Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å prøve å få en lillebror eller lillesøster. :kgbaby:

Jeg er 28 år, gift med en mann på 30, og har en herlig gutt på 14 mnd. Har hatt en laang forumpause for denne brukeren, men børster støv av den nå som prøvingen setter i gang igjen. KG har fulgt meg gjennom bryllupsplanlegging, prøving, svangerskap, fødsel og barseltid, så da er det veldig naturlig for meg å lage ny bok for denne nye epoken.

Vi har nylig flyttet i en herlig ny leilighet i Bartebyen i Midt-Norge. Ikke til å stikke under en stol at den forrige leilighetne på 40 kvm begynte å bli trang for familien vår på 3. Jeg er (evig) student, mannen er (heldigvis) i full jobb. Vi fikk en deilig gutt i juli 2009, og nå føler vi at tiden er moden for å få et barn til.

Forrige svangerskap og fødsel gikk kjempefint, og jeg gleder meg til å gå gravid igjen. Jeg koste meg i permisjon, og synes barsel- og spedbarnstid gikk over all forventning. Satser på at vi blir like heldige med nestemann.

Har ikke gått på hormonprevansjon siden jeg sluttet på minipillen i mai pga småblødninger. Etter det har jeg bare hatt mensen 2 ganger, så syklusen er relativt ustabil og lang. Aner ikke når jeg har EL eller når kan forvente mens, så her satser vi på masse sex hele sesongen :ler:

Er vel 1-2 uker siden vi kuttet ut kondomene, så i teorien kan det jo være ting på gang allerede, men tror ikke det egentlig. Føles ikke sånn (fikk veeeeldig vonde brystvorter forrige gang). Går og venter på mensen i disse dager, men aner egentlig når den kan forventes. Har ikke hatt mensen siden midten av juli, så den bør vel kanskje komme snart håper jeg (eller ikke :lur: )