Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Kjære har også tatt en test nå, den var blendahvit :fnise:

Streken min er helt klart en strek :strix: :strix: :strix:

Gratulerer! :blomst:

Flaks at din kjære testet negativt ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRAAAA! :strix: Var det ikke det vi sa? Nå ble jeg skikkelig glad (sikkert ikke så glad som du og din kjære, da :fnise: )! :klemmer:

Denne oktoberbølgen har virkelig slått til :smilbla:

P.S: Den streken høres veldig ut som min første strek ( :rødme: ), veeeeldig svak, men likefullt rød-rosa i fargen. Og den viste seg å være en veldig bra strek, altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :blomst:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix:

En liten spire skal vokse og bli en liten :babygutt: eller en liten :babyjente: :rødme:

Håper alt går bra for dere denne gangen - noe det mest sannsynlig gjør :)

Håper ikke oktoberbølgen er helt over enda...

Edit: skriveleif (en liten spire skal bokse :fnise: istedenfor vokse..

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!! Så innmari morro. Krysser fingre for at alt går som det skal denne gangen.

:klemmer: ( blir ikke misunnelig i det hele tatt :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, gratulerer!!!! :strix: Blir spennende å følge med deg videre også :)

Tuuusen takk :rødme:

Hurra!! :strix: Har sett deg i prøverdagbøkene, og da jeg leste hos Sushi at du skulle teste i dag måtte jeg skynde meg inn her og se hvordan det gikk! Gratulerer så masse, utrolig gøy. Oktober er virkelig måneden!!

Hei Lilly!:) Glad jeg hadde gode nyheter å melde når du tok turen innom ;) Ja, håper flere slenger seg på også!

:dagens-rose: Gratulerer med positiv test! :klem:

Tuusen takk :klem: Nærmer det seg IKM til deg og nå? :lur:

Gratulerer! :blomst:

Flaks at din kjære testet negativt ja :fnise:

Takk :rødme: hehe, sikkert litt tullete, men måtte bare se hvordan en negativ test ser ut :fnise:

[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAA! :strix: Var det ikke det vi sa? Nå ble jeg skikkelig glad (sikkert ikke så glad som du og din kjære, da :fnise: )! :klemmer: Denne oktoberbølgen har virkelig slått til. P.S: Den streken høres veldig ut som min første strek, veeeeldig svak, men likefullt rød-rosa i fargen. Og den viste seg å være en veldig bra strek, altså :ler:

Er så glad du hadde rett Sushi! :hoppe: Elsker rød-rosa streker :hjerter_rundt: Sånn i ettertid ser jeg jo at streken egentlig ikke er svak i det hele tatt. Var nok megatrøtt, og i halvveis sjokk. Kjære mener på at den er like sterk som de testene vi tok etter IKM sist det klaffa.. :)

GRATULERER :blomst:

En liten spire skal vokse og bli en liten :babygutt: eller en liten :babyjente:

Håper alt går bra for dere denne gangen - noe det mest sannsynlig gjør :)

Håper ikke oktoberbølgen er helt over enda...

Mhm, tenk det da! Og allerede nå er det bestemt, om det blir en gutt eller jente :rødme: Ja, det må gå bra denne gangen. Orker ikke tenke tanken på at det ikke gjør det :hjerte:

Og har foresten hørt at oktoberbøgen er laaangt ifra over ;):klem:

GRATULERER!!!! Så innmari morro. Krysser fingre for at alt går som det skal denne gangen.

Tusen takk :rødme: Dette må gå bra, det må det.

----------

:strix: (skulle gjerne lagt til 100vis av :strix: , men får beskjed om at innlegget inneholder fler uttrykksikoner enn forumet tillater :fnise: . derfor er også noen av uttryksikonene i deres innlegg fjernet. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare helt uvirkelig. Tør ikke helt å slippe jubelen løs enda. Skummelt dette. Og helt fantastisk! :strix:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe: :hoppe:

Så gøy! Oktoberbølgen slår virkelig til! nå ble jeg innmari glad på dine vegne :nigo::klem:

Hurra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare helt uvirkelig. Tør ikke helt å slippe jubelen løs enda. Skummelt dette. Og helt fantastisk! :strix:

