Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda sterkere strek i dag, nå kom den opp noen sekunder etter kontrollstrek! :hoppe:

:rødme:

:hoppe: :hoppe: Er det ikke fantastisk? :hjerte:

Dere kommer akkurat med på den utvida pappapermordningen da, med termin i starten av juli. :jepp: Uansett en fiiin måned å få en baby... sommerbabyer på oss begge to :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Er det ikke fantastisk? :hjerte:

Dere kommer akkurat med på den utvida pappapermordningen da, med termin i starten av juli. :jepp: Uansett en fiiin måned å få en baby... sommerbabyer på oss begge to :rødme:

Yey!! Sommerbaby :hoppe: I tillegg fint å få før september med tanke på barnehageplass :jepp:

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!! Sommerbaby :hoppe: I tillegg fint å få før september med tanke på barnehageplass :jepp:

Ja, dette er virkelig bra planlegging, jenter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er virkelig bra planlegging, jenter :tommelsmil:

Haha, ja :gjeiper: Og jeg som alltid er så dårlig på å planlegge ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jaa, tenk det!! :nigo: Ifølge terminkalkulatoren på babyverden kommer mitt eget nurk til verden rundt den 4.juli :rødme:

Hm, akkurat den terminen ville jeg også fått om det skulle nå ha kllaffet. Men syns jeg så en anelse misfarget utfl i dag tidlig, så tenker nok tanta kommer i løpet av dagen :kjefte:

Gratulerer så mye MonThe!

Jeg er kjempemisunnelig for deg som har vert så heldig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg blir så glad på dine vegne! Å bli gravid er en sååå herlig følelse! Gleder meg til det blir min tur igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å laste opp et bilde må du trykke på svar knappen, slik at du er inne på der du kan skrive innlegg med mange ekstra muligheter :jepp:

Under den boksen du skriver innlegget står det legg til vedlegg. Bla gjennom bildene på pcen, finn det bilde du vil ha og legg ved.

Når du nå publiserer innlegget ditt er det bilde med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer akkurat med på den utvida pappapermordningen da, med termin i starten av juli. :jepp: Uansett en fiiin måned å få en baby... sommerbabyer på oss begge to :rødme:

Jo, det er heeelt fantstisk! :nigo: Utvida pappapermordning? Har ikke rukket å tenke så langt fram i tid jeg. Skjønner det er mye å sette seg inn i :fnise:

Yey!! Sommerbaby. I tillegg fint å få før september med tanke på barnehageplass.

Mhm, passer perfekt dette! :hoppe:

Hm, akkurat den terminen ville jeg også fått om det skulle nå ha kllaffet. Men syns jeg så en anelse misfarget utfl i dag tidlig, så tenker nok tanta kommer i løpet av dagen :kjefte: Gratulerer så mye MonThe! Jeg er kjempemisunnelig for deg som har vert så heldig

Usj, dumt det ikke klaffet til deg denne månden Ruccola! :troest: Men vi fortsetter å heie! :heiajente: Har hørt at de spirene som blir unnfanga i november er særdeles fine! :hoppe::strix:

Ååå, jeg blir så glad på dine vegne! Å bli gravid er en sååå herlig følelse! Gleder meg til det blir min tur igjen

Mmm, taaakk :rødme: Gleder meg til å høre det er din tur igjen òg :klemmer:

For å laste opp et bilde må du trykke på svar knappen, slik at du er inne på der du kan skrive innlegg med mange ekstra muligheter

Under den boksen du skriver innlegget står det legg til vedlegg. Bla gjennom bildene på pcen, finn det bilde du vil ha og legg ved.

