Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW! Effektiv! :dåne:

I know! Men jeg har glemt å pakke til vi reiser sørover i morgen da. Men det får jeg ta i morgen tidlig istedet.

Og så glemte jeg og nevne at J sov til KVART PÅ NI i dag! :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg endelig tilbake etter å ha vært mye på farten. For 2 helger siden var vi i Sandefjord på besøk hos svigers, det var kjempekoselig som vanlig. Jeg elsker svigerfamilien min. De er herlige :nigo: Vi feiret bursdagen til nevøen vår som ble 3 år, og hele famlien var samlet. Det var kjempemoro å se J sammen med fetterne sine denne gangen, han har begynt å leke mer, og hermet etter de.

På søndagen kjørte jeg bilen oppover hit, og søsteren min som er lærer og hadde høstferie ble med. Vi koste oss noen dager i Trøndelag før vi dro til Paris sammen forrige helg.

Og Paris var.... HERLIG! :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Jeg eeeelsker Paris, franskmenn og Frankrike. Jeg har vært der to ganger før, men søsteren min har aldir vært der så vi gjorde en del av de obligatoriske tingene som Eiffeltårnet, Louvre, Sacre Ceur, osv. Det beste var imidlertid siste dagen, da vi fant et bortgjemt mini-"colosseum" og tilbrakte flere timer der. Ingen turister, bare (kjekke) franskmenn som spilte Boule (?) og fotball. Unge, gamle, alle aldre. Damene hadde med mat, vin og tepper. Følte at vi fant et stykkke "ekte" Paris, slik franskmennene opplever det. Og GUD, franskmenn er så KJEKKE! Et lite øyeblikk ønsket jeg nesten at jeg var singel :fnise: Må jo fortelle at jeg hadde en liten blikkflørt med en skikkelig kjekkas. Han spilte fotball med sønnen sin og en kamerat av sønnen (sannsynligvis). Jeg og søsteren min snakket om hvor kjekk faren var. Et par ganger kom ballen bort til der hvor vi satt og da sparket jeg ballen tilbake til dem. Siste gangen møttes blikkene våre (jeg og faren)og vi holdt det begge to. Til slutt vek jeg blikket, men da jeg snudde meg tilbake kort etter, så han fortsatt på meg og smilte lurt. Slik holdt vi på en stund, helt til jeg ble helt flau, rødmet og greier. Vi gikk kort tid etterpå, og da vinket han diskret, jeg smilte hele veien hjem. Er lenge siden noen har flørtet med meg og det var deilig å føle at jeg ble lagt merke til. Er jo litt moro å føle seg litt ettertraktet.

Må jo være lov å flørte så uskyldig selv om man er gift :ler: Men det var selvsagt herlig å komme hjem til de to herrene i mitt liv også. Var godt å kjenne at jeg savnet de masse. Følte at jeg hadde fått masse energi på turen, og selvtillitsboosten fra flørtingen kom selvsagt mannen min til gode :lur:

På prøvefronten er det ikke noe særlig nytt. Aner jo ikke hvor lang denne syklusen kommer til å være, så vi satser på å ha sex jevnt over :) Hvis jeg har normal lengde på syklusen (som jeg ikke har hatt enda) skal EL være rundt disse dager, og faktisk så har jeg lette blødniger med slim nå. (sorry detaljer) . Man skal visstnok være ekstra fruktbar om det er litt blod rundt EL, men jeg aner jo ikke om det er EL nå da.. Kan være at jeg har skjøre slimhinner og at det er sex'en de siste to dagene som gjør det også :vetikke. Mannen hadde dessuten feber store deler av forrige uke, så det kan ha satt ned sædkvaliteteten kraftig. Det tar vel ca 3 mnd å lage nye i såfall, så jeg er ikke alt for optimistisk de neste mnd.

Men som sagt, stresser ikke. Gjør ikke noe om det tar litt tid denne gangen, selv om jeg selvsagt håper det skal gå forholdsvis raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med turer bort. Og ja det er helt klart lov å flørte uskyldig når man er gift så lenge det kommer mannen til gode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Paris er herlig :)

Må visst ta tilbake at jeg har lette blødninger, i dag blødde det gjennom igjen. Jeg begynner å lure på om jeg ikke hadde mensen forrige uke likevel, bare blødning sånn som nå. Har googlet litt nå, og det kan se ut som jeg har fått noe som heter ektopi. Har jo hatt blødninger i hele sommer som ikke har vært mensaktig, men mer rent blod. Tror jeg skal bestille meg time hos gynekolog i morgen, så jeg evt kan utelukke at det skyldes andre ting. Er ikke noe moro å blø så mye hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på skolen og jobber med en oppgave som skal være inne til kl 16.00, men klarer ikke å finne motivajson til å gjøre noe fornuftig.. æsj, noen av oppgavene er vanskelig og jeg gidder ikke lete i bøkene...

