Gå til innhold

Flickans lykkeland


flickan

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at det gikk bra og at du er i bedre form også :) Du er en god venninne og det tror jeg alle rundt deg vet om :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du er i bedre form! Håper det verste er over for denne gang :klemmer:

Ja, det håper jeg og. Har lyst til å kose meg med svangerskapet sånn som jeg gjorde forrige gang. Ja, jeg vet jeg var bortskjemt da og håper å være det igjen :gjeiper:

Så godt å høre at det gikk bra og at du er i bedre form også :) Du er en god venninne og det tror jeg alle rundt deg vet om :klemmer:

Takk, det varmer. Det er bare så utrolig godt å ha fortalt det til henne. Nå føler jeg at det er ordentlig offisielt, og jeg gleder meg til å fortelle det til resten av verden. Var veldig viktig for meg at hun ikke fikk vite det via via, så det var på tide at jeg tok mot til meg og tok samtalen med henne.

Her har du falt ut av mine innlegg og når jeg finner deg igjen så har du blitt gravid. Gratulerer så mye!!!

Hei :goodbye: Takk, det er herlig å vente på nr 2 nå. Gleder meg til å få en bror eller søster til poden vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på vanngym. Var utrolig bra time og jeg ble kjempesliten. Instruktøren var kjempeflink. Noen ganger må jeg virkelig ha motivasjonen på topp selv for å klare å gjøre en time bra, og virkelig ta meg ut, men i dag fikk vi skikkelig god hjelp fra instruktøren, og det er så utrolig viktig.

Har nesten ikke vondt i bekkenet om dagen, så ting tar seg veldig opp. Pga kvalmen den siste tida har jeg også gått ned 2 kg, så nå er jeg tilbake til startvekta. Det er helt greit det og :gjeiper:

På mandag skal venninnen min på UL, og jeg er så spent på hennes vegne. Håper alt står bra til med den lille i magen og er selvfølgelig litt spent på kjønnet. Selv har hun jentefølelse, mens jeg har litt guttefølelse for henne.

På lørdag har mannen bursdag så da må jeg finne på noe godt å spise. Noen tips, anyone? Skal kjøpe trapés til kite'n hans i bursdagsgave, regner med han blir glad for det. Er egentlig litt blakk om dagen, men søsteren min jobber i en kite-utstyrsbutikk så da får jeg gode rabatter, heldigvis.

Nå er det kvelden her, har satt meg som mål å komme meg i seng innen kl 22 hver kveld, så nå må jeg forte meg hvis jeg skal rekke det. Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Fant du på noe godt å spise til middag på lørdag? Ble han fornøyd med gaven? :)

Så bra bekkenet er bedre, må bare fortsette med det! :fy_fy:

Bra mål å prøve å være i seng til ti om kvelden. :Nikke: Har prøvd selv, men jeg greier det ikke med mindre jeg er syk... :rodme:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har kommet meg innom KG igjen og da fant jeg deg:) Så morsomt at nr to er på vei - gratulerer! Vi har lagt samme plan og ligger vel ca en måned etter dere.

Ser du har byttet studie også, tøft gjort av deg! Var ikke du kommet ganske langt med det andre? Det viktigste er iallefall at du trives med det du gjør og er motivert:)

Ha en fortryllende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Fant du på noe godt å spise til middag på lørdag? Ble han fornøyd med gaven? :)Så bra bekkenet er bedre, må bare fortsette med det! :fy_fy:Bra mål å prøve å være i seng til ti om kvelden. :Nikke: Har prøvd selv, men jeg greier det ikke med mindre jeg er syk... :rodme:Ha en fin kveld! :klemmer:

Vi gikk ut og spiste, så vi hadde en veldig koselig dag sammen, hele familien på 3. J koste seg også og fikk is til dessert, det var mega populært :ler:

Hvordan ble kaken? Håper formen er god :klemmer:

Den ble suuupergod :sikle:

Formen er mye bedre. Har dager innimellom med vondt i bekkenet, men det er ikke verre enn at det går fint :)

Hei!Har kommet meg innom KG igjen og da fant jeg deg:) Så morsomt at nr to er på vei - gratulerer! Vi har lagt samme plan og ligger vel ca en måned etter dere. Ser du har byttet studie også, tøft gjort av deg! Var ikke du kommet ganske langt med det andre? Det viktigste er iallefall at du trives med det du gjør og er motivert:) Ha en fortryllende dag!

