Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme fra jobb i dag -- kjennes ut som om jeg er helt tappa for energi, og "fyllesyk" som aldri før. :fnise: Satser på at en dag i sofaen hjelper på, så jeg kommer meg på jobb i morgen.

Skal bruke dagen til å gjøre ingenting annet enn å ligge i sofaen og se tv/lese bok/sove. Og håpe at oppkasten holder seg unna. ..oog oppdatere meg i dagbøkene på KG :popcorn:

Så ferdig serien "vår" i går -"Six Feet Under", noen som har forslag til en ny serie vi kan begynne på?? En serie som begge kan se ;)

Håper alle har en fin fin dag :klemmer:

Er det feil av meg å være misunnelig på din "fyllesyke"? :ler: Jeg vil også være kvalm! Hadde aldri trodd at jeg ville si noe sånt,men utrolig hva man kan ønske seg :lol:

Håper at formen er bra sånn ellers sånn bortsett fra de symptomene som skal være der da :Nikke:

Kan anbefale deg Sopranos eller The wire. Jeg og :herremann: brukte vinteren i fjor på dette og vi stor koste oss. Det beste vi har sett. Nå er vi på leting etter vinterens serie som vi kan kose oss med, men har ikke funnet noe ennå.... Lurer litt på Dexter....

Ha en god uke videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale Dexter, Sopranos, The Wire! Ser de er favoritter blant flere her ;) Dette er i alle fall serier vi har sett på sammen, og som begge liker godt!

Og den trøttheten altså.. Helt merkelig følelse det der, og ha null energi. Gleder meg til den kommer tilbake!! :tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kvalmen har slått til... :troest Håper den ikke blir værende så lenge!

Sopranos? Den har vi sett nå.

Hei Ripsy! :vinke: Så koselig at du tittet innom! Skal sjekke ut sopranos! :jepp: Håper dagen din i dag er fin, sender deg masse gode tanker, og en stooor :hug:

Titter innom :vinke

Blir spennende å følge deg videre!!

Bare å titt i vei det mjau-mjau, koselig med besøk! :klemmer:

:rødme:

Gleder meg til å lese i boka di iløpet av helga! :hoppe::strix:

Er det feil av meg å være misunnelig på din "fyllesyke"? :ler Jeg vil også være kvalm! Hadde aldri trodd at jeg ville si noe sånt,men utrolig hva man kan ønske seg :lol

Håper at formen er bra sånn ellers sånn bortsett fra de symptomene som skal være der da :Nikke

Ikke feil i det hele tatt - hadde det akkurat slik jeg òg, før det klaffa :fnise: Rar den der kroppen, og hjernen! ..Prøver derfor å ikke klage over ting, er jo dette jeg har ønska meg mest av alt! :hjerte: Håper du også føler deg trett, kvalm, oppblåst og har vondt i puppene om litt! :nigo:

Dexter anbefales :nigo

Mange som anbefaler Dexter. Og det er jo han samme fra "Six Feet Under", I like! :jepp:

..kanskje jeg skal bestille ses.1 av "Dexter"? *holder fast på tanken fra i går om at å shoppe på nett er gratis* :lur:

Kan absolutt anbefale Dexter, Sopranos, The Wire! Ser de er favoritter blant flere her ;) Dette er i alle fall serier vi har sett på sammen, og som begge liker godt!

Og den trøttheten altså.. Helt merkelig følelse det der, og ha null energi. Gleder meg til den kommer tilbake!! :tommelopp

:klemmer

Then Dexter it is! :jepp: Rart med den trøttheta ja, stuptrett og "utslitt" fem timer etter jeg har stått opp. Har lest en plass, husker ikke hvor, at mange gravide har behov for 2-3 timer mer søvn i døgnet, er kanskje noe i det? :klø: Bare vent noen uker nå, så skal vi gå rundt og stråle! :jepp: :rødme:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

hvor kjøper dere alle disse seriene da? :klø: :sjenert:

