Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Så bra at du koste deg på julebord! Det er fullt forståelig at du engster deg for om alt går bra... Men denne gangen er det din tur MonThe! Og ja, det er et godt tegn at du føler deg værre! Så håper du føler deg helt på bånn fremover og :fnise: (les: godt ment ;) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig fikk jeg titta innom her igjen! :) Og her sitter du fortsatt og bekymrer deg... det er forståelig, men det kommer til å gå BRA denne gangen! :klemmer: Du er allerede over ni uker (tiden flyr!), og det blir bare bedre og bedre sjanser for at alt går strålende flott med babyen din. Tenk at det er en liten MonThe-spire inni der :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode dere er jenter :hug:

Ja, dette skal gå bra.. Må det! Har vært hos legen i dag,er sykemeldt noen dager framover, pga kvalme og hodepine. Trenger nok å ta det litt med ro, både for kropp og sjel. Men er som dere sier, et godt tegn at formen er dårlig :P

Ønsker alle en strålende tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro du! Plei deg selv og den lille i magen :) Og hvor fæl den kvalmen er, så er det i alle fall et godt tegn, det trøster jeg meg med hele tiden..

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro du! Plei deg selv og den lille i magen :) Og hvor fæl den kvalmen er, så er det i alle fall et godt tegn, det trøster jeg meg med hele tiden..

Ha en fin dag :klem:

Ja, jeg er evig takknemlig for alle symtpomer, hadde aaldri trodd jeg skulle være glad for å være kvalm :fnise: Fin fin dag til deg og Virre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge Babyverden så har det lille frøet begynt å bevege seg denne uken. Og de første målbare hjernebølgene starter! Tenk det da dere! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en trasig dag i dag. Mye tårer, kjenner jeg er så redd for at det skal gå galt. Min snille, gode, herlige kjære har holdt god trundt meg, og forsikret meg om at dette skal gå bra. Er jo ingenting som tilsier at det ikke skal det. Og nå har vi jo kommet oss godt uti uke 9, uten noe tull.. Det må være bra :hjerte:

Oppi alt det som føles litt trist og tungt, har jeg plukket fram lista fra Babyverden, over alt som skal skje framover. Det skal nemlig skje.

Unnfangelsen finner sted omkring: 9. oktober 2010

Hjertet begynner å slå: 3. november 2010

Embryoet beveger seg: 27. november 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 4. desember 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 4. desember 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 18. desember 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 25. desember 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 1. januar 2011

Fosteret svelger og tisser: 15. januar 2011

Tid for ultralyd: 22. januar 2011 (har time 4. februar)

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 29. januar 2011

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 12. februar 2011

Fosteret begynner å høre: 5. mars 2011

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 2. april 2011

Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. mai 2011

Svangerskapspermisjonen begynner: 13. juni 2011

Sånn, nå kan jeg se her og minne meg selv på hvordan kalenderen min ser ut framover mot den 5 juli :rødme:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på!

Har sniklest litt i dagboken din tidligere, tenkte jeg skulle legge igjen spor etter meg nå :)

Krysser fingrene for at alt går bra med spirene våre :klemmer:

(redigert pga feil i smiley!)

Endret av pandatjej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tegn/multisitering etc fungerer ikke, så svarer dere alle under her;

Virre; Ja, det gjør det. For oss begge :klemmer:

Niennas: Njaa...det er jo egentlig det! God du :klem:

pandatjej: Så koselig at du tar turen innom! Gratulerer igjen med positiv test! :strix: Har du dagbok? :klemmer:

Bygdejenta: Ja, håper du har rett :klem: Spennende tider for deg nå framover :hoppe:

-------

I dag har vært en skikkelig slapp dag, bare ligget på sofaen egentlig.. Skal prøve meg på en tur ut etterpå, kjæres elever skal ha julekonsert, så har tenkt oss dit. Ikke noe som får igang julestemninga slik som julekonsert med unger :hjerte:

God onsdag alle :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Har ikke dagbok foreløpig nei, men lurer på å opprette en etter hvert. Har hatt dagbok før, men er liksom ikke så flink til å følge den opp og til å skrive underveis.. :sjenert:

Var det en fin konsert i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :kaffekopp:

Har ikke dagbok foreløpig nei, men lurer på å opprette en etter hvert. Har hatt dagbok før, men er liksom ikke så flink til å følge den opp og til å skrive underveis.. :sjenert:

Var det en fin konsert i går?

Hei :vinke:

Blitt helt avhengig av dagboka mi jeg, er stort sett innom hver dag og legger igjen et ord eller to. I begynnelsen skrev jeg mest for "gjøre av tankene en plass" , nå er det like mye for å skravle med dere KGdamer! :) Men om du ikke har egen dagbok kan du jo være aktive i våre ;) Ja, det var kjempekoselig. Fikk skikkelig julestemning, med "Tenn lys", "Det lyser i stille grender" osv :nisse:

Håper dagen din er fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er formen her da? Det går fremover med oss MonThe!! Ikke så lenge til 12 uker nå :hoppe: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er formen her da? Det går fremover med oss MonThe!! Ikke så lenge til 12 uker nå :hoppe: :rødme:

Hei Virre mi :klem:

Formen er ikke mye å skryte av. Vært konstant kvalm siden søndag, og har fått en sinnsyk hodepine de siste dagene i tillegg :s Men, det må jo være et bra tegn med den der kvalmen :Nikke: HVordan er formen din?

Ikke mange dagene til vår lille spire kan kalles "et foster" nå Virre! Det er en liten beibi det! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der hodepinen, har det noe med graviditet å gjøre? :klø: Verker så innmari! Får meg lissom ikke til å ta paracet heller, etter alle de der skribleriene. Er sikkert overhysterisk, men .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...