Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å prøve å få en lillebror eller lillesøster. :kgbaby:

Jeg er 28 år, gift med en mann på 30, og har en herlig gutt på 14 mnd. Har hatt en laang forumpause for denne brukeren, men børster støv av den nå som prøvingen setter i gang igjen. KG har fulgt meg gjennom bryllupsplanlegging, prøving, svangerskap, fødsel og barseltid, så da er det veldig naturlig for meg å lage ny bok for denne nye epoken.

Vi har nylig flyttet i en herlig ny leilighet i Bartebyen i Midt-Norge. Ikke til å stikke under en stol at den forrige leilighetne på 40 kvm begynte å bli trang for familien vår på 3. Jeg er (evig) student, mannen er (heldigvis) i full jobb. Vi fikk en deilig gutt i juli 2009, og nå føler vi at tiden er moden for å få et barn til.

Forrige svangerskap og fødsel gikk kjempefint, og jeg gleder meg til å gå gravid igjen. Jeg koste meg i permisjon, og synes barsel- og spedbarnstid gikk over all forventning. Satser på at vi blir like heldige med nestemann.

Har ikke gått på hormonprevansjon siden jeg sluttet på minipillen i mai pga småblødninger. Etter det har jeg bare hatt mensen 2 ganger, så syklusen er relativt ustabil og lang. Aner ikke når jeg har EL eller når kan forvente mens, så her satser vi på masse sex hele sesongen :ler:

Er vel 1-2 uker siden vi kuttet ut kondomene, så i teorien kan det jo være ting på gang allerede, men tror ikke det egentlig. Føles ikke sånn (fikk veeeeldig vonde brystvorter forrige gang). Går og venter på mensen i disse dager, men aner egentlig når den kan forventes. Har ikke hatt mensen siden midten av juli, så den bør vel kanskje komme snart håper jeg (eller ikke :lur: )

Forrige gang tempet jeg, og hadde FULL kontroll på alt. Ønsket å få i sommerferien pga studiene, og det fikk vi da det klaffet allerede i pp2. Denne gangen har jeg byttet til et studie som er litt mer fleksibelt, så det er ikke så farlig når den evt kommer. Har det ikke travelt heller, så ikke noe temping eller testing denne gangen. Vi tar det som det kommer. :)

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på i ny-boken :vinke:

Så kjekt at dere skal begynne å prøve på nr to, håper det går like raskt for dere denne gangen :)

Blir koselig å følge deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klem:

Blir koselig å følge deg i jakten på nr. 2 også, har jo vært så heldig å fått fulgt deg igjennom alt det overstående :)

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake :klem:

Blir koselig å følge deg i jakten på nr. 2 også, har jo vært så heldig å fått fulgt deg igjennom alt det overstående :)

Så hyggelig :)

Dette blir spennende! :hoppe:

Jepp :jepp:

:vinke:

:vinke: Kos å se deg her :)

:vinke:

:vinke: Får nesten litt dårlig samvittighet for at vi begynner å prøve på nr 2 når jeg vet at du ønsker det så gjerne. Det blir nok snart deres tur også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink på skolen i heeele dag. For de som ikke vet det, så har jeg byttet studie fra siv ing til samf øk. Passer meg myyye bedre, og koser meg i min nye studiehverdag. At jeg aaaaldri blir ferdig student er en annen sak :fnise:

(må gjemme feministen i meg, som akkurat nå nyter godt av å ha en mann som tjener nok til at jeg kan studere.. jeg som aaldri skulle være avhengig av en mann... :sjenert: Men mannen er verdenssnilleste som lar meg bytte. )

Nå skal jeg hente lille gullet i barnehagen, før jeg skal på spinning i kveld. Må jo holde kroppen i form hvis det skal bli noe ny beibis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dagbok lenger, holder meg i den lukkede bloggen.

Jeg la deg til med adgang til den :klemmer:

da skal jeg følge med der :)

Håper du hadde en fin treningsøkt flickan :klemmer:

Kremt.. Blei visst ikke noe trening på meg på mandagen. Vi fikk overraskelses besøk av forloveren til mannen, så da gikk vi ut og spiste middag istedet :sjenert: Men I DAG skal jeg på spinning :Nikke:

:vinke:

Hei, lenge siden. Koselig at du tok turen innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal dere begynne prøving igjen. Så hyggelig! Trodde ikke mannen din ville jeg. ;)

Blir spennende å følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, skal dere begynne prøving igjen. Så hyggelig! Trodde ikke mannen din ville jeg. ;)

Blir spennende å følge med. :)

Kvinnelist vettu :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens enda, og det er jo egentlig godt nytt. 01.oktober reiser vil til svigers på besøk, så jeg tenkte å teste da om ikke mensen dukker opp før det, sånn at jeg evt kan kose meg med vin når vi er der. Holder meg unna alkohol nå mens vi prøver. Kjeedelig med så ustabil og lang syklus. Er vel bortimot 60 dager nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du er tilbake! Det skal bli spennende å følge deg fremover :) Godt å se at alt har gått bra med deg og lillegutt mens du har vært borte fra kg og at du trives med nytt studie! Har dere kjøpt ny leilighet, eller er dere tilbake på leiemarkedet? Vi leier fortsatt..gleder meg til å eie mitt eget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommel:

:enig:

Så koselig at du er tilbake! Det skal bli spennende å følge deg fremover :) Godt å se at alt har gått bra med deg og lillegutt mens du har vært borte fra kg og at du trives med nytt studie! Har dere kjøpt ny leilighet, eller er dere tilbake på leiemarkedet? Vi leier fortsatt..gleder meg til å eie mitt eget! :)

Så koselig å se deg :) Gratulerer med lille knøttet ditt :klemmer: Vi har kjøpt igjen ja, veldig deilig å ha noe større. Men er litt utenfor byen da. Ser dere planlegger bryllup neste sommer, er du ferdig med studiene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å kjøpe bil :hoppe: Mannen skal se på en peugeot 307 stasjonsvogn i morgen. Blir spennende, vi har aldri eid bil før vi :) Er litt kjekt å ha nå som vi har en liten en, og hvertfall hvis vi skal ha en til.

Begynte å blø noe i dag, ikke mensen-aktig, så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Håper egentlig at jeg får ordentlig mensen nå, så får vi liksom kommet mer i gang. Regner hvertfall med at jeg ikke er gravid. :vetikke:

I morgen skal vi ha fårikål til middag :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...