Virkelig!!! Jeg er så glad, samtidig som jeg prøver og ikke være for glad.. Hvis du skjønner hva jeg mener :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe,

jeg ble så glad da jeg så navnet ditt i en dagbok jeg leste! Jeg har tenkt på deg ofte helt siden i sommer, da jeg leste at du hadde abortert. Jeg vet at vi aldri har snakket sammen før, men av en eller annen grunn har du brent deg inn i hukommelsen min. Jeg har ofte lurt på hvordan du har det, og hva du gjør nå. Derfor er det utrolig godt å lese at du er gravid igjen: GRATULERER så mye! :)

Jeg gleder meg til å følge deg videre :)

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe: :hoppe:

Så gøy! Oktoberbølgen slår virkelig til! nå ble jeg innmari glad på dine vegne :nigo::klem:

Hurra! :strix:

Takk søte du! :klem:

Virkelig!!! Jeg er så glad, samtidig som jeg prøver og ikke være for glad.. Hvis du skjønner hva jeg mener :gjeiper:

Skjønner veeldig godt hva du mener! Er blanda følelser.. Er overlykkelig, men det sniker seg inn en liten "angst-tanke" innimellom og.. Men jeg må tenke positivt. Vil tenke positivt. Vil glede meg over dette. Det synes jeg du og skal gjøre søta ;) ..nå er det vår tur Virre!! :strix:

Hei MonThe,

jeg ble så glad da jeg så navnet ditt i en dagbok jeg leste! Jeg har tenkt på deg ofte helt siden i sommer, da jeg leste at du hadde abortert. Jeg vet at vi aldri har snakket sammen før, men av en eller annen grunn har du brent deg inn i hukommelsen min. Jeg har ofte lurt på hvordan du har det, og hva du gjør nå. Derfor er det utrolig godt å lese at du er gravid igjen: GRATULERER så mye! :)

Jeg gleder meg til å følge deg videre :)

Ha en kjempefin helg!

Hei Lillefot84 :goodbye: Tuuusen, tusen takk for en veldig hyggelig hilsen!! :klem: Blir nesten rørt her jeg sitter! Kjempekoselig om du titter innom igjen! Håper helga di også er fin! :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en fin kveld, MonThe! :klemmer: Det er jo god grunn til å ha en liten feiring nå. :)

Søte du! :klemmer: Såå lykkelig over å være med i klubben deres! Synes det er så gøy at det har klaffa for så mange av oss! :strix:

-----------

Har hatt en helt fantastisk dag. Har gått rundt i lykkerus/sjokk siden jeg tok testen litt over 6 i morges. Var så deilig å sende en mms til kjære i morges (han har vært på nattevakt), med bilde av den positive testen. Han er overlykkelig :rødme:

Feiret nyheten med å spise biff (godt stekt vel og merke :fnise:) med stekt sopp og tomat + hasselback poteter, mmmm! :sikle: Ooog savna ikke rødvina ett sekund! :jepp: Nå er kjære dratt på jobb igjen. Fikk akkurat melding fra ham;

" Du kommer til å bli verdens beste mamma.

Jeg elsker deg, og det lille underet vi har skapt"

Vær så snill du der oppe -- la den lille være i magen i rundt 8 måneder til! :pls: :pls: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i barnedåp i morgen. Til den lille tulla som jeg passa på fredag. Komemr nok til å kjenne det litt ekstra i magen imårn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen din er søt da :yvonne: Kos deg i barnedåp i morgen! Tenk så koselig at du snart har ditt eget lille nurk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Har hatt en ganske crappy lørdagskveld, så dette gjorde kvelden min god igjen! Ikke hør på de andre, spar på alt det babystøvet du har, for jeg trenger det den 1 januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Har hatt en ganske crappy lørdagskveld, så dette gjorde kvelden min god igjen! Ikke hør på de andre, spar på alt det babystøvet du har, for jeg trenger det den 1 januar :D

Uffa vennen! :troest:

..har endelig mye babystøv, og sparer det aller,aller beste til den 1.januar :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!!!!!!! :biggrin:

Tuusen takk :klem: Håper du følger etter om litt! :nigo:

Mannen din er søt da :yvonne: Kos deg i barnedåp i morgen! Tenk så koselig at du snart har ditt eget lille nurk :rødme:

Jaa, tenk det!! :nigo: Ifølge terminkalkulatoren på babyverden kommer mitt eget nurk til verden rundt den 4.juli :rødme:

*er skikkelig dårlig på å ikke bli overivrig og oppslukt* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...