Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Jøsses, så effektiv da :jepp: Greit å tenke på litt andre ting enn prøving også.. Og godt du har en slik finn kjærste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler vi er godt i gang ja! Vi er begge planleggings-mennesker, som elsker lister osv, så går som en lek dette! :) Og ja, er veldig, veldig, veldig heldig som har en så fin kjæreste :rødme:

-----------

Nærmer oss helg nå, forhåpentligvis IKM på lørdag :duskedame: ..fortsatt ingen symptomer på noe som helst, men håper fortsatt.. :)

Gleder meg uansett til å ta helg imårn klokken 14.30!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to symptomfrie som likevel håper :)

:duskedame:

...men helg kan vi uansett glede oss over!

Ja, tviholder på håpet, helt til det motsatte er bevist!;)

Ja, eeendelig fredag, og helg! :D

Sushi,kan jeg spørre - hva jobber du med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tviholder på håpet, helt til det motsatte er bevist!;)

Ja, eeendelig fredag, og helg! :D

Sushi,kan jeg spørre - hva jobber du med? :)

Har ikke lyst å bli gjenkjent, men kan si at jeg jobber i infobransjen. :)

Eeeelsker fredager! Nå er det bare en kjapp arbeidsdag igjen før jeg tar helg! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst å bli gjenkjent, men kan si at jeg jobber i infobransjen. :)

Eeeelsker fredager! Nå er det bare en kjapp arbeidsdag igjen før jeg tar helg! :smilbla:

Ok:) Fredagskveld er den beste kvelden i uka - det, og søndag! :) Håper fredagen din er fin! :klemmer:

Er i det minste fredag :hjerte: Og krysser fingrene :jepp:

Ja, nå krysses fingre og tær og alt som krysses kan :enig:

--------------

Endelig ferdig med arbeidsuka, og klar for frihelg -- og nå ligger jeg rett ut på sofaen, snørrete, med hodepine, feber og vondt i hele kroppen :( Typisk!! ..håper formen blir bedre til i morgen, har lyst til å nyte frihelga til det fulle! :syk:

Fortsatt ingen symptomer på at sipira satt denne måneden, og IKM i morgen.. Kommer nok til å ta en test i morgen tidlig, hvis ikke TR (vil ha IKM!!) har kommet allerede. Men er ganske forberedt på at det vil bli en negativ test. Skuffelsen blir kanskje ikke så stor ved en evt. negativ test, når jeg er så forberedt på det. Usj, er nok ikke så enkelt. Skuffelsen blir enorm allikevel :sjenert:

Skal se Xfactor fra i går + i dag nå (genialt med PVRdekoder :jepp: ) og proppe kroppen full av Cvitaminer og diverse nå, blir nok å ta kvelden tidlig i dag.. Ooog plutselig er det lørdag! :unsure:

Ønsker alle en fantastisk fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR kommet, så ingen klaff denne måneden... Usj... :sjenert:

Men faktisk ikke så skuffa som jeg hadde frykta, var j ganske forberedt -- og har viiirkelig trua på oktober måned!!;)

Blir rødvin med gode venninner i kveld, det blir kos:)

God lørdag alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..nå har jentene dratt hjem,. Har kost meg masse. Men har sittet med en vond klump i magen hele kveld. Har ikke orket å snakke om det. Bedre å late som - både ovenfor dere, og vennene mine. Blir på en måte verre, og mer virkelig,, når man prater om det, og setter ord på det.

..skjønner ikke hvorfor vi kke skal få det til. Vi som ønsker det så inderlig. Vi som lengter. Skulle så gjerne vært i en litt annen situasjon akkurat nå. Skulle så gjerne ha båret på barnet vårt, barnet til meg og min kjære. Kjærlighetsbarnet vårt. Ønsker det så inderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff... :tristbla: Synes også virkelig at dere fortjener det! :klemmer: Jeg har også virkelig trua på oktober, det er liksom en skikkelig inne-høstmåned med masse :sengekos: som blir til :gravid: som blir til :babysmokk:!

:duskedame: Heia oktober!

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... :tristbla: Synes også virkelig at dere fortjener det! :klemmer: Jeg har også virkelig trua på oktober, det er liksom en skikkelig inne-høstmåned med masse :sengekos: som blir til :gravid: som blir til :babysmokk:!

:duskedame: Heia oktober!

Jaa, heia for oktober, innekos, masse :sengekos: og at spira sitter!! :D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa, heia for oktober, innekos, masse :sengekos: og at spira sitter!! :D

:klemmer:

Jess, vi flytter over i graviditetsdagbøkene om ikke lenge skal du se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, vi flytter over i graviditetsdagbøkene om ikke lenge skal du se :jepp:

Jeg blir gjerne med å flytter!;)

----------

Perfekt søndag så langt i dag - våkna av at kjære kom inn med frokost på senga til meg i 10tiden -- et brett med telys, blomster, te, juice og ferske rundtsykker :rødme: Ellers ryddet litt her hjemme og i garasjen, plukket epler av epletreet, og rusla i byen med kakao i hånda og titta i butikkvinduer!:) Resten av dagen skal nytes inne, med taco og film, og kjære i armkroken :hjerte:

God søndag alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt søndag så langt i dag - våkna av at kjære kom inn med frokost på senga til meg i 10tiden -- et brett med telys, blomster, te, juice og ferske rundtsykker :rødme: Ellers ryddet litt her hjemme og i garasjen, plukket epler av epletreet, og rusla i byen med kakao i hånda og titta i butikkvinduer!:) Resten av dagen skal nytes inne, med taco og film, og kjære i armkroken :hjerte:

God søndag alle :klemmer:

Ååh, høres ut som du også har hatt litt av en søndag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma Mia, en stoor kopp med te, og lille kattepusen i armkroken her nå, og KG -- ikke så aller verst søndagskveld det, når kjæresten er på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...