Tror jeg tar en pause på 10 min, kommer tilbake og så jobber knallfokusert. *må bli ferdig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har tatt med seg J ut en tur så jeg kan rydde og vaske litt i leiligheten:

To do:

Legge sammen tøy

Vaske et par maskiner

Ta ut av oppvaskmaskinen

Støvsuge

Vaske gulv

Lufte og skifte sengetøy

Vaske badet

Tørke støv

Vaske skapdører kjøkken

Rydde bort kofferter etter helgeturene

Kaste visne blomster

Vanne potteplantene

Rydde i bleiene

Rydde rommet til J

Rydde eget soverom

Resten blir tatt i morgen..

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi nå leste jeg feil dato i ditt nest siste innlegg og trodde du hadde gjort ferdig oppgaven for så å dratt hjem og utført alt det husarbeidet på lista di før klokka var 7! Jeg tenkte WOW hun setter meg i skikkelig dårlig lys, dette må ikke sambo se! Men så så jeg at det var i går skrev innlegget om at du var på skolen og da følte jeg meg litt bedre med megselv ;) Jeg blir stolt av megselv om jeg vasker ei maskin og støvsuger gulvene på en og samme dag!

(men jeg syns du har vært flink i dag selv om jeg så feil dato da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos gynekologen, og ganske riktig så blør jeg fra livmortappen. Han var ikke sikker på hvorfor, men regnet med at det var ufarlig (ektopi) og at det kan frysebehandles. Han tok noen prøver for å være på den sikre siden, og siden jeg ønsker å behandle det så raskt som mulig, fikk vi prøve-forbud til svarene er kommet. Eller jeg velger å avvente prøvingen til jeg har fått behandling, sånn at jeg slipper å gå et svangerskap med maaasse blødninger, det ville vært utrolig frustrerende, og så slipper jeg å bekymre meg for om det er "vanlig" blødning eller at noe er galt med fosteret.

Han kunne se at jeg hadde hatt EL ca i forrige uke, og det stemmer ganske bra med når jeg trodde jeg hadde mensen sist. Så i teorien kan jeg jo fortsatt bli gravid, da IKM er neste uke en gang, men har vært syk og hatt lite sex, så regner ikke med det. Har dessuten tatt både nesespray og hostesaft som ikke skal brukes under graviditet, så er like bra om det ikke skjer noe nå.

Han regnet med at testsvarene kom om 3-4 uker, og da behadler han meg så snart de foreligger, så det er jo uansett ikke så lenge det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: effy.

Ja, det er spennende med prøving på nr 2. Dere skal ikke slenge dere på da :lur:

* Flickan føler seg ensom i prøveverden*

Fikk mensen i går, så da er det (heldigvis) ikke noe baby på gang. Nå venter jeg bare på å få prøvesvarene og behandling så vi kan sette i gang med prøvingen ordentlig. Og det positive er at det ser ut til at jeg nå har normal lengde på syklusen igjen, dvs ca 30-31 dager :)

Kanskje rekker jeg å gå ned de siste 4 kg jeg vil også før det sitter en spire :gjeiper: Gjør en HARD innsats nå om dagen hvertfall. Har innført totalt sukkerforbud frem til jul, og prøver å være flink å trene, så vi får se hvor det bærer. Vil liksom ned det siste, sånn at jeg kan være fornøyd. Hehe, men hvis jeg blir gravid igjen raskt, så er det vel rett tilbake til gamle former igjen... Men men, skal hvertfall prøve å holde en smekrere linje denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spennende med prøving på nr 2. Dere skal ikke slenge dere på da :lur:

* Flickan føler seg ensom i prøveverden*

Ehh...nei, blir ikke aktuelt å prøve ennå...

Ser for meg at det blir prøving om et års tid eller noe sånt.

Men kan tenke meg at det er spennende. Du ble vel ganske raskt gravid sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! En gammel støvete traver er innom og hilser på. Jeg er omtrent ikke på kg lenger, men tenkte jeg skulle stikke innom og hilse på - snublet tilfeldig over dagboka di nemlig! :)

Så koselig at du er i gang med runde 2! Godt å høre alt står bra til med dere.

Det har ikke klaffet for oss enda, jeg skal til utredning om noen få uker. Det blir spennende.

Blir nok ikke aktiv igjen på kg enda hvertfall, men ville bare si hei når jeg så deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! En gammel støvete traver er innom og hilser på. Jeg er omtrent ikke på kg lenger, men tenkte jeg skulle stikke innom og hilse på - snublet tilfeldig over dagboka di nemlig! :)

Så koselig at du er i gang med runde 2! Godt å høre alt står bra til med dere.

Det har ikke klaffet for oss enda, jeg skal til utredning om noen få uker. Det blir spennende.

Blir nok ikke aktiv igjen på kg enda hvertfall, men ville bare si hei når jeg så deg!

:klemmer:

Så koselig å se deg, ser du har byttet nick, men regner med det er GG? :klemmer: Synd det ikke har klaffet for dere enda, husker du var ganske cool ang prøving, men skjønner at dere begynner å bli utålmodige nå ja. Får håpe de finner ut av ting på utredning da. Jeg har og hatt langt KG-opphold, gi gjerne lyd fra deg om du blir mer aktiv igjen :)

Kanskje går vi gravide sammen denne gangen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...