Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei leste litt på nettet for en stund siden at det var noe nytt på trappene, men tror det var ment denne "Snøstorm og mandelduft" som hun har gitt ut nå ganske nylig... Har hørt at folk har vært skuffet over denne, er ikke så lang, og ikke på langt nær gjennomført som det andre.. Så tror jeg styrer unna og gleder meg til forhåpentligvis en ny bok etterhvert!! :)

Jaaa, Vil ha flere historier fra Fjjällbäcka!! :)

Det hjelper å ha en ferietur å se fremover mot hvis hverdagen virker tung :jepp:

Håper vi får til å dra til Egypt neste år også :jepp:

Tror jeg må skaffe meg disse bøkene dere snakker om også, de virker veldig fristende ut ihvertfall :jepp:

Bøkene av henne anbefales så absolutt!! Kjempespennende historier, gode rollefigurer, og godt skrevet :jepp: Har dere satt dato for den store dagen? :hjerte:

Så koselig! Har dere tenkt noe mer på den tidlige julegaven med ultralyd? :)

Så koselig at du titter innom :vinke: Skal ringe legekontoret for å bestille tid til blodprøer neste uke, tenkte å høre da :rødme:

-------

Endelig helg!!! :hoppe: I kveld blir der fyr i peisen, smågodt, kjæreste og Xfactor :)

Håper alle får en herlig fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøkene av henne anbefales så absolutt!! Kjempespennende historier, gode rollefigurer, og godt skrevet :jepp: Har dere satt dato for den store dagen? :hjerte:

Da skal de komme på ønskelisten til jul :jepp:

Ikke satt noe dato enda, men det blir nok ikke før i tidligst 2012. Må få spart inn litt penger slik at dagen blir slik vi vil ha den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal de komme på ønskelisten til jul :jepp:

Ikke satt noe dato enda, men det blir nok ikke før i tidligst 2012. Må få spart inn litt penger slik at dagen blir slik vi vil ha den :jepp:

Håper du liker de da! ;)

Ok.. God tid å glede dere på da! :) Lurt å ta seg god tid til å spare, slik at dagen blir som dere ønsker den! Msn gifter seg jo bare en gang! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt ;) Bestemt dere for hvor dere skal reise? Har vært i Egypt, nærmere bestemt Hurghada. Var helt ok det, fikk det jeg trengte i form av sol og varme :) Og snorkling i Egypt er GØY :jepp:

Ha en superduper lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt ;) Bestemt dere for hvor dere skal reise? Har vært i Egypt, nærmere bestemt Hurghada. Var helt ok det, fikk det jeg trengte i form av sol og varme :) Og snorkling i Egypt er GØY :jepp:

Ha en superduper lørdag :klem:

Heii :vinke:

Koselig at du titter innom :) Blir Makadi Bay, Hurghada på oss. Ikke det helt store "utelivet", men det trenger vi jo heller ikke;) Gleder meg til sol og varme, bading, rett og slett total avslapping :jepp: Håper du også får en super lørdag Virre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde store planer om å stå opp tidlig, og få masse ut av fridagen. Isteden sov jeg til klokken 11, og nå sitter jeg her med en :kaffekopp: (som er te :P) , og oppdaterer meg på KG, med Radio Norge i bakgrunnen. Ikke så aller verst det heller da ;)

Ønsker alle en herlig lørdag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god start på en lørdagsmorgen :jepp:

Ikke fullt så effektiv som jeg hadde tenkt, men godt det! ;) Frister lissom ikke noe særlig å ta turen ut heller, er så kaaldt :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener :jepp:

Så koser meg med jentefilmer og godis innendørs i dag tenekr jeg :nigo:

Det hørtes herlig ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på en liiiten bytur, var innom biblioketek og litt sånn småtteri. Skal slappe av litt i sofaen nå, før jeg skal finne fram finstasen. Skal nemlig på julebord med jobben i kveld :) Litt spent på om noen legger merke til at jeg ikke drikker, er vanligvis den som drar igang nachspiel :fnise: Uansett, gleder meg til pinnekjøtt, deilig dessert, og en restaurantens fantastiske "Frozen Strawberry Daiquiri" (som i all hemmelighet er uten alkohol selvfølgelig) :nigo:

God lørdagskveld alle!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på julebord MonThe! Alle blir nok godt i farta ganske fort, og merker nok ikke at du drikker alkoholfritt :)

Jeg selv er på sykehus for ørtende gang med oppkasten min, håper så virkelig du og alle dere andre slipper unna den ekstreme kvalmen!

Fortsatt god helg, og nyt en god dag imorgen (iforhold til hvis du hadde drukket...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MonThe, er bare innom og oppdaterer meg litt.

En smule misunnelig på den ferieturen dere har planlagt, ja...

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos deg på julebord MonThe! Alle blir nok godt i farta ganske fort, og merker nok ikke at du drikker alkoholfritt :)

Jeg selv er på sykehus for ørtende gang med oppkasten min, håper så virkelig du og alle dere andre slipper unna den ekstreme kvalmen!

Fortsatt god helg, og nyt en god dag imorgen (iforhold til hvis du hadde drukket...) :)

Uff Milla, stakkars deg!!! Føler virkelig med deg! :troest: Må være tøft å ha det slik! Håper de tar godt vare på deg på sykehuset, slik at du klarer å ta godt vare på prinsessa.. Du teller vel dagene til hun kommer, spesielt nå som du er dårlig? :klem:

Håper julebordet går strålende :jepp:

Håper du koste deg masse masse i går :klemmer:

Takk jenter - det gjorde jeg! :) Var kjempegøy! Håper dere hadde en super helg! :klemmer:

Hei MonThe, er bare innom og oppdaterer meg litt.

En smule misunnelig på den ferieturen dere har planlagt, ja...

Ha en fin søndag :)

Koselig at du tar turen innom! :klem: Nesten så jeg blir litt misunnelig på meg selv også :P Skulle gjerne ha skrudd frem tiden, og rømt fra kulden NÅ! :sol: Håper din søndag var fin også!

Hvordan var festen i går? Klarte du å lure kollegaene?

Ha en fortsatt fin aøndagskveld :klem:

Jepp, det gjorde jeg! :lur:

-----------

Julebordet var kjempegøy! :) Tror ikke det var noen som merka at jeg drakk alkoholfri heller. Vi måtte gå i etasjen under for å kjøpe noe å drikke før maten, så passet på å kjøpe "vin" rett før mat slik at jeg ikke trengte påfyll under maten. Og etter maten, ja, da var folk så godt i farta at de uansett ikke la merke til hva jeg drakk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 + 2 i dag. Engstelig og redd for at noe skal gå galt denne uken, som det gjorde sist.

På en annen side så er formen verre enn noensinne, det må vel være et bra tegn? :sjenert:

*lyst til å legge meg ned og sove meg gjennom uken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...