-tida at jeg gikk ikke akkurat ned i vekt mens jeg ammet :fnise:

Egentlig vil jeg ned 2 kg til, men gidder ikke stresse med det. Skal være flink frem til 23. des, så kanskje går jeg ned mer før det. Har planer om 4 treninger begge ukene før det også hvertfall. I jula skal jeg unne meg litt mer godt enn det jeg gjør nå, men kan vel ikke ta helt av for da går jeg jo rett opp igjen, og DET vil jeg IKKE :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes har du gått ned så mye? Det er jo kjempebra! Og supergøy å nå målet sitt da :hoppe:

Ja, er veldig stolt over at jeg har klart det. Har tatt litt tid da, men da er det vel større sjanse for at jeg klarer å holde vekten denne gangen. (hvis ikke jeg blir gravid da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom alltid ønsket meg mange barn. Før ville jeg ja 4-5, nå har jeg redusert til 3-4 :fnise:

Jeg har også alltid ønsket meg mange barn, bra jeg har starta tidlig!

Men er blitt litt mer realistisk etter at vi begynte å se på hus, har ikke råd til hus med mange nok soverom :fnise:

Endelig har treningen og kostholdsendringen gitt resultater. Har gått ned 11 kg siden februar i fjor. Jeg spiste så mye kaker i barsel-tida at jeg gikk ikke akkurat ned i vekt mens jeg ammet :fnise:

Du har virkelig vært kjempeflink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink med vektnedgang! Jeg vet dessverre alt for godt hvor vanskelig det er. ( men jeg har gått ned 8 kg siste året ( etter at de 30 kg med vann forsvant etter graviditet))

Nope, ikke aktuelt med nytt svangerskap her. Jeg er jo faktisk frarådet fra leger å gjennomgå ny graviditet og hvertfall ikke fødsel. Som jeg har nevt før; jeg kunne nok finni på å gjennomgå hele jævelskapen en gang til, men mannen nekter. Han sier han heller vil ha ett barn og en kone enn to barn og ingen kone...

Jeg kunne egentlig tenkt meg å adoptere i fremtiden, men det er visst ikke lett om man har biologiske barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...