Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Godt dere fikk pratet skikkelig ut :hjerte: Og klart det blir litt ambivalent med hennes babyprat når du har vært gjennom det du har vært.. Men det går da veien til slutt!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt dere fikk pratet skikkelig ut :hjerte: Og klart det blir litt ambivalent med hennes babyprat når du har vært gjennom det du har vært.. Men det går da veien til slutt!!! :jepp:

Ja, det var veldig godt!:) ..har veldig trua på at går veien denne måneden jeg;) :hjerte:

----------------

I gang med månedens ELtester nå, skal bli positiv på torsdag hvis alt stemmer.. Skikkelig ivirg på at den skal sitte denne måneden... *lengter* :hoppe::duskedame: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig godt!:) ..har veldig trua på at går veien denne måneden jeg;) :hjerte:

----------------

I gang med månedens ELtester nå, skal bli positiv på torsdag hvis alt stemmer.. Skikkelig ivirg på at den skal sitte denne måneden... *lengter* :hoppe::duskedame: :rødme:

Jeg krysser fingre og tær for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Men, er det ikke slik at man kun skal ta de de første tre månedene av graviditeten? Eller har jeg misforstått? :klø:

Jo du har nok rett i det, tenkte bare feil :sjenert:

Men jeg kommer uansett til å la dem ligge til en positiv test dukker opp.

Spiser passe sunt ellers, så tror det skal gå fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre og tær for deg! :D

Tusen takk :klemmer:

Jo du har nok rett i det, tenkte bare feil :sjenert:

Men jeg kommer uansett til å la dem ligge til en positiv test dukker opp.

Spiser passe sunt ellers, så tror det skal gå fint ;)

Ja, det gjør det nok sikkert :) ..Har latt de ligge de siste dagene jeg og nå, men kommer nok til å ta dem fra EL og utover..

Innom og heier litt :duskedame: Måtte vi alle bli endel av den O'store Oktoberbølgen :hoppe::fnise:

Jaaaa, la oss bli det!! :D :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen positiv ELtest i hus enda.. Kikka på strekene (ja, vet man eegentlig ikke skal tolke strekene på CBene), på tirsdag var den andre streken ganske sterk, mens i går og i dag var den nesten ikke synlig... Betyr dette noe?? :klø: Kan ikke ha hatt EL før tirsdag, hadde jo første dag i sist TR 25.09 :sjenert: Nei, nå lager jeg vel problemer, håper den er positiv i morgen -- veeeldig klar for EL og at spira sitter!! ;D

--------------

Hatt en fantastisk dag med kjære i dag, gikk tur i 2 timer, og nå har vi sett film og spist kinamat, mmm! ;) Så en norsk film som het "Sammen", utrolig gripende og bra film, har grått min del tårer for en stund nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kan det vere at du hadde drukket for mye før du tok den? :)

Jeg pleier å fast teste før middag, for da har jeg som regel ikke drukket noe på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det vere at du hadde drukket for mye før du tok den? :)

Jeg pleier å fast teste før middag, for da har jeg som regel ikke drukket noe på lenge :)

Kan ikke være det, tester fast om morgenen jeg. Jobber turnus, så er bare om morgenen jeg alltid er hjemme;) Har hørt før at man helst ikke skal teste om morgenene, men har brukt ELtester i noen måneder nå, og det har slått ut til tross for testing om morgenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ ELtest i dag og.. Men har igjen tolka streken som ikke skal tolkes (klarer bare ikke å la være), den var sterkere i dag, så kanskje slår den ut i morgen? :)

Arbeidshelg i helga, så ikke så mye spennende planer. Forutenom :sengekos::lur:

God helg til alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått positiv EL test denne måneden.. Men streken ble sterkere og sterkere, slo bare aldri helt ut.. Men satser på at EL har vært her likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått positiv EL test denne måneden.. Men streken ble sterkere og sterkere, slo bare aldri helt ut.. Men satser på at EL har vært her likevel :jepp:

Ja, vi får satse på det!:) ..kan jo ikke være sånn at EL ikke skal komme, nå som vi ønsker den som mest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra en lang dag på jobb nå, kjære hadde kjøpt inn deilig brød og pålegg til meg, så nå blir det litt slumring i sofaen før jeg skal finne senga :) ..ikke det heelt store å finne senga med kjære på nattevakt da, usj :s Savner han alltid sånn når han ikke er hjemme! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er såå klar for at det klaffer denne måneden. Er så klar for en positiv test. Det lykkelige smilet til min kjære når jeg sier vi skal ha barn. Den deilige lykke-følelsen. Murringer i magen. Ømme pupper. Tretthet. Spenning. Glede. Lengsel. Lykke.

*lengter som aldri før*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå klar for at det klaffer denne måneden. Er så klar for en positiv test. Det lykkelige smilet til min kjære når jeg sier vi skal ha barn. Den deilige lykke-følelsen. Murringer i magen. Ømme pupper. Tretthet. Spenning. Glede. Lengsel. Lykke.

*lengter som aldri før*

Som jeg kjenner igjen den lengselen! Snart er det vår tur :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg kjenner igjen den lengselen! Snart er det vår tur :hjerte:

Ja, la det være vår tur denne måneden Virre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg blir helt motløs jeg. Usj. Skal jo være en spennende tid dette. All beundring til de som prøver i maange år å få barn, og ikke gir opp. De er sterke de!

..synes månedene har snegla seg fram. Har venta på EL. Og har venta på IKM. Og har venta på EL igjen. Og igjen. Og igjen.

Nei, denne måneden skal det bli! Lei av å vente! Vil glede meg!

Nei, tulle meg til sengs nå, vet det føles bedre i morgen. Alt kjennes verre ut på natta, når man er alene :P Natti :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...