Jeg finner alltid noe på nettet - tenkte jeg skulle handle noen julegaver på nettet og :)

Ønsker deg en fin-fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare play.com! Genial side! gratis frakt, og de sender ut dvd'er en og en(hvis man bestiller flere) slik at man sjelden kommer over 200 kr :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hvor kjøper dere alle disse seriene da? :klø: :sjenert:

Jeg finner alltid noe på nettet - tenkte jeg skulle handle noen julegaver på nettet og :)

Ønsker deg en fin-fin dag! :klem:

Jeg handler på cdon.com. Finnes sikkert billigere sider, men de har ofte veldige gode tilbud på cd`er og tvserier, og leverer superraskt!

Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er jaggu rar! Vært kvalm og uggen i dag også. Til for ca en time siden, da ble jeg plutselig skrubb-sulten. Nå har jeg spist (mer som kasta innpå) tre brødskiver med eple-syltetøy og to glass melk. Og har lyst på mer. Og er ikke kvalm! :fnise: Jippi for bedre form da, det passer bra i og med at det nærmer seg helg!

Jeg og kjære skal feire bursdagen vår på lørdag, det gleder jeg meg til! :jepp: Har vansker med å bestemme meg for hva vi skal lage til av mat. Har lyst til å ha det enkelt. Orker ikke stå over grytene og steke og ordne helt til gjestene kommer. Så langt har jeg tenkt å lage dette;

- Igrid Espelids focaccia *mmmmm*

- marinerte kyllinglår

- salat med pasta, "trippelsalat", cherrytomater, pasta, rødløk og bacon i terninger

- "små spyd" med ost/frukt/skinke/spekemat

- sette fram skåler med dressinger, soltørket tomat, fetaost og oliven. Og frukt og grønnsaker, som melon, ananas, druer. Og så skal ei venninne av meg lage verdens beste tzatziki :sikle:

Og så har jeg lyst til å lage noe dessertgreier. Men er håpløs på dessert-baking. Går det an å lage pene muffins (ala cupcakes) ut av en 123-pakke? F.eks. med litt tykkere glasur på toppen, evt. tilsette farge, og putte på pent strøssel/NonStops eller noe? :klø:

Hva tror dere jenter? Høres dette greit ut?? Noen andre forslag??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen min lager de nydligste oreo muffins med oreo krem!!!

Var helt nydelig gode!

Skal google litt og se om jeg finner en oppskrift, viss ikke kan jeg spørre henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min lager de nydligste oreo muffins med oreo krem!!!

Var helt nydelig gode!

Skal google litt og se om jeg finner en oppskrift, viss ikke kan jeg spørre henne ;)

Mm, det hørtes veldig godt ut!! :sikle: Oppskrift taes imot med hjertelig takk! :klem:

--------

Nå har vi vært på besøk til svigermor, fikk servert kjøttkaker og kake, og fikk de fineste bursdagspresangene. Snille, snille svigermor :hjerte:

Og nå har kjære fyrt i peisen, og sitter og klimprer på gitaren. Smelter. Kan livet bli noe deiligere?? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det hørtes veldig godt ut!! :sikle: Oppskrift taes imot med hjertelig takk! :klem:

--------

Nå har vi vært på besøk til svigermor, fikk servert kjøttkaker og kake, og fikk de fineste bursdagspresangene. Snille, snille svigermor :hjerte:

Og nå har kjære fyrt i peisen, og sitter og klimprer på gitaren. Smelter. Kan livet bli noe deiligere?? :rødme:

Skal se om jeg får den i morgen, fant endel på nettet, men bare veldig kompliserte ;)

Er det i dag du har dag?

Legger ved en liten :roser: ihvertfall i tilfelle det er i dag!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal se om jeg får den i morgen, fant endel på nettet, men bare veldig kompliserte ;)

Er det i dag du har dag?

