Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:popcorn:

Spennende med IKM i morra! Håper det klaffer for dere igjen nå. :jepp:

Takk for det Alabama!:) Det håper jeg òg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame: hurra for morgenkvalme :hoppe: :hoppe:

Krysser alt jeg har for gode nyheter i morgen :) Spennende dette!!

God helg :klem:

Takk for det! :klem:

---------

Litt mensen-følelse nå i kveld.. Håper det ikke er TR som er på vei... *VILIKKEVILIKKEVILIKKE* Krysser fortsatt det som krysses kan for gode nyheter på morgenkvisten i morgen :pls: :pls: :pls:

Spist aaalt for mye pizza, og alt for mye snop i kveld :rulle: Se en film nå, før vi finner senga :)

...håper lørdag bringer herlige nyheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Spennende! Du må opp tidlig i morgen å oppdatere, altså ;) Jeg krysser alle fingre og tær!

10 kg babystøv til deg:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, opp tidlig og teste :nigo: Jeg sender over litt av mitt superferske babystøv til deg :strix:

Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg håper vi snart får MonThe med i klubben, Virre! Mange små oktoberspirer :rødme:

Jaaaaaaa :hoppe:

Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! :jepp::ler:

Nemlig, det er viktig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg babystøv til deg:

:strix: :strix: :strix:

Tuusen tuuusen hjertelig takk søta! :klemmer:

Ja, opp tidlig og teste :nigo: Jeg sender over litt av mitt superferske babystøv til deg :strix:

Tuuuusen tuuuusen takk Virre!! :klemmer: Tenk, at du har en herlig liten fersk spire i magen!!! Det er fantastisk det :rødme:

Ååå, jeg håper vi snart får MonThe med i klubben, Virre! Mange små oktoberspirer :rødme:

Ja, jeg har veldig, veldig lyst til å være med i den klubben. Ingen andre klubber duger! :nei::fnise:

Ja, oppdatere oss KG-damene så tidlig som mulig! :jepp::ler:

Klart det, først dere, så mannen! eller var det omvendt....? :fnise:

:pls: :pls: :pls:

Søte du! :klem:

-----

Ååh, dere HERLIGE jenter!! :kghjerte:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært så ivrig når det har nærma seg IKM. Faren for en stoor skuffelse er så absolutt tilstede. Har forsøkt å forberede meg på at det ikke har klaffa, har jo ikke så mange symptomene på at det har det heller, men allikevel mer spent enn på lenge. Rart det der.. Mange det har klaffa for denne måneden da :hjerter_rundt:

Klarer ikke konsentrere meg om film. Finne senga med boka mi nå. Er igang med "Drømmehjerte" av Cecilia Samartin. Er ikke kommet lengre enn rundt side 30, men liker den godt allerede:)

Natti natt alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en strek. En svak strek, men en strek. Kan det være en skyggestrek? Ser den helt klart og tydelig, selv om den er svak. Herregud. Kan det være at det har klaffa denne måneden??

*Må kjæpe en digital test senere i dag*

Edit. Må bare legge til at streken er rosa, som kontrollstreken. Men svakere..

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier de ikke at en strek er en strek da??? :hoppe::duskedame: Sjansene er store for at du er gravid!!! :hoppe::strix: Oktober er visst den stoooore klaffemåneden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra!! :strix: Har sett deg i prøverdagbøkene, og da jeg leste hos Sushi at du skulle teste i dag måtte jeg skynde meg inn her og se hvordan det gikk! Gratulerer så masse, utrolig gøy :hoppe: Oktober er virkelig måneden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...