Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å se deg :) Gratulerer med lille knøttet ditt :klemmer: Vi har kjøpt igjen ja, veldig deilig å ha noe større. Men er litt utenfor byen da. Ser dere planlegger bryllup neste sommer, er du ferdig med studiene da?

Tusen takk, hun er bare helt fantastisk :) 7 mnd allerede, jeg skjønner ikke hvor tiden blir av!

Det blir bryllup til sommeren ja! Gleder oss, men du og du hvor mye man må tenke på! Men jeg blir nok ikke helt ferdig med studiene til da...forhåpentligvis har jeg kun diplomen igjen etterpå.

Håper du har hatt en fin helg. Krysser fingrene for at bilen er bra og at syklusen stabiliserer seg snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å ha bil :tommelopp: Håper dere liker den mannen skal se på :nigo:

Vi likte den forsåvidt, men etter å ha lest om modellen på nettet ble vi litt skeptiske.. Var visst stor sjanse for å få en såkalt "mandagsbil" da det har vært masse trøbbel, spesielt den årgangen vi så på. Sa da ble det ikke den.

peugeot 307 :hjerte:

Saaavner min lille blå som vi solgte for alt for lenge siden :sukk:

Lykke til med blikjøp :)

Takk, vi har bestemt oss for en annen bil :)

:mine innlegg:

:hallo:

:klemmer:

Så gøy at du er tilbake på KG :) Lykke til med prøvingen, vi begynner endelig til neste år :)

Så moro, masse lykke til da :klemmer:

Tusen takk, hun er bare helt fantastisk :) 7 mnd allerede, jeg skjønner ikke hvor tiden blir av!

Det blir bryllup til sommeren ja! Gleder oss, men du og du hvor mye man må tenke på! Men jeg blir nok ikke helt ferdig med studiene til da...forhåpentligvis har jeg kun diplomen igjen etterpå.

Håper du har hatt en fin helg. Krysser fingrene for at bilen er bra og at syklusen stabiliserer seg snart:)

Så moro med baby og bryllup. Det er herlig med disse små, og får håpe du klarer å kose deg med bryllupsplanlegging. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi snart bileiere. :hoppe: En snerten liten Honda Jazz med automat-gir. den modellen går for å være et veldig bra bruktbilkjøp og er beskrevet som en "tilnærmet evighetsmaskin". Fin bybil, og perfekt til vårt bruk. Tror vi må kjøpe nytt bilsete til J da vi neppe får besafe-stolen vår inn baki der, men det er ikke noe stress.

Vi skal nedover til østlandet i helgen, og så skal jeg kjøre bilen oppover på søndagen. Kontrakten og alt det formelle fixes i morgen, og svigers henter den for oss. (de har vært og sett på den i dag ) Så fra i morgen har vi bil. :strix:

Ellers er jeg litt furt i kveld av to grunner. Den ene er at mannen min ble dritsur på meg da jeg kalte ham feig ( og teit) som ikke ville prute på bilen. Det var ingen andre interesserte og bilen har ligget ute en stund (selger har satt den ned i pris en gang allerede), og jeg følte vi kunne prøve oss litt da, og mener at når markedet går så tregt, er den priset for høyt. Men nei, han (mannen min) gikk t.o.m med på at VI skulle betale for tilstandsrapporten!! Og han synes selger var veldig real som gikk med på å betale den lille mangelen som ble avdekket på NAF-testen.. :roll: Herregud, det skulle jo bare mangle. Ble litt smågneldring av det, jeg prøver liksom å spare der vi kan, men vi kan visst bare kaste 1000-lapper etter folk vi .. Skulle ikke tro mannen min var økonom :fnise:

Men mannen min er virkelig elendig på sånt fant jeg ut, så vi (jeg) kunne like gjerne spart oss for gneldringen. Det endte med at han spurte ETTER å ha sagt at vi SKAL ha bilen og avtalt henting osv, om vi "muligens kunne få noe reduksjon i prisen". Eh, nei sa selger... Eh, neivel, jeg bare spurte, sa mannen..

hehe, way to go når man vil prute ja.. :ler:

Den andre grunnen er at søsteren min tar et fag sammen med meg, og i morgen har vi fremføring av en del av pensum sammen. I dag kommer hun og sier at hun ikke skal ta det faget likevel. :sjokkert: "Hva med fremføringen da?", sier jeg. "oi, det hadde jeg ikke tenkt på" sier hun. Så i kveld må jeg lese meg opp på hennes del, skirve sammendrag (for det hadde hun ikke gjort) og ta det også.. Argh.. Er det lov å kalle søsteren sin for drittkjerring noen ganger? :fnise:

Så her sitter jeg og henger med geipen da. Er egentlig i dritthumør. Fikk f... meg mensen på skolen i dag og. Tror dere jeg hadde noe annet enn et stakkarslig truseinnlegg? nix... Innen jeg rakk å komme meg på kiosken og kjøpe bind hadde det lekket stort gjennom ALT. Heldigvis hadde jeg en laaang ullgenser/kjole så det syntes ikke, men det var jo ekkelt og jeg måtte dra tidlig hjem og skifte..

