Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Heii :vinke:

Hatt noen travle dager, så liten tid til KG - har savna deg kjære KG!! :fnise:

Får ikke til å mulitistere, og tegna mine er borte (aaargh!!);

Niennas: Søt du er! :rødme: Håper jeg blir det, så kan jeg sende deg en masse babystøv til deg over nyttår :strix:

Sushi: Send mer babystøv!!!! :hoppe:

.. en følelse i magen da, som om noe "knytter" seg der nede. Kjære sier at jeg fortalte det sist spira satt òg, før vi visste at vi var gravide. Er ikke like sikker jeg da, var det slik det var? *håperhåperhåper* :hoppe::sjenert::duskedame:

Handling og middag på plana nå, blir nok mer KG i kveld når kjære drar på nattevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra effektivt babystøv har du her :strix: :strix: :strix: Håååper du har en liten spire i magen akkurat nå! :hoppe:

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra effektivt babystøv har du her :strix: :strix: :strix: Håååper du har en liten spire i magen akkurat nå! :hoppe:

Tuusen, tusen takk søta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka her har flydd avgårde, vært travelt på jobb, og nå er jeg superklar for å ta helg i morgen! :hoppe: Ingen store planer for helga, tenkt å fylle den med en heel masse kjærestekos, siden vi begge har frihelg! :hjerte: Lurer på å dra på kino på lørdag og se "Fritt Vilt 3" - hvis jeg tør :redd: I morgen er det iallefall Xfactor, sofa og hjemmelagde hamburgere :sikle:

...håper tiden fram mot neste helg også flyr, og at vi står der med en positiv test neste lørdag! :duskedame: Det hadde vært fantastisk det! :rødme:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, helt til NESTE lørdag? Hvordan skal jeg klare å vente? :(

Aaaner ikke, vi må bare være sterke; :fnise: Og krysse alle fingre og tær! :hoppe: Er eegentlig ingen testo-man (Eltester teller vel ikke som tester? :fnise:) , men nå er en 5 pack med gravitester bestilt fra nett.. Er jo billigere å kjøpe 5 fra nett enn å kjøpe en 2pack i butikken, så da er jeg vel "unnskyldt"? ;)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Måtte jo innom deg en tur også før jeg tok natta! Nå har jeg deg under "mine innlegg" og kommer gjerne tilbake :)

Heii :vinke:

Så koselig med besøk! :) God natt Shasna, og velkommen tilbake skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er jo alt for spennende dette her! En hel uke til, altså? Vel, vi gir oss ikke! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper uken flyr for, og at neste helg kommer med vidunderlige nyheter til oss begge Virrer :rødme: :strix:

Forsett å :duskedame: og spre babystøv Sushi!! :hoppe::klemmer:

En time med squash etterpå, før det blir hjemmelagde burgere og kos med kjære!:) Håper alle har en flott fredag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe. :vinke:

Legger igjen en liten hilsen i dagboka di. Har sittet her og lest den nå. Ser at det er både triste og hyggelige ting her, men ser at du håndterer det på en fin måte :blomst:

Høres kjempe spennende ut med bryllup til sommeren. Håper det blir utsatt :Nikke:

Ser at vi har en spennende lørdag fremfor oss neste uke. Jeg venter også IKM den dagen... (krysse fingre for oss)

Blir en laaang uke kjenner jeg.... Kanskje vi får gode nyheter om en uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sånn! Da har jeg fått lest igjennom dagboka di.. fikk nesten frysninger her jeg satt! Det var jo som å lese mine egne tanker! :overrasket: Kjenner meg så utrolig godt igjen i tankene du beskriver etter at du mistet... :sukk:

Krysser fingerene for at det klaffer for dere denne måneden her! :tommelsmil::duskedame::duskedame:

Kos deg i kveld! :)

(edit: hadde glemt et ord :fnise: )