Oi, så moro at dere og er i gang med nr 2, gratulerer :)

Ja, jeg har byttet studie, er veeldig fornøyd med det. Trives mye bedre nå, og fikk godkjent en del av fagene jeg hadde fra før så jeg slapp å begynne helt på scratch :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet her, har vært en litt travel uke. Bestemoren min døde på mandag, så jeg skal opp til nord i begravelse. Reiser i morgen tiidlig (så må egentlig legge meg NÅ ). Det er selvsagt trist, men jeg gleder meg til å se familien igjen. Bestemor har vært syk veldig lenge, så dødsfallet var ventet og jeg er nesten litt lettet over at hun slipper å lide mer. Hun har levd et langt og godt liv, så det føles riktig at det var hennes tur nå.

Blir borte nesten en uke, så blir lite KG på meg, men når jeg kommer tilbake er jeg nærmere UL som jeg gleder meg sånn til. Er enda 3 uker til så her smøres det med tålmodghet til den store gullmedaljen.

Ellers går graviditeten fint, selv om bekkenet krangler litt innimellom. Men det er mye bedre enn det var tidligere hvertfall. Jeg har ikke kjent noe liv enda, går og venter i spenning siden flergangs skal kunne kjenne det tidligere. Ikke har jeg fått noe særlig mage heller, så jeg er søren ikke sikker på at det er noe der jeg :ler:

Eller, det er jeg forsåvidt likevel. Er nemlig veldig tissetrengt hele tiden og kjenner livmora godt om morgenen. Og jeg føler meg veldig gravid pga bekkenet og at jeg blir fort mett. Er liksom stinn i magen hele tiden. Husker jeg var sånn forrige graviditet også, sikkert derfor jeg ikke gikk alt for mye opp i vekt, orket ikke så store måltider :)

Jeg skal fly alene med J, og det gruer jeg meg litt til. Det er så lang reise, med flybytte og mye venting, så er litt spent. Men det går vel på et vis.

Men nå må jeg legge meg. Skal opp kl 05.30 i morgen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så trist å lese om bestemoren din, håper dere får en fin begravelse og fin avskjed. Det er alltid trist når noen dør, men når de har vært syke lenge er det godt at de kan slippe å ha det vondt lengre.

Synes du er tøff som tar med J alene på flyet - det er ikke bare bare å reise med en liten en. Kan være litt av en utfording om ikke alt går helt smertefritt. Jeg fløy forrige uke med N og jeg merker at det beste er når jeg sitter med et ledig sete ved siden av meg. Hver gang jeg flyr alene nå ber jeg om å få sitte alene om det er mulig, og det ordner de som oftest.

Det er nok ikke lenge til du kjenner lillegull i magen heller - jeg går rundt og tror at jeg kjenner noe til stadighet. Bare for å minne meg selv på at det er litt i tidligste laget.

Ha ei god uke nordpå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, Aftereight :klemmer:

Uken i nord gikk kjempefint. Jeg bodde noen dager hos venninnen min (hun som prøver(sliter) å få barn) og vi koste oss masse.Tror også hun satte pris på barnebesøk. Resten av tiden ble tilbrakt med familien. Det var veldig hyggelig å se alle sammen igjen, er en del av kusinene og fetterne mine som jeg ikke har sett siden bestefar døde for 7-8 år siden, så det var jo ekstra hyggelig. Selv om omstendighetene ikke var så hyggelig sånn sett så ble det en veldig fin stund med familien og jeg er veldig glad for at vi tok oss råd til at jeg kunne reise. (Ble en svindyr uke, fly + leiebil kom på over 9000 kr)

Reisene og flyturene gikk helt greit. J ble veldig sliten, stakkar, noe som var forventet. Men han var egentlig supergrei, og jeg er stolt over å ha en så fin sønn. :rodme: Han har begynt å bable enda mer, og "snakker" nesten sår i ørene på oss :ler: Fortsatt ikke så mange ord, men det nærmer seg mer og mer føler jeg.