Når du nå publiserer innlegget ditt er det bilde med

Ok, skal prøve på det! :) Takk for tips :klem:

(skikkelig irriterende med det der "Innlegget ditt inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater.". :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi kommet hjem, etter å ha vært i barnedåp og gått med bøsse for årets tvaksjon:) Skikkelig imponert over folks giverglede :jepp: ..og nå som årets gode gjerning er unnagjort, blir det sofakos med kjære :nigo: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene fra i går! :) Glemte å ta bilde av testen i dag, og nå er den inntørka og blekna :fnise:

Det ene bildet er testen min. Det andre bildet er min test + sambos test :fnise: :fnise:

post-34763-1287935778,7723_thumb.jpg

post-34763-1287935797,0361_thumb.jpg

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, den var jo tydelig den! Og godt å se at samboeren din ikke er gravid :ler:

Godt at det manglet en strek på samboerens test, ja. :fnise:

Jepp, lettelse det! :fnise: ..måtte bare se hvordan en skikkelig negtiv test så ut, for å være sikker på at det ikke var en lurestrek på min :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Er bare innom og snoker litt for å se åssen det går med den nygravide :sjenert: Er spennende å følge med :popcorn:

Bare å snoke innom når du vil, bare hyggelig det :klemmer:

----------

Nå har jeg krøpet under dyne, tatt med meg dataen og en tvserie, blir nok å sovne tidlig, er så trøtt :Gjesp:

Har stresset litt med tanke på jobben i kveld. Må fortelle det på jobb allerede nå, pga at jeg jobber med folk som sparker/slår. Kan ikke ta sjansen på det, vil ikke risikere spira. Samtidig er jeg abolsutt ikke klar for å dele det med noen.Vet at alle kommer til å skjønne det, når jeg plutselig skal ha tilrettelagt arbied. Er ikke klar for å snakke med noen om dette. Spesielt siden det gikk som det gikk sist. Samtidig så har jeg ikke noe valg. Får helt panikk når jeg tenker på å fortelle det til noen. :tristbla::riste:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare å snoke innom når du vil, bare hyggelig det :klemmer:

----------

Nå har jeg krøpet under dyne, tatt med meg dataen og en tvserie, blir nok å sovne tidlig, er så trøtt :Gjesp:

Har stresset litt med tanke på jobben i kveld. Må fortelle det på jobb allerede nå, pga at jeg jobber med folk som sparker/slår. Kan ikke ta sjansen på det, vil ikke risikere spira. Samtidig er jeg abolsutt ikke klar for å dele det med noen.Vet at alle kommer til å skjønne det, når jeg plutselig skal ha tilrettelagt arbied. Er ikke klar for å snakke med noen om dette. Spesielt siden det gikk som det gikk sist. Samtidig så har jeg ikke noe valg. Får helt panikk når jeg tenker på å fortelle det til noen. :tristbla::riste:

Skjønner deg veldig godt. :troest: Jeg må også fortelle det til sjefen i morgen, siden jeg er sykmeldt så lenge... Gruer meg veldig. Slipper heldigvis å si det til andre kolleger enda, men de kommer jo til å lure de også.

Men det går jo aller mest sannsynlig bra med deg og spiren denne gangen. :) Og det ER jo en kjempegod nyhet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt. :troest: Jeg må også fortelle det til sjefen i morgen, siden jeg er sykmeldt så lenge... Gruer meg veldig. Slipper heldigvis å si det til andre kolleger enda, men de kommer jo til å lure de også.

Men det går jo aller mest sannsynlig bra med deg og spiren denne gangen. :) Og det ER jo en kjempegod nyhet! :klemmer:

Ja, det må gå bra :sjenert: ..har jo troa på at det går bra. Bare kjenner at jeg absolutt ikke er klar for å sidet til noen. fant det jo nettopp ut selv. Og ja, det er jo en kjempgod nyhet! Har jo venta på denne nyheten :rødme:

Lykke til med å snakke med sjefen imårn Sushi, det går nok bra :jepp: ..hvis sjefen din ikke liker det er h*n en dust. Vi liker!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten mandagsklem til deg :klemmer:

Skjønner du synes det er tidlig å si noe, men må man så må man. Jeg tror det skal gå bra for dere denne gangen :jepp:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke vil fortelle så tidlig.. men som Ripsy sier, må man så må man :klemmer: Lykke til. Jeg er sikkert på at det ordner seg! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...