Legger ved en liten :roser: ihvertfall i tilfelle det er i dag!!!! :klemmer:

Tror jeg skal holde meg langt unna kompliserte oppskrifter ;)

Hadde dag forrige uke, og min kjære denne uka :) Tusen takk for nydelige roser Ruccola! :hug:

---------

Fredag, og endelig lønning! Skal på service med bilen, og og handle - har en eeeeviglang handleliste med meg, for kjøleskap og fryser er tom. Elsker storhandling :fnise:

Etter dagligvarehandling skal jeg se om jeg finner noe fint ti meg selv, fikk mange gavekort i presang! :hoppe: Elsker å handle med gavekort!! :nigo:

Ønsker alle en fantastisk fredag! :sol:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storhandling er gøy!! :hoppe: Skal selv neste uke da lønna kommer :nigo: Pleier å ta turen over til sverige en gang i måneden, er jo så billig kjøtt!

Har sendt deg en PM ;)

Ha en fiiiiiin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ikke spart på oppskriften på oreomuffinsene, fordi den var så komplisert :sjenert:

Så idag har jeg kjøpt en pakke med toro sjokolademuffins-mix, og så har jeg investert i muffinsbrett! :jepp:

Så tenkte faktisk jeg skulle prøve å bare lage sjokolademuffinsene og lage oreokrem på toppen istedenfor :)

Da lager man nemlig bare vanlig krem, men finknuser en 6-8 kjeks og blander i, sammen med en teskje med vaniljesukker :)

Tror det blir nyyydelig!

Så er det jo så praktisk å bare kunne fryse muffinsene, og ta dem omm når en trenger og bare pisker littt krem - og vips! så har man deilige muffins! :)

Enkelt og godt, og alle anbefalet toromuffinsene fordi de blir høyere. Mine jeg lager selv blir nemlig aldri over kanten en gang.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storhandling er gøy!! :hoppe Skal selv neste uke da lønna kommer :nigo Pleier å ta turen over til sverige en gang i måneden, er jo så billig kjøtt! Har sendt deg en PM ;)

Ha en fiiiiiin helg :sol

Ja, elsker det!:) Jeg og kjære har en felles matkonto, som vi setter inn et fast beløp på, så det føles nesten ikke ut som om det er mine penger jeg bruker en gang :fnise: Heldig som kan dra over til Sverige du da! Bor dere nære grensen? Tusen takk for kjemepfin oppskrift!:)

God helg! :hug:

Hun hadde ikke spart på oppskriften på oreomuffinsene, fordi den var så komplisert :sjenert:

Så idag har jeg kjøpt en pakke med toro sjokolademuffins-mix, og så har jeg investert i muffinsbrett! :jepp:

Så tenkte faktisk jeg skulle prøve å bare lage sjokolademuffinsene og lage oreokrem på toppen istedenfor :)

Da lager man nemlig bare vanlig krem, men finknuser en 6-8 kjeks og blander i, sammen med en teskje med vaniljesukker :)

Tror det blir nyyydelig!

Så er det jo så praktisk å bare kunne fryse muffinsene, og ta dem omm når en trenger og bare pisker littt krem - og vips! så har man deilige muffins! :)

Enkelt og godt, og alle anbefalet toromuffinsene fordi de blir høyere. Mine jeg lager selv blir nemlig aldri over kanten en gang.... :sjenert:

Mm, det hørtes godt ut! Og enkelt! I like! Du må si ifra hvordan det ble! :jepp: La muffinsplanene litt på is her, klarte ikke bestemme meg :P Kos deg med baking, og muffins! :hug:

-----

Da er kjøleskap, fryser og kjøkkenskap fylt opp med masse godt, herlig! Føler meg litt som ett skikkelig husmoremne i dag, har tilogmed lagd tunfisksalat! Den var forøvrig heelt nydelig! Og så var det jo så fort gjort. Nam! :)

Nå venter jeg på at kjære skal bli ferdig på jobb, så skal vi til byen en tur. I kveld blir det kinesisk takeaway og Xfactor! :hjerte: God helg alle! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...