Blæh, ingen som har noen muntre ord å komme med til en furt Flickan? For akkurat nå sitter jeg bare og tenker på alt vi kunne gjort med pengene vi kunne spart om mannen hadde hatt litt mer guts i seg. :eeeh:

*diamanter til Flickan* :danser:

Og just for the record: det ble til at mannen var den som hadde kontakt med selger pga at det var svigers som skulle se på den/hente den. Hvis ikke kunne jeg selv ringt og prutet liksom. men ble litt rart om jeg skulle ringt når mannen hadde snakket med de 3-4 ganger allerede. Sånn tilfelle der sier jeg kunne gjort det sjæl, for det vil jeg ikke høre nemlg :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bidra til sytingen, med en mann som er borte i ukesvis i gangen pga. jobb. Han skulle kommet hjem i morgen, etter opprinnelig plan, men nå blir det visst ikke før til helga. :bond:

Men gratulerer med bilkjøp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bidra til sytingen, med en mann som er borte i ukesvis i gangen pga. jobb. Han skulle kommet hjem i morgen, etter opprinnelig plan, men nå blir det visst ikke før til helga. :bond:

Men gratulerer med bilkjøp! :)

Hehe det hjelper å se at andre og lider :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, en skikkelig drittdag for deg! :klemmer:

Ta deg en sjokolade - det hjelper mot alt ;)

Stoooor :klemmer:

Ja, hadde det ikke vært for at jeg er alene hjemme med lillegutt som sover, og vi IKKE har sjokolade i hus, så hadde jeg spist en hel fabrikk nå tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, på'n igjen du også. ;)

Lykke til, håper den sitter kjapt. :)

Oi, flere som begynner på nr to ja. Gikk kjapt for dere ser jeg ;)

Kos å se deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj drittdager er det verste altså! Her holdt det på å bli en megadrittdag. Heldigvis hjalp det med dugelige mengder kaffe og litt alenetid :fnise:

Masse lykke til med jakten på nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj drittdager er det verste altså! Her holdt det på å bli en megadrittdag. Heldigvis hjalp det med dugelige mengder kaffe og litt alenetid :fnise:

Masse lykke til med jakten på nr 2 :)

Joiner dere eller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er humøret mye bedre hvertfall, men både jeg og J har vært syke. Jeg begynte å kjenne det allerede i går kveld, og i dag da jeg våknet hadde jeg feber og var potte tett. Jeg bestemte meg for å bli hjemme til forelesning skulle begynne kl 15.00 (da jeg hadde fremføring), og mannen leverte J i barnehagen. Noen timer senere ringte de fra barnehagen og sa at J var blitt dårlig han også. Så da måtte jeg droppe forelesning og være hjemme med J istedet. Og siden han hadde feber i hele dag, må han hvertfall være hjemme i morgen også. Kjedelig, for jeg har en del å gjøre på skolen om dagen. Mannen har masse å gjøre på jobben også, så da blir det jeg som må være hjemme siden det er han som bringer inn pengene i huset her.

Formen er bedre nå heldigvis, så hvis det varer til i morgen skal jeg trille J på lang tur når det er sovetid for ham.

Og nå er vi lykkelige eiere av en fiin Honda Jazz :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en deeeilig dag hjemme i dag. Fått gjort masse småting som jeg har hatt liggende på samvittigheten en stund. Fikk reparert tørketrommelen, eller det var bare en sikring som var gått, men jeg fikk hvertfall fikset det så den funker igjen. Og så fikk jeg vasket 4 maskiner med tøy, og hengt opp og tørket det. Jeg vasket leiligheten, og luftet alt sengetøy og madrassen til J. Ommøblerte rommet hans litt, og vasket og luftet det godt. Strøk alt sengetøyet før jeg la på nytt, så i kveld blir det himmelskt å legge seg i det. Jeg fikk ryddet i en roteskuff, hengt opp et par bilder og ryddet bort sommerskoene og funnet fram vintergarderoben.

Nå sitter jeg og slapper av litt før jeg skal legge meg tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...