På hjemmefronten er det spennende tider i møte. Mannen er blitt forespeilet ny stilling i selskapet han jobber i. Det kom litt overraskende på, for han har nettopp begynt i ny stilling, og tradisjonelt har de som blir tilbudt denne nye-nye stillingen vært mye mer erfarne og eldre enn det han er. Han blir yngste i landet som har den rollen i selskapet, og det er et stort konsern. Han får ca 90-110 personer under seg(ikke personalansvar), samt hele det kommersielle ansvaret for kontrakten de jobber på. Han har ikke fått tilbudet skriftlig enda, så vi avventer fortsatt litt, føler ikke noe er hundre prosent sikkert før det. Det er nesten for godt til å være sant etter bare noen få år i arbeidslivet. Sannsynligvis vil det også innebære et kraftig lønnshopp, og det er selvsagt kjærkomment siden vi lever kun på hans inntekt om dagen. Men det er litt hysj hysj enda, siden det formelle ikke er i orden.

Jeg har en del å gjøre på skolen fremover, har 4 semesteroppgaver som skal inn de neste 2 ukene, så her må det jobbes. Er heldigvis ferdig med den ene, men har ikke begynt på noen av de andre, typisk meg å være sent ute... 2 av de skal være unnagjort på 1-2 dager med litt innsats, så egentlig stresser jeg ikke mye. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at turen gikk fint! Selvfølgelig ikke den hyggeligste anledningen, men koselig å treffe igjen familie uansett!

Spennende med nye muligheter for mannen! Må være flink som får sånne bra tilbud! :jepp:

Ha en fortsatt fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har fått stillingen :hoppe: Dvs han har ikke fått det skriftlig enda, men nå er det offisielt og sjefen har sagt at det er helt sikkert. Resten av ledergruppen har godkjent ham, og kunden som har utstedt kontrakten de jobber på har også godkjent ham. Han begynner i begynnelsen av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årgh, nå er jeg seriøst sur på Altinn.no, det er helt utrolig skandaløst dårlig at det fortsatt ikke går an å logge seg inn for store deler av befolkningen nesten 24 timer etter at løsningen skulle være tilgjengelig. Det mest irriterende er at jeg fikk logget meg inn kl 07.55 i går uten problemer, og surret rundt der inn og ventet på at oppgaven skulle bli tilgjengelig, men på slaget kl 8 hang det seg opp og jeg fikk ikke gått inn på de aktuelle sidene. :kjefte:

Jeg er så sinnsykt spent på mannen sin likning. Han fikk kraftig baksmell fjor pga formue, men jeg håper at den er redusert en del i år, pga diverse fradrag vi ikke hadde i fjor,samt lavere verdi på aksjer han eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med ny jobb til mannen, det blir spennende :)

Har heller ikke kommet inn på altinn, dvs jeg har kommet inn til dit jeg kan hente ned skjemaet for så å få beskjeden om at siden er utilgjengelig :kjefte:

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig. Jeg skulle til å logge inn kl. 8.00 igår og kom meg greit inn på siden men surret det til med innloggingen og vips så var det stengt i maaange timer! Men jeg klarte å komme inn på ettermiddagen så kanskje det er formiddagen som er verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende med altinn ja! Kommer ikke inn i dag heller jeg :kjefte:

Gratulerer med ny jobb til mannen! Greit med lønnshopp også :Hehe:

Hvordan går det med deg? Er bekkenet veldig kranglete? Blir spennende med UL. Skal dere vite kjønn denne gangen?

Vi må forresten møtes snart :jepp:

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...