Endret av Shasna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

..KG`en min er fortsatt umulig, får ikke til noe som helst, så svarer dere alle her jeg. Foresten utrolig irriterende at ingen funksjoner funker, får jo ikke til smileys eller noe :

Shasna: Takk for besøk! :) Godt å høre at andre kan kjenne seg igjen i det jeg skriver. Det er fælt å miste. Helt grusomt. Man har jo rukket å glede seg, og på en måte forberede seg på det som skal komme. ..Håper vi aldri, aldri, aldri opplever dette igjen Shasna -- vi skal fylle bilene våre med barneseter ;)

Arven1: Hei!:) Så koselig at du titta innom!:) Veldig gøy med bryllupsplanlegging -- og er veldig, veldig klar for at vi må utsette det! :fnise: Håper vi begge oppdaterer dagbøkene med herlige nyheter neste lørdag!!:rødme: Krysser fingrene for dere!! :duskedame::hoppe:

Småkjekset: Så koselig med hilsen fra deg! :) Håper du og hadde en fin fredag!:) Hadde en herlig kveld, om enn litt tidlig slutt - stuptrøtte begge to og fant senga etter senkveld :fnise: God lørdag! :klem:

Virre: Lørdag og søndag kan gå treeeeegt (er så deilig å ha fri), mens arbeidsdagene neste uke kan fly avgårde - og at den bringer med tidenes beste, mest etterlengtede presang! :rødme:

----------

Ble en herlig kveld i går, men "kort", både jeg og kjære var utslitte, så gikk å la oss eter "Senkveld". Vi er blitt gamle :fnise: Stiv og støl etter squashen i går, men det er egentlig bare herlig, kjenner jo at kroppen har jobba. Tror faktisk jeg har oppdaga noen nye muskler også! :fnise:

Nå skal jeg på kafe med ei venninne, før jeg og kjære skal på litt shopping i ettermiddag. Og til kvelden blir det ost og kjeks :sikle: Ønsker alle en super lørdag! :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shasna: Takk for besøk! :) Godt å høre at andre kan kjenne seg igjen i det jeg skriver. Det er fælt å miste. Helt grusomt. Man har jo rukket å glede seg, og på en måte forberede seg på det som skal komme. ..Håper vi aldri, aldri, aldri opplever dette igjen Shasna -- vi skal fylle bilene våre med barneseter ;)

Helt enig med du. Håper vi aldri opplever dette igjen! Ja, vi skal ha bilen full av unger :hoppe::fnise:

Kos deg med ost og kjeks i kveld! Det hørtes nydelig ut. Spiser det alt for sjeldent. Blir biff og fløtegratinerte her i dag (egentlig fredagsmiddagen) :sikle:

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med du. Håper vi aldri opplever dette igjen! Ja, vi skal ha bilen full av unger :hoppe::fnise:

Kos deg med ost og kjeks i kveld! Det hørtes nydelig ut. Spiser det alt for sjeldent. Blir biff og fløtegratinerte her i dag (egentlig fredagsmiddagen) :sikle:

Ha en fin lørdag!

Mhm - må gå til innkjøp av minibuss etterhvert vi ;):fnise:

Hørtes veldig godt ut med biff og fløtegratinerte og! Mmm! :sikle: Det skal jeg huske på til neste helg. Med peppersaus. Og brokkoli. Og tomater :sikle: Kos dere i kveld! God lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppersaus ja! Skal prøve den med 3 pepper i kveld... Har du smakt den? Den er fra Knorr. Brokkoli og pepperstekt sopp er med på menyen :sikle: *skru tida fremover* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppersaus ja! Skal prøve den med 3 pepper i kveld... Har du smakt den? Den er fra Knorr. Brokkoli og pepperstekt sopp er med på menyen :sikle: *skru tida fremover* :ler:

Har ikke prøvd den 3pepper -- hvordan var den? Pepperstekt sopp òg, mmm!! :sikle: Håper dere hadde en fin lørdag, og at middagen